W tej chwili jesteśmy w trakcie przygotowania wyjazdów.

Wpisz swój adres e-mail, a otrzymasz powiadomienie natychmiast po uruchomieniu sprzedaży.

urządzenia transportowe: 33

  • 23×

Trasy zjazdowe: 120,6 km

  • 52 km
  • 42 km
  • 26,6 km

Trasy biegowe: 194 km

Snowpark:

Wysokość nad poziomem morza:

950 - 2275 m n.p.m.

Opis ośrodka

Zalety i wady

  • awangardowy ośrodek, jeśli chodzi o modernizację infrastruktury transportowej, nie tylko w obrębie Południowego Tyrolu, ale także na całym świecie
  • unikatowa liczba kolejek - jest ich dwa razy więcej niż wyciągów, dzięki czemu możliwości transportu są ogromne, a podróż na górę jest prawdziwą przyjemnością nawet przy gorszej pogodzie; prawdziwi narciarscy szaleńcy będą dzięki temu mogli jeździć maksymalnie intensywnie
  • sześć lat temu powstała nowa kolejka do Piccolino w dolinie Badia - a w związku z tym przekroczono magiczną granicę 100 kilometrów świetnie przygotowanych tras, ze sporym procentem najtrudniejszych „czarnych ścian“
  • niekończące się zjazdy do Valdaory, Riscone i San Vigilia di Marebbe, możliwość wyboru w zależności od położenia słońca i jakości śniegu dzięki trasom, które „obejmują“ masyw Kronplatz niemal ze wszystkich stron; Kronplatz jako Mekka narciarskich fanatyków, bo chyba nigdzie indziej nie można jeździć cały dzień po świetnie przygotowanych trasach bez żadnych nudnych przejazdów
  • warto wspomnieć dwa długie czarne stoki prowadzące do Riscone, na których, dzięki orientacji na północ, z zasady aż do samego końca sezonu utrzymują się wyjątkowe warunki śniegowe - prawdziwa atrakcja dla wszystkich narciarzy z zawodowymi ambicjami
  • w tym roku nowo otwarta niebieska trasa „Lorenzi“ w Valdaorze, w zeszłym roku nowa kolejka gondolowa z wioski Percha z bezpośrednim połączeniem z dworcem kolejowym
  • cztery lata temu dokończono budowę snowparku i połączono go ze „star“ U-rampą - czyli z punktu widzenia wszystkich miłośników deski to duży krok do przodu, dzięki czemu zniknęła jedna z ostatnich wad Kronplatz
  • w skrócie - góra w zupełności narciarsko wykorzystana
  • nawet pomimo tego, że kompleks nie jest położony przesadnie wysoko nad poziomem morza zwykle są tutaj idealne warunki śnieżne - naturę wspomaga system sztucznego naśnieżania, pokrywający niemal 100% tras
  • wyjątkowa okazja, żeby porządnie wykorzystać łączony skipas Dolomiti Superski czyli nie tylko Pusteria i Valle Isarco, ale przede wszystkim Alta Badia połączona z Sella Rondo są niemal „za rogiem“
  • 200 kilometrów białych tras, centra relaksu, kręgle, tenis i inne możliwości aktywnego spędzania czasu na urlopie - ważne argumenty przemawiające za Kronplatz
  • bardzo dobry dojazd z południa Polski - zarówno podróż po brennerskiej autostradzie, jak i głównej trasie wzdłuż doliny Pusteria z austriackiego Lienz; do tego wszystkie 5 głównych stacji wyciągów dostępnych jest u stóp gór bez konieczności „wspinania się” autem po górskich drogach
  • historyczne centrum największego miasta w regionie Brunica, które kusi spacerami i zakupami, ciekawa kombinacja tyrolskiej kultury w Valdaorze i Brunic z kulturą ladyńską w San Vigilio di Marebbe, bardzo bogaty wybór górskich chat rozsianych na oblanych słońcem zboczach, które nie tylko zapraszają do opalania, ale do spróbowania prawdziwej tyrolskiej kuchni, schnappsa czy miejscowych win, podziwiania panoramy najpiękniejszej części Dolomitów - to wszystko i nawet więcej można znaleźć w Kronplatz, m.in. dzięki jej łysemu szczytowi, nazywanemu „łysy kopiec“
  • co więcej w tym roku ciągle ciekawe ceny, szczególnie jeśli chodzi o apartamenty - nawet ekskluzywny Kronplatz zaskakująco utrzymuje średnią włoską kategorię cenową
  • trochę problematyczna jakość śniegu - możliwe problemy zwłaszcza w miesiącach wiosennych w niższych partiach Valdaory i San Vigilio di Marebbe
  • przewaga kolejek gondolowych, cenionych przez niektórych, przez innych z kolei niezbyt ulubiona - wymaga odpinania nart czy deski
  • często stoki są przeludnione w związku ze znaczą „pojemnością“ kolejek i wyciągów oraz ilością miejsc noclegowych 
  • średnio rzecz biorąc, raczej wyższa cenowa kategoria nie tylko opłat za zakwaterowania; miejsca noclegowe są często całkowicie wyprzedane
  • w okresie 21.-24. 01. 2021 Anterselva jest organizatorem Pucharu Świata w Biathlonie, dlatego zalecamy wcześniejszą rezerwację noclegów

Rodzaje skipassów:

Dolomiti Superski 

ważny bez ograniczeń we wszystkich 12 ośrdkach Dolomiti Superski

Kronplatz - Plan de Corones 

ważny w głównym ośrodku Kronplatz i w 5 kolejnych wyciągach w okolicy; ośrodek Alta Badia, połączony z Sella Rondą, jest położony blisko, co więcej cena jest niewiele niższa niż skipas Dolomiti Superski w związku z czym skipass nie jest sprzedawany za pośrednictwem biura podróży

Lokalne odległości:

Brunico

Riscone: 1,5 km
Valdaora: 12 km
San Vigilio di Marebbe: 18 km
Corvara: 34 km
autostrada: 28 km

Skibus lokalny:

linie Anterselva - Rasun - Valdaora, Val Casies - Tesido - Monguelfo, Terento - Falzes - Chienes - San Lorenzo di Sebato - Gais / Teodone - Brunico (Riscone), skibus po San Vigilio di Marebbe i okolic oraz wszystkie połączenia autobusowe i kolejowe przez dolinę Val Pusteria (pociągi "Ski Pustertal Express" między stacjami San Candido i Fortezza, autobusy do Brixen) zawarte w karcie Holidaypass Premium (bezpłatnie w przypadku zakwaterowania u właściciela obiektu noclegowego zarejestrowanego w lokalnym stowarzyszeniu turystycznym - w naszym przypadku są to wszystkie oferowane przez nas obiekty noclegowe z wyjątkiem Rezydencji Obermoarhof) ; skibus Piccolino - Pedraces / Sponata (Alta Badia) w ramach karnetu narciarskiego (skipassu) Dolomiti Superski

×

Aby zarządzać swoimi ulubionymi ofertami, proszę się zarejestrować/zalogować

Lub możesz się zarejestrować Nie pamiętasz danych logowania?
×

Aby zarządzać swoimi ulubionymi ofertami, proszę się zarejestrować/zalogować

Lub możesz się zarejestrować Nie pamiętasz danych logowania?