skionline.pl
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Czym smarować narty?

Reputacja

Dziękuję
    0
    Otrzymał 0 podziękowań
    za 0 postów

Czym smarować narty?

Nie mam już ochoty stać w kolejkach pod stokiem, czekac i płacić za smarowanie nart każdego dnia.
    Podobno można to robić samemu i to bez ponoszenia specjalnie dużych kosztów. Oczywiście mam mysli takie smarowanie jak robią to serwisach narciarskich tj. żelazko, jakaś pasta i inne akcesoria - nie znam się dokładnie na tym.
    Czy może ktoś mi doradzić w co dokładnie i gdzie się zaopatrzyć?

Dziękuję

Początkujący
    Reputacja

Dziękuję
    0
    Otrzymał 0 podziękowań
    za 0 postów

Czym smarować narty?

no hejka jestem zwodnikem tzw biegam na nartach biegowych od 6 lat. Po musisz miec : 1. parafina- zaopatrzysz sie w nia w dobrych sklepach narciarskich polecam holmenkole, sa rozne rodzaje parafin niektore sa na snieg mokry a kolejne na snieg suchy zmorozony koszt takich parafin waha sie od 50zł do powiedzmy 300zł . 2. zelazko - to jest wiekszy wydatek poniewaz profesjonalne zelazko kosztuje około 120 euro. Kazda parafina ma okreslona temperature wtapiania. Z reguły pisze to na opakowaniu. 3. szczotka - sa do nabycia szczotki nakładane na wiertarke. Bardzo wygodne w u zyciu polecam!!! ale sa tez szczotki do okreslonej firmyparafiny jesli nabedziesz parafiny toko musisz mniec szczotke toko. 4 . cykilna - słuzy do sciagania zimnej juz parafiny. Wiec plan jest taki - nakladasz parafine, odkladasz narte w zimne miejsce, jesli parafine juz stezała i jest zimna sciagasz ja cyklina a nastepnie szczotkujesz. Troche zabawy jest. Mysle ze na pierwszy raz zajmie ci to około 45 min. pozdro

Początkujący
    Reputacja

Dziękuję
    0
    Otrzymał 0 podziękowań
    za 0 postów

Czym smarować narty?

ja tam nie smaruję :-)

Początkujący
    Reputacja

Dziękuję
    0
    Otrzymał 0 podziękowań
    za 0 postów

Czym smarować narty?