skionline.pl WorldSkitest 17/18 Race SL mężczyźni Voelkl
poprzednia nartanastępna narta
Voelkl Racetiger SL

Racetiger SL od lat bryluje w teście, tak więc 3. miejsce nie jest zaskoczeniem. Flagowa narta Voelkla zdobyła doskonałe noty, a jurorzy nie mogli dopatrzyć się w nich słabych stron. Zwinne, skrętne i bardzo dynamiczne. Sprzęt, który możemy polecić z czystym sumieniem.

Parametry testowanej narty:
- długość: 165 cm
- promień: 12.7 m
- taliowanie: 123-68-104
Ocena:
doskonała
Punkty:
40.9
Długi skręt 7.8
Krótki skręt 8.2
Trzymanie krawędzi 8.2
Stabilność 8.5
Łatwość prowadzenia 8.2

porównaj z innymi nartami

Harmonijne slalomki. Kontynuacja zeszłorocznej konstrukcji: technologia Speedwall 2.0 - drewniany rdzeń wspierany "wewnętrznym sidewallem" z twardszego drewna bukowego, profil Tip Rocker ułatwiający rozpoczęcie skrętu, bezpieczne wiązanie Rmotion 2.0 z funkcją Grip Walk, najszybszy ślizg P-Tex 4500, warstwa titanalu, pełen sidewall oraz tłumik UVO skutecznie minimalizujący drgania. Perfekcyjnie trzymają krawędzie, dynamiczne, szybkie, stabilne w skrętach. Płynnie przechodzą ze skrętu w skręt, ale nie zostawaj na tyłach! Najwyższa ocena w grupie nart slalomowych w testach NTN. Te narty dadzą Ci ogromną przyjemność z jazdy!

WIĄZANIA: rMotion2 16 GW Race
ŚLIZG: P-Tex 4500
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 150/155/160/165/170
Promień: 12.7m/ 165
Taliowanie: 120-68-101
Powered by Titanium, UVO, Speedwall Multilayer Woodcore, Full Sidewall
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Speedwall Multilayer Woodcore


W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.

zobacz całą kolekcję Voelkl 17/18

poprzednia nartanastępna narta
Race SL mężczyźni
High Performance kobiety
High Performance mężczyźni
All Mountain
Allround kobiety
Allround mężczyźni
Freeride do 100
Freeride do 120
Złoto:Atomic
Srebro:Fischer
Brąz:Salomon
WorldSkitest 2017 - testy nart