Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. wojgoc

    wojgoc

    Użytkownik forum


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      1 553


  2. cyniczny

    cyniczny

    Użytkownik forum


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      499


  3. leitner

    leitner

    Użytkownik forum


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      3 966


  4. Mitek

    Mitek

    Użytkownik forum


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      7 273


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.10.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ruszył sezon zimowy w Tk maxx - aktualnie są kurtki HH od 699 do 999zl
    2 punkty
  2. Prawie cała zachodnia Europa ma przerwę świąteczna do 4.01 wiec będzie tłoczno.
    2 punkty
  3. Turracher koniecznie , Bad Kleinkirchheim niekoniecznie , Gerlitzen mi się nie podobało , Goldeck owszem .
    2 punkty
  4. Różnica jest w budowie co powoduje różnice w chodzeniu i wpinaniu się (wypinanie w sumie jest takie samo - noga w bok). Bloki w MTB chowają się całe w podeszwach, bo to małe kawałki metalu i w ogóle nie przeszkadzają w chodzeniu. Dodatkowo wpięcie to tak naprawdę nacisk buta na pedał. Bloki szosowe to spory kawałek tworzywa w kształcie trójkąta, który przykręcasz do płaskiej powierzchni buta szosowego - tym samym mocno odstaje od powierzchni i chodzenie jest takie jakby na piętach. Aby wpiąć się należy czubkiem bloku trafić w przód pedała i ruchem stopy w dół dokończyć wpięcie.
    2 punkty
  5. Zverovka 31 Stycznia - 3 Lutego. W tym terminie wybieramy się tam w czwórkę (Kamil, MarioJ, Paweł i ja). Zarezerwowaliśmy już sobie izbę. Miejsca w schronisku jeszcze są i jak macie ochotę to przyjeżdżajcie! Zrobimy coś razem lub osobno (w zależności od chęci). Miejscówka jest bardzo fajna - podwózka lub backup przy kanapie. Dużo różnych wariantów i bardzo przyjazna okolica. Dobry dojazd. Pozdro Wiesiek
    1 punkt
  6. Cześć Wybacz. Nie z czaiłem. Wiesz, dla mnie zakupy są niestrawne zupełnie. A co kupiłeś? Pozdrowienia
    1 punkt
  7. Cześć O To masz podobne statystyki jak ja, z jedną różnicą, a właściwie dwoma. Szosy nie mam - aczkolwiek momentami (zwłaszcza z wiatrem mi się ten pomysł podoba). Żadnych zamków - adidasy do piłki i podstawowe pedały. 99% zapiętych wyprzedzam. Podobno zamek SPD lub inny daje do 2% mocy pod warunkiem, że technicznie jesteś idealny. Czy na Twojej szosie da się jechać po piachu kawałek chociaż? Pozdrowienia
    1 punkt
  8. Skąd taki wniosek??? zrobikem fotkę etykiecie by każdy mógl sobie poczytać opinie i parametry przed ewentualnym zakupem.
    1 punkt
  9. Cześć Rozumiem, że coś Ci się zniszczyło i kupiłeś. Gratulację i miłego użytkowania. Pozdrowienia
    1 punkt
  10. Możesz tam zajrzeć 5-6.01 . Pytanie ile osób będzie przedłużało Sylwester - raczej tłumów bym nie obstawiał. Może jeszcze Jurek się wypowie ma najlepsze wyczucie... Co do reszty ośrodków to mi się BKK podobało bo zasadniczo ma długie trasy (jak na Karyntię), szczególnie trasa Klammera jest znakomita. Turraher H - jak poprzednicy - grzechu warte. Innerkrems to w zasadzie jedna ale piękna trasa, mimo wszystko ciut mało. Gerlitzen - jeździłem... ale jakoś nie pamiętam zbytnio, na pewno d... nie urywa. Katschberg oczywiście tak ale jak napisałem przy takim dojeździe wolę dwa dni w Nassfeld. Pozdro Wiesiek
    1 punkt
  11. Zgadzam się z Jurkiem w 50%😀. Turracher na bank!. Bad jak dla mnie bardzo średnio. W 50 %, bo nie znam Gerlitzen i Goldeck 😀.
    1 punkt
  12. Ale jeśli rozpatrujesz w ogóle możliwość dojazdu do Katschberg (który nie jest zły) to praktycznie tyle samo czasu masz do Nassfeld. To ostatnie dla mnie jest lepsze jak wszystko w Karyntii złożone do kupy (nie byłem w Goldeck i na Ankogelu). Pozdro Wiesiek
    1 punkt
