Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. Piotr_67

    Piotr_67

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      2 318


  2. christofer30

    christofer30

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      561


  3. wojmu

    wojmu

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      769


  4. ravick97

    ravick97

    VIP


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      1 090


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.08.2014 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja używam rowerowy na hak.Miałem thule - brak lub trudne odchylanie miałem atera strada Dl z dostawka na 4 rower obecnie mam Uebler . Generalnie wg mnie 3 rowery to max na platformę. Co do mocowania na kuli to każdy producent ma inny patent.W aterze przy nagłym hamowaniu, rowery mogą wybić szybę (kombi) przez co sprzedałem ten bagażnik. W większości nowych modeli mechanizm dostosowania do kuli haka jest tzw automatyczny, w tym thulu ze zdjęcia - ręcznie za pomocą śruby należało dostosować do kuli. Mocowanie w aterze ściskało kulę tylko bocznie i dodatkowo było oparcie o ramie haka (to poniżej kuli) -docisk regulowała sprężyna, w tym thule ze zdjęcia mocowanie polegało na ściśnięciu z dwóch stron prawie całą powierzchnią "boczną" kulę, uebler ma w ramie wyfrezowane wejście na kulę a docisk jest od góry przez co styk jest na największej powierzchni kuli.Nowe thule mają mocowanie zabudowanie więc nie wiem jak to wygląda.Jak piszesz, że thule Ci odpadł w terenie to może miał regulacje docisku i nie wyregulowałeś a po za tym platformy są przeznaczone na drogi utwardzone płaskie - tak piszą w każdej instrukcji.W większości niemieckich testów wygrywa uebler, mają jeden model na 4 rowery http://www.uebler.com/produkte/f22f32f32xlf42/f42/ gdzie dodatkowo jest pasek do mocowania do klapy. Uebler nie jest dostępny na naszym rynku - droższy niż thule. Interpack wystawia czasami pojedyncze modele na allegro na licytację i jakiś miesiąc temu ten bagażnik poszedł za 1109 zł a na ebayu kosztuje ok. 600 euro. Poniżej masz linki do niemieckich testów.Co do rowerowo narciarskiego to ja się z takowym nie spotkałem jedynie coś takiego - jak dobrze kojarze to @Roobs ma coś takiego. http://www.autozeitung.de/auto-zubehoer/fahrradtraeger-anhaengerkupplung-test-2013-modelle-im-vergleich-gn20230http://www.autobild.de/artikel/gtue-fahrradtraeger-test-2013-3943907.html
    2 punkty
  2. Nie mam zdjęcia ale postaram się zobrazować mój pomysł.Mam box-a z powergripem, więc ma on swoje haki: Wymyśliłem więc banalny wieszak.Do ściany przykręciłem poziomo rurkę 1/2'' o długości l = szerokość box-a + 10cm odsadzoną około 5cm od ściany.Na tym w pionie wieszam box-a za jego łapy powergripa i już.Koszt to 5zł za kołki rozporowe i dobre piwko dla spawacza za przyspawanie odsadzeń do rurki.Pozdrawiam
    2 punkty
  3. Użytkuję Thule na hak 3 rowerowy + dostawka na 4 od długiego okresu czasu. Nie ma z nim żadnych problemów, byłem z nim na Bornholmie, więc odległość przejechana na haku dość duża i to po różnych drogach z naszą pseudo autobaną berlińską (płyty betonowe z wrednymi połączeniami) włącznie. Kosztuje trochę, ale warto i firma sprawdzona. Na badziewie nie ma co wydawać kasy.
    1 punkt
  4. :tongue:Można również użyć bagażnika dachowego, dwa na dach, dwa na hak. Na hak x4 może być ciężko.
    1 punkt
  5. Z Botanickiej Zahrady na Start zapowiadają kolej krzesełkową może za rok może za dwa. To i jeszcze według pierwotnych planów krzesło cucoriedky-skalnate pleso oraz zaśnieżanie z łomnickiej przełęczy i mi to wystarczy.
    1 punkt
  6. Z tego co mi wiadomo to TMR miał inwestować w Zawoi poza Mosornym, gdyż ten już został kupiony przez "rzekomą" konkurencję. Tym nie mniej po zakupie Szczyrku Słowacy nieco zrewidowali swoje plany odnośnie Zawoi (sorry taki klimat lokalny pod Babią) i jedyne czym się tam teraz zajmują, to przywołane przez Ciebie Centrum Korona Ziemi.
    1 punkt
  7. W dzisiejszej kronice beskidzkiej jest artykuł o SON. Miedzy innymi o tym że dogadali się jeśli chodzi grunty z właścicielami gruntów, o naniesionych już poprawkach ze względu na nature 2000 jeśli chodzi o wyciąg z hali skrzyczeńskiej na Skrzyczne. Ciągle są kłopoty z prawem własności hali skrzyczeńskiej i bez tego Słowacy nie mają zamiaru budować nawet wyciągu na hali pośredniej bo nie ma sensu. Dla nich najważniejsze jest ta hala skrzyczeńska i wtedy nawet w ciągu roku mogą powstać wyciągi czyrna – hala s. solisko – hala s. i solisko - hala pośrednia bo według nich dopiero wtedy będzie można mówić o zmianie oblicza ośrodka. Słowacy oczywiście zadeklarowali pomoc w ustaleniu prawa własności hali skrzyczeńskiej. Według przewodniczącego Antoniego Byrdy nowe wyciągi ze względu na zmiany którą muszą być dokonane w planie zagospodarowania przestrzennego nie powstaną przed 2016 rokiem.
    1 punkt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...