Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Head Icon TT40 170cm - czy to dobry wybór


Piotr Zabłocki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

1. Płeć - mężczyzna

2. Wiek - 36

3. Waga - 81 kg

4. Wzrost - 178 cm

5. Na nartach jeżdżę od 2 sezonów, ( 4 dni w pierwszym sezonie, 14 dni w drugim)

6. Moje umiejętności określam na 4(+)

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - Salomon Mission GS (flex 50)

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Atomic E-TL 159 cm

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - jeszcze nie wiem :D, ale: po przygotowanych stokach, krótkim skrętem, rekreacyjną

10. Upatrzyłem sobie narty - Head Icon tt40 https://www.olx.pl/oferta/narty-head-icon-tt40-170cm-CID767-IDjcGLr.html#312b93087e

11. Mój budżet na narty to około - 500 PLN

Zastanawiam się nad zmianą nart po feriach spędzonych na stokach. Po rozmowach z kolegami wszyscy twierdzą, że narty które mam są za krótkie i powinienem je zmienić. Proszę Was o poradę, czy do końca sezonu jeździć na tych Atomic-ach (bardzo łatwo się na nich jeździ - mało stabilne przy średnich prędkościach) i się dalej uczyć, czy zakupić Head Icon tt40 (lub inne) i ćwiczyć/jeździć na dłuższych. Może problem ze stabilnością to nie narty, a buty?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Wczoraj pojechałem na Kamieńsk, gdzie warunki były średnie, sztuczny śnieg, dużo lodu.

Tam gdzie śnieg leżał było ok, natomiast w bardziej stromych miejscach z lodem nie zjeżdżałem, tylko zsuwałem się. Dodam, że narty są przygotowane, krawędzie ostre. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Dnia 8.02.2017 o 23:16, Piotr Zabłocki napisał:

Wybór padł na inny model HEAD - Integrale 007 (13/14)