Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Identyfikacja i wycena nart i wiązań


Madont

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich :).

 

Dostałem ostatnio narty z wiązaniami. Widać je na dołączonych do postu zdjęciach. 

 

Napisy na nartach:

 

ROSSIGNOL

 

KEVLAR 4SV QUARTZEL

 

SIDE CUT CONCEPT 64mm

VIBRATION ABSORBING SYSTEM

LIGHT INERTIA SYSTEM TIP

RACING BASE 9100

ROSSITOP PROTECTION 0,8mm

 

ø 4,1

 

193 (po zmierzeniu wiem, że chodzi o długość)

 

MADE IN FRANCE

 

 

Napisy na wiązaniach:

 

MARKER

 

M31

 

FULL SPECTRUM

 

TWINCAM

 

EPS

EDGE PRESSURE SYSTEM

 

MADE IN GERMANY

 

Jestem osobą zieloną w kwestii narciarstwa. Od kilku dni googluję w poszukiwaniu informacji na temat nart ogólnie i konkretnie tego sprzętu, w języku polskim i angielskim, jednak znalazłem tylko poszlakowe i niesatysfakcjonujące informacje. W związku z tym uprzejmie proszę o pomoc forumowiczów, znających się na rzeczy:

 

1. Jakiego typu są to narty? Alpejskie czy nordyckie? Dokładnie biegowe, czy zjazdowe, czy może jakieś inne?

 

2. Jakiego typu są wiązania? O ile to pytanie jest dobrze sformułowane :P

 

3. Jaki to model nart i wiązań? Pytam aby się upewnić, że nie popełniłem pomyłki.

 

4. Jaka jest wartość samych nart, samych wiązań i razem nart z wiązaniami? W praktyce chodzi o to za jaką uczciwą cenę można je sprzedać?

 

5. Jak skutecznie sprzedać taki sprzęt? Allegro itp, czy są lepsze metody na sprzedanie takiego sprzętu?

 

6. Jakie jest znaczenie terminów:

 

"SIDE CUT CONCEPT 64mm

VIBRATION ABSORBING SYSTEM

LIGHT INERTIA SYSTEM TIP

RACING BASE 9100

ROSSITOP PROTECTION 0,8mm

 

ø 4,1

 

 

TWINCAM

 

EPS

 

EDGE PRESSURE SYSTEM"

 

Oczywiście nie chodzi mi tu o bezpośrednie tłumaczenie, bo od tego mam słowniki, jednak interesuje mnie, co to oznacza w praktyce.

7. Czy można dokupić do nich buty?