skionline.pl
+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Jaki kask ?

Reputacja

Dziękuję
    0
    Otrzymał 0 podziękowań
    za 0 postów

Jaki kask ?

Witam serdecznie,

zastanawiam się nad zakupem kasku narciarskiego, jestem osobą absolutnie początkującą jeżeli chodzi o narty tak więc moje doświadczenie w doborze odpowiedniego sprzętu jest zerowe, więc proszę o pomoc. Tak jak wspomniałem chciałbym kupić kask narciarski.

Szczerze mówiąc po przejrzeniu ofert podjąłem wstępnie decyzje o zakupie kasku z szybą. Co myślicie o takim wyborze ? macie może jakieś doświadczenia z tego typu kaskami ? Jakie tego typu kaski możecie polecić do kwoty 100 - 150 zł. A jeżeli nie z szybą to jaki bez szyby ? Co wam -narciarzom przeszkadza (albo na co zwrócić szczególną uwagę) w kasku przy jeździe ?

Odnośnie kasku z szybami to mam pytanie czy szybka paruje i czy odpowiednio zatrzymuje pęd powietrza ?? allegro oferuje coś takiego http://allegro.pl/kask-narciarski-ka...061801811.html jakieś doświadczenia z tym modelem/firmą ?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Weteran
    ReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacjaReputacja
    Awatar mysiauek
    Dziękuję
    2,784
    Otrzymał 897 podziękowań
    za 513 postów
    Zdjęć
    20
    Cytat Zamieszczone przez jacek1199 Zobacz posta
    Odnośnie kasku z szybami to mam pytanie czy szybka paruje i czy odpowiednio zatrzymuje pęd powietrza ?? allegro oferuje coś takiego http://allegro.pl/kask-narciarski-ka...061801811.html jakieś doświadczenia z tym modelem/firmą ?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.