Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Ranking

  1. Lexi

    Lexi

    Użytkownik forum


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      3 057


  2. grimson

    grimson

    Użytkownik forum


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      1 762


  3. Godryk

    Godryk

    Użytkownik forum


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      14


  4. sstar

    sstar

    Użytkownik forum


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      4 043


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.11.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ale mają mleko ....nie dziwota że narciarz na zdjęciu zdjął narty i wyciągnął mape - upewnia sie w którą strone jest w dół...
    5 punktów
  2. Pozdrowienia z Sulden. Wybrałem się tu na 3 dni tyczek, na prognozę, mając do wyboru jeszcze 2 alternatywne propozycje - Stubai i Kaprun. Jeden z najwyższych i najwcześniej otwieranych ośrodków nielodowcowych tym razem musiał przesunąć otwarcie o 2 tygodnie, na 12go listopada. Na minus tylko większa odległość, trasy niezłe i nieźle przygotowane, multum ekip, tuż koło kasy przemykali po płaskiej łące między domami i pomiarami międzyczasu testujący narty SG kadrowicze niemieccy, wyciągani skuterami.My pomykaliśmy na samej górze wyciągano dwoma krzesłami. Polecam miejsce i trenera Przemka z Treningi na tyczkach... VID_20221125_090045.mp4
    2 punkty
  3. Wolcjusz jak dobrze jeździsz to bierz wersje 186 r 25. To taki typowy master na nasze zawody. Narta bardzo ładnie inicjuje skręt jest stosunkowo łatwa w prowadzeniu choć dzioby potrafią klepać na lodzie.... Jeśli chcesz narty mniej wymagające pod kątem wymaganej techniki i siły to te żółte 185 r 19 na twardej płycie też są na prawdę świetne i na gigantach dają radę. Sory ale jak słyszę że ktoś poleca R30 do Polski to nawet szkoda komentować... Najczęściej taki osobnik jeździ na nich śmigiem albo ciągnie łuki o promieniu 40-50m ciesząc się jak ma stabilnie...
    2 punkty
  4. CG otwiera stoki dla…saneczkarzy. Poza tym w ten weekend CG w ramach testów odwiedza Tyler Wallasch oraz Chrstoper del Bosco z USA Ski Team
    2 punkty
  5. Nadają się jeśli startuje się w zawodach w których są wymagane... U nas Gigantów nie stawia się pod r30, mamy wolniejsze prędkości i plastrze stoki. Poza tym są lepsze narty do wyboru jeśli nie ograniczają nas przepisy FIS...
    1 punkt
  6. Po prostu obiektyw mnie lubi. Obiektywnie rzecz ujmując.
    1 punkt
  7. Głos Zbyszka Rybaka, lidera bojówki Arka Gdynia. Tymczasem AN-2 już grzeje silniki, żeby eskortować nasze nieloty podczas lotu z powrotem do Polski:
    1 punkt
  8. Gęsto na Masterze Za to Tylicz Ski ostoja Czy ruszy więcej stacji za tydzień w okolicy? Może być ciężko patrząc na pogodę...
    1 punkt
  9. Jest więcej tej sesji zdjęciowej:
    1 punkt
  10. Nie wiem czy temat jeszcze Cię czy innych interesuje ale poużytkowałem rower dłużej. Kolej rozpracowana, byłem z tym w urzędach. I jestem zachwycony to jest rewelacja. Po pierwsze warto dokupić pokrowiec, o dziwo dosłownie idealnie pasuje od hulajnogi elektrycznej Xiaomi m365. Z tym pokrowcem pociągi są bezpłatne. Czyli 16 (8+8) zł w kieszeni. Po złożeniu (niewielki pakunek) trafia na bagażnik. Dość radykalnie wydłuża to czas pakowania (o całe 45 s). Dodajemy to do moich standardowych 15 s (podobno dochodzi się do 7). Razem... i tak nieżle. Najlepsze jest, że z takim pakunkiem bez problemu wbijemy się nawt w mocno zatłoczony pociąg bo jest płaski i układny. Dzięki temu można dojechać rowerem na stację, a później we Wro mieć dalej rower do dyspozycji. Przy obecnych korkach w centrum i kłopotach z parkowaniem na paru sprawach, oszczędza się dosłownie godziny. To jest świetny patent na bezkosztowy codzienny dojazd do miasta. Na cenach biletów zakup roweru zwraca się po 4 miechach. Podobno w komunikacji miejskiej też z takim pokrowcem się nie płaci... Teraz o jeździe. No wiec jest specyficzna i... kapitalna. To ma niesamowite przyspieszenie, nie wiem czy to kwestia niskiej masy rotującej (i małej masy całości) ale na starcie jestem szybszy od hulajnog elektrycznych (na trasie też). Daje się tym jechać tak maks do 25 km/h (bo szybciej nie wyrabiam z młynkowaniem). Na podmiejskich polnych dziurawych drogach mam przelotową średnią 16-18 km/h, w we Wro z staniem na światłach, tyle co zawsze czyli około 13 km/h. Pojazd jest niesamowicie zwrotny, przy większej prędkości boję się ruszyć kierownicą i jeżdżę jak w mtb z pochylenia. Tyle tylko, że obciążając siłą rzeczy głównie tył . Ogólnie rower jest bardzo nadsterowny, co myślę, że dałoby Ci banana takiego jak mi . Z wad, to każdy krawężnik jest co najmniej 2x wyższy jak dotąd, i trzeba uważać. Wjazd skosem na nawet niski próg to bankowy uślizg tyłu. Kostkę i żwir pięknie czuć. Przy hamowaniu musisz się zaprzeć nogą na pedale aby nie lądować jajkami na rurze. Po jednym ostrzejszym hamowaniu robisz to odruchowo. Jeszcze większego banana będziesz miał przygladając się rozwiązaniom technicznym. To mieszanka bardzo dobrych znanych komponentów (np linkowe hamulce tarczowe, bezobsługowe łożyska, dobrej klasy nóżka) z własnymi opracowanymi patentami. Wśród nich zatrzaskiwana główna blokada urządzenia i przegub kulowy na górze, to coś kapitalnego. Największym plusem jest chyba jednak napęd - kevlarowym paskiem klinowym