skionline.pl sprzęt narciarskitechnologie
Technologie: Dynastar
3D - narty - Dynastar
W centralnej części rdzenia, gdzie działa mniejsza siła nacisku wywiercono otwór. Narta posiada wzmocnienia na zewnątrz – konstrukcja taka powoduje, że energia efektywniej przekazywana jest na krawędzie. W efekcie narta jest również lżejsza i łatwiejsza w prowadzeniu. Titanalowa, pokrywająca nartę warstwa dopasowana jest kształtem do rdzenia.
Główne zalety – niska waga / dobre trzymanie / dobry kontakt narty ze śniegiem
AIS - Autodrive Integrated System - narty - Dynastar
Idealna transmisja siły z przodu stopy, wspomaga precyzyjną inicjację skrętu. Pływająca tylna cześć wspomaga naturalną pracę narty. Autodrive Integrated System czyni kontrolę nad nartami płynniejszą dając większą satysfakcję z jazdy.
Autodrive - narty - Dynastar
Opracowana przez Dynastara technologia Autodrive ma na celu zoptymalizowanie kontaktu narty ze śniegiem, a w konsekwencji poprawę płynności i dynamiki jazdy oraz przechodzenia ze skrętu w skręt.
więcej
Autodrive Fluid - narty - Dynastar
System Autodrive Fluid nie tylko optymalizuje pracę narty w każdej fazie skrętu (większa siła i dynamika), lecz powoduje również, że poszczególne elementy narty (dzioby, talia i piętki) harmonijnie ze sobą współpracują. W efekcie narta doskonale inicjuje i wykańcza każdy skręt.
więcej
Autodrive Fluid Exclusive - narty - Dynastar
Exclusive to technologia, która została opracowana specjalnie z myślą o paniach:
- Narty są lżejsze dzięki zastosowaniu krótszej płyty, dopasowanej długością do rozmiarów damskich butów;
- Wysokiej jakości system wiązań perfekcyjnie współpracuje z nartą;
- Wysoki komfort jazdy (wyeliminowano drgania);
- Elastyczność i dynamika nart dopasowana do damskiego stylu jazdy.
Autodrive RS - narty - Dynastar
Konstrukcja skorupowa / Torsion box z 7 mm stopniem + tytanalowa lub kompozytowa płyta typu Autodrive Rebound System. Rewolucyjna płyta spoczywa na 4 sprężynach kumulujących energię w czasie fazy sterowania skrętu i uwalnia ją w fazie wyjścia ze skrętu. Wynikiem tego jest doskonały kontakt krawędzi nart ze śniegiem podczas skrętu, błyskawiczne przyspieszanie i zmiana krawędzi.
Autodrive SD - narty - Dynastar
Konstrukcja skorupowa / torsion box. Łatwiejsza inicjacja skrętu, doskonała absorpcja drgań dająca w efekcie niespotykanie płynną jazdę, więcej kontroli i szybką poprawę stylu narciarza.
Autodrive W - narty - Dynastar
Konstrukcja skorupowa / torsion box, brak płyty lub ze specjalną płytą zaprojektowaną dla kobiet. Platforma pod wiązaniem podnosi piętę poprawiając pochylenie w przód, pozwalając na łatwiejszą inicjację skrętu. Konstrukcja torsion box ulokowana jest z tyłu narty i pod piętą w miejscach gdzie kobiety przykładają najwięcej siły. Dzięki takiej budowie zapewnia kobietom doskonałe trzymanie na lodzie i lepszą kontrolę nad nartą.
Ccube Exclusive - narty - Dynastar
Ccube to najnowszy zintegrowany system wiązań opracowany przez Dynastara. Koncept „Cruise Control” ma na celu ułatwić i uprzyjemnić jazdę początkującym narciarzom. Nowy system wiązań jest bardzo lekki i łatwy w obsłudze (szybkie wpinanie i wypinanie butów), oraz gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Ccube Exclusive to system stosowany w serii nart Exclusive.
- Wyjątkowo lekki (845 g)
- Regulacja rozstawu wiązań od 261 – 330 mm
CCube Junior - narty - Dynastar
Ccube to najnowszy zintegrowany system wiązań opracowany przez Dynastara. Koncept „Cruise Control” ma na celu ułatwić i uprzyjemnić jazdę początkującym narciarzom. Nowy system wiązań jest bardzo lekki i łatwy w obsłudze (szybkie wpinanie i wypinanie butów), oraz gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Ccube Junior to system przystosowany do nart juniorskich o długości od 140 – 150 cm.
poprzednie1 - 10 z 23następne
Technologie




Narciarstwo alpejskie
Narciarstwo klasyczne
Gogle narciarskie
Odzież
Dobierz sprzęt