  13. Jako opcję pośrednią można rozważyć oprócz butów typowo szosowych z blokami szosowymi vs. buty typowo MTB z zatrzaskami MTB, coś co zaczyna być coraz bardziej popularne - buty gravelowe (Shimano, GIRO i parę innych firm coś takiego ma), które wyglądem, wagą i sztywnością podeszwy są bardziej butami szosowymi, ale można w nich stosować z powodzeniem bloki MTB. Jest to w jakiś sposób połączenie najlepszych cech obu światów waga i sztywność butów szosowych z wygodą wpinania i chodzenia bloków MTB. Tutaj taki bucik dla przykładu: https://cyclingtips.com/2019/05/shimano-rx8-2020-gravel-shoe-released/ Albo taki: https://cyclingtips.com/2018/05/shimano-xc5-multi-surface-spd-shoe-review/ Sam jeżdżę w butach szosowych z blokami szosowymi (pedały Look Keo) i dopóki się w nich nie chodzi jest ok, ale umówmy się, że te buty nie są wygodne, jak ktoś lubi wycieczki rowerowe połączyć choć trochę z jakimś chodzeniem. Dzisiaj chyba bym serio rozważał opcję jak z linków powyżej.
    1 punkt
  14. W sumie to wcześniej nie odpowiedziałem wprost:-) Tak dokładnie, do szosy przykręciłem pedały z MTB i jeżdżę na niej w butach/zatrzaskach typowych dla MTB.
    1 punkt
  15. Nie używam, nawet nie wiedziałem że są jakieś nakładki na bloki MTB:-). Tym blokom nie za bardzo ma się co stać, bo to kawałek metalu. Ja używam bloki, które kupiłem do pierwszych butów więc mają jakieś 10 może więcej lat i jedynie jedna śrubka mi gdzieś się zapodziała i dobrałem jakąś inną.
    1 punkt
  16. KS Live: http://klubsportowylive.pl/ Widziałem ich treningi, bo klub mojej córki często rownolegle z nimi trenuje w Bukowinie i nie tylko. Piotr Ilewicz to naprawdę spec i do tego fajna osoba z fajnym podejściem do nart i dzieciaków i młodzieży.
    1 punkt
  17. Niestety Bielsko i okolice w tym temacie od wielu lat jest dyskryminowane, u nas nie budują linii kolejowych ale zamknęli istniejącą Bielsko-Cieszyn, a do Krakowa 90km jedziemy pociągiem 4h (autem też nie lepiej). Centrum Przesiadkowe Szczyrk https://galeski.com.pl/
    1 punkt
  18. Dzień Dobry. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Śledzę Forum od kilku lat ale dotychczas się nie zarejestrowałem. Jestem stałym bywalcem Szczyrku i z przyjemnością wypełniłem ankietę. Mam nadzieję, że jest to na krok do przodu do powstania centrum przesiadkowego ze sprawnym połączeniem z ośrodkami narciarskimi. Wiem, że temat wałkowany był od dawna. Jako częsty bywalec uważam, że to bardzo dobry pomysł i ja osobiście korzystałbym z takiej możliwości. pozdrawiam Michał
    1 punkt
  19. Dziś odbyła się konferencja „Koncepcje rozwiązań komunikacyjnych górskich regionów turystycznych w kontekście otoczenia miasta Szczyrk”, w której brałem czynny udział oraz uczestniczyłem w jej organizacji Głównym organizatorem konferencji był Burmistrz Miasta Szczyrk. Konferencję prowadził Damian Hajduk - specjalista ds. transportu. W konferencji wzięli udział także przedstawiciele środowiska naukowego oraz akademickiego (PW, UW, UP, UAM) oraz przedstawiciel Solisko Arena. Oprócz grona ekspertów w konferencji brali czynny udział przedstawiciele trzech szczyrkowskich ośrodków, miasta Szczyrk, Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach, Kolei Śląskich, miasta Bielsko-Biała, Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, Sekretariatu RIT Subregionu Południowego woj. Śląskiego, Beskidzkiego Związku Powiatowo-Gminnego, Gazety Szczyrkowskiej, miasta Wisła, gminy Buczkowice, Usług Transportowych i Gazety Szczyrkowskiej. Niedługo zostaną opublikowane wnioski z konferencji. Fot. Miasto Szczyrk
    1 punkt
  20. Poszło Co do parkingów: jakoś w Alpach nigdy , przez 20 lat , nie zapłaciłem euro (marki , szylinga , lira...) za parking . Wszędzie sporo miejsca pod samymi wyciagami wręcz. Nie dotyczy to oczywiście miejscówek typu Zermatt
    1 punkt
  21. Akurat problemu z parkingami w Szczyrku nie ma. W tym sezonie było tyle małych prywatnych, że nawet one nie były wszystkie zapełnione. Koszt budowy parkingów wielopoziomowych to grube pieniądze - ani w Czyrnej ani pod Skrzycznem nie ma to większego sensu. Jeśli chodzi o same płatne parkingi, to ciężko będzie zapewne wprowadzić te opłaty w momencie, kiedy przez tyle lat próbowano je zlikwidować. A zresztą tych bezpłatnych parkingów aż tak dużo to nie jest. Gwoli ścisłości - dawna S69 to teraz S1 Zależy to tylko i wyłącznie od chęci lokalnych włodarzy
