skionline.pl

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki kask ?

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Jaki kask ?

Witam serdecznie,

zastanawiam się nad zakupem kasku narciarskiego, jestem osobą absolutnie początkującą jeżeli chodzi o narty tak więc moje doświadczenie w doborze odpowiedniego sprzętu jest zerowe, więc proszę o pomoc. Tak jak wspomniałem chciałbym kupić kask narciarski.

Szczerze mówiąc po przejrzeniu ofert podjąłem wstępnie decyzje o zakupie kasku z szybą. Co myślicie o takim wyborze ? macie może jakieś doświadczenia z tego typu kaskami ? Jakie tego typu kaski możecie polecić do kwoty 100 - 150 zł. A jeżeli nie z szybą to jaki bez szyby ? Co wam -narciarzom przeszkadza (albo na co zwrócić szczególną uwagę) w kasku przy jeździe ?

Odnośnie kasku z szybami to mam pytanie czy szybka paruje i czy odpowiednio zatrzymuje pęd powietrza ?? allegro oferuje coś takiego http://allegro.pl/kask-narciarski-ka...061801811.html jakieś doświadczenia z tym modelem/firmą ?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Zamieszczone przez jacek1199 Zobacz posta
    Odnośnie kasku z szybami to mam pytanie czy szybka paruje i czy odpowiednio zatrzymuje pęd powietrza ?? allegro oferuje coś takiego http://allegro.pl/kask-narciarski-ka...061801811.html jakieś doświadczenia z tym modelem/firmą ?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Dzisiaj jechałem na wyciągu z facetem, który miał kask z szybką po brodę. Stwierdził, że kolejny kupi z szybą nad nos. Bo widzi jak oddycha i paruje mu od tego szyba. Dodał, że w przypadku mgły czy opadu zawsze paru szyba i musi ją podnosić do pozycji pod kątem 30 stopni. Natomiast w czasie jazdy po chwili mgiełka mu schodzi. Ale miał ciut ciut lepszy -przynajmniej firmowo- kask niż ten z Twojej aukcji -> OSBE.
    Nie boisz się, że Ci się bańka ugotuje w nim ? Nie widzę ani pół wywietrznika.