Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. naczos

    naczos

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      99


  2. Mitek

    Mitek

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      7 273


  3. MOSTOSTAL

    MOSTOSTAL

    Użytkownik forum


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      993


  4. jank

    jank

    Użytkownik forum


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      346


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.09.2012 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mam pytanie odnośnie galerii. Czy udało by się wprowadzić coś takiego, że po kliknięciu na przycisk następne zdjęcie, strona po przeładowaniu ustawiałaby się na wysokości tych przycisków (jak w załączniku)? Strasznie irytujące jest kiedy przegląda się galerię i na monitorach o krótkim boku trzeba przesuwać za każdym razem stronę, żeby zobaczyć całe zdjęcie.
    1 punkt
  2. http://www.alpinereplay.com/ liczy tylko to co w dół
    1 punkt
  3. Mitek to ze inwestor to inteligentny i sympatyczny czlowiek to wiem. To ze ma chęci i możliwości też (nigdzie w moich postach nie ma i nie bedzie złego słowa na ten temat ). Natomiast moj post byl negatywny w stosunku do artykułu w gazecie, ktory nie ma kompletnie sensu ( wystarczy wspomniec o 20 nowych gondolach i krzeslach na 10km nowych tras)
    1 punkt
  4. Cześć Podobnie jak częśc kolegów uważam, żę koncepcja budowy drogi szybkiego ruchu do Zakopanego i koniec to bzdura. Rozwiązania jeżli mają byc skuteczne muszą byc całościowe a to byłaby klasyczna rzeka z tama na koncu. Najbardziej bawiąć mnie jednak wypowiedzi kosmitów w stylu powyższej. Jeżdżę na obozy z dziecmi do Zakopanego od 4 lat zawsze w ferie warszawskie. Nigdy nie jechałenm do dłużej niż 5.20-5.30 max z Warszawy niezaleznie czy do cz z Zakopca. Korki na zakpiance mozna w iwleu miejscach objechać albo po prostu ominąc innym wariantem. A jak juz takie rzeczy piszą koledzy z Krakowa to załamka. Pozdrto serdeczne
    1 punkt
  5. Cześć Przypominam mój post z zeszłego sezonu: Widziałem i wiem o co chodzi. Projekt jest duzy i sensowny. Jego utopijność polega na istniejących realiach urzedniczo-leśno -ekologicznych. Inwestycja jest projektowana na dobrych parę lat. Na gondole jest pomysł fantastyczny i nie ma nic wpsólnego z transportem o którym pisze SB. Wyciąg, który stoi na grze to fragment dużej całości. Samodzilenie jest bez sensu ale nie taki był zamysł inwestora. To wielki plan i wlekie przedsiewziecie. Czy do zrealizowania nie wiem natomiast wiem, że jest sensowne narciarsko,uwazgledniając nasze realia. Dobrze jest oceniając czyjeś zamierzenia wiedziec o co chodzi a nie pisać pierdoły. Pozdrawia serdecznie
    1 punkt
  6. Przewrotnie powiem, ta droga nie jest potrzebna! Nie chce jej część miejscowych- ich sprawa. A czego my, mieszkańcy Polski mielibyśmy szukać w Zakopanem kiedy najechałoby się tam tysiące turystów. Może parkingów? A poza tym to czy ktoś zastanawiał się kto i za co utrzyma tę infrastrukturę drogową? Dziesięć lat temu zakładano znaczny wzrost zamożności naszego społeczeństwa. Mieliśmy np. kupować ponad milion nowych aut rocznie. Zakładając wzrost zamozności zmodernizowano infrastrukturę komunalną i dziś słychać narzekanie że woda i ścieki są tak drogie. To samo dotyczy dróg. Dziś tzw. tiry gnają lokalnymi dróżkami aby nie ponosić opłat za przejazd nowymi drogami. Tak kończy sie niespójne planowanie i rozwój na zasadzie zrywu. Infrastruktura winna być dostosowana do potrzeb i zamożności, powtarzam, zamozności społeczeństwa. Czy ktoś zarabiający np. 3500zł zakupi na kredyt dom o powierzchni 200m kw, do tego auto z silnikiem 3 litrowym a w opgródku urządzi basen i fontanny? A z czego on to utrzyma? Takie samo pytanie nasuwa się w przypadku dróg i innej infrastruktury komunalnej. Kto utrzyma te drogi, oczyszczalnie, wodociagi, baseny, stadiony? Za co? Gdzieś w planach rozminęły się drogi wzrostu naszych dochodów z drogą rozwoju infrastruktury. Po prostu jesteśmy za biedni na takie luksusy. To nie znaczy że drogi nie są potrzebne i nie znaczy że nie chciałbym bez korków,po dobrej drodze pojechać np. do Białki na narty. Jest takie przysłowie- mierz siły na zamiary. W naszej "zielonej wyspie" są wspaniałe zamiary a siły posiada jedynie malutka garstka tych ,którzy i tak po naszych drogach nie jeżdżą, a jesli, to z rzadka. Więcej nie truję- idzie zima. Mam nadzieję że śnieżna i długa!
    1 punkt
  7. Panowie,wy tu gadu,gadu a ja za każdym razem otwieram forum i widzę że coś nowego w temacie szczyrku,happy, może coś robią przed zimą,oświetlenie nocą? Może jakiś dodatkowy wyciąg? Jeden na samą górę? Odpalam,,,,,,eh. A CI swoje.. Pozdrawiam
    1 punkt
  8. \ Wszystkie te funkcje ma też endomondo>Przez kilka miesięcy na rowerze górskim używałem jednocześnie sportstrackera i endomondo.Jednocześnie korzystałem z bardzo dokładnego licznika rowerowego .Wyniki end były bardzo zbliżone do odczytów z licznika, natomiast sportstrac miał odchylenia ok.12%.Dodatkowo endo ma funkcję pokazującą przewyższenia w metrach tzn ile metrów -w pionie=jechaliśmy w górę i ile w dół.Przy nartach też to może być fajna funkcja tym bardziej,że tego nie zobaczymy na wykresach ze skipasów.Sympatyczną funkcją jest również możliwość dopingu głosowego=poprzez wpisanie tekstu w j.angielskim- dla narciarza przez osobę obserwującą jego osiągi na kompie'. Odnośnie innych głosów w dyskusji wydaje mi się,że nie ma aplikacji automatycznie wyłączającej się prze jeżdzie na wyciągu. Na koniec myślę,że zbliżająca się zima tak naprawdę zweryfikuje przydatność poszczególnych aplikacji. Pozdrawiam
    1 punkt
  9. Mitek.. ja wiem, że to żart... inaczej obraziłbym się i nie pojawił więcej na tym forum... Wiem, że zabrzmiało to sierjozno ale na prawdę luzik pełen.
    1 punkt
  10. dla mnie wogole plan budowy zakopianki jako ekpresowki do samego zakopanego to jakas paranoja i rozrzutnosc, są znacznie wazniejsze drogi do zrobienia
    1 punkt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...