    1 punkt
  22. Potrafię, nawet lepiej niż Ci się to wydaje. Tylko w innym poście chwaliłeś "doskonale" funkcjonujące zatłoczone i ciasne busy na Podhalu. Zero konsekwencji. Mój post był lekko prześmiewczy. Zdaje sobie sprawę, co my tutaj nie napiszemy, to i tak nic się nie zmieni. Zakładam też, że jednak większość osób które uprawiają narciarstwo, jest jednak w dużej większości pełnosprawna co wymaga sam sport. Szczerze współczuje tym którzy nie są pełnosprawni, ale zakładam że takich ludzi o których piszesz jest nie więcej niż 10-20%. Nawet taka grupa ludzi, gdyby pojechała samochodem, tak jak o tym wspominasz nie była by w stanie stworzyć gigantycznych korków. Cały problem w tym że to nie tacy ludzie powodują korki. Jak pewnie zauważyłeś, nie wyśmiałem Twojej odpowiedzi o klastrofobii. W wielu miejscach w Alpach nie dojedziesz samochodem, albo dojedziesz za dużą opłatą. Np. Zermatt. Nie musisz mi tłumaczyć problemy osób żyjących z niepełnosprawnością które chcą się poruszać środkami transportu publicznego. Stykam się z tym od wielu lat. Jednakże w tej kwestii w Polsce się powoli, ale znacząco zmienia wiele kwestii na plus. Ponieważ za organizację i współfinansowanie transportu odpowiadają gminy/powiaty. A te nie chcą się pomiędzy sobą współpracować. Wynika to z tego że brakuje w Polsce naprawdę porządnej ustawy odnośnie finansowania, organizacji transportu kołowego - i dalej współpracy, pomiędzy regionami.
    1 punkt
  23. To jeszcze ja doleję oliwy do ognia. Dlaczego wszystkie plany zakładają komunikację zbiorową od strony Bielska, a nie można puścić choćby jednego busa od strony Wisły (przez przełęcz Salmopolską). Ja jadąc do Szczyrku na narty mieszkam zwykle w okolicach Wisła-Malinka lub Wisła-Czarne i bardzo chętnie dojechałbym do Szczyrku komunikacją zbiorową. Niestety, nie ma jej, więc wsiadam w samochód i parkuję na Julianach (i nie tylko ja tak robię). Osobiście mam takie marzenie ściętej głowy, gdzie większość ośrodków narciarskich w Wiśle, Szczyrku, Ustroniu i Istebnej jeździ na jednym wspólnym karnecie (najlepiej sezonowym), z komunikacją zbiorową kursującą pomiędzy tymi ośrodkami.
    1 punkt
  24. Ameryki nie odkrył, jak ktoś jest na miejscu kilka dni i do skibusa ma 50m-100m to jeździ skibusem,. Ja dojeżdżam autem 1,5h i najmocniej Pana Burmistrza przepraszam, że nie zostawiłem auta na rogatkach miasta i nie wsiadłem w skibus, żeby postać sobie w korku w autobusie. Gdyby Pan Burmistrz zastanawiał się dlaczego źli jednodniowy narciarze nie przesiadają się do skibusów, to śpieszę z wyjaśnieniem, nie zrobiłem tego, bo nie ma parkingu na którym to auto mógłbym zostawić i wsiąść w skibus. Nawet jeśli jest jakiś darmowy parking znajduje się w pobliżu któregokolwiek z przystanków to nie przypominam sobie ani informacji w internecie, ani tym bardziej drogowskazu... Przy okazji wszyscy pomstują na kierowców, a problem leży w zaniedbanej infrastrukturze i podejściem w stylu jakoś to będzie i się zobaczy. Jak się SON sprzedał i było wiadomo, że TMR wpompuje gigantyczne pieniądze to już wtedy był czas na strategiczne myślenie kilka lat do przodu. Naprawdę lubię Szczyrk ale jak czytam taką wypowiedź Pana Burmistrza, że problemem są narciarze którzy przyjeżdżają na narty, no to jesteśmy w lesie i jeszcze długo w nim będziemy.
    1 punkt
  25. wystarczy zrobić parkingi po 20 PLN za godzinę
    1 punkt
  26. Albo kolejka linowa nad rzeką z parkingu w Buczkowicach do Szczyrku.
    1 punkt
  27. kolejni eksperci ? toż to już 50 lat temu miały być tory (kolej/tramwaj/wąskotorówka) od stacji Wilkowice Bystra albo Łodygowice, trzeba zdobyć fundusze (najlepiej z EU) i zacząć budować - to tylko 12 km
    1 punkt
  28. Parking i kolejka linowa od strony Lipowa na Skrzyczne
    1 punkt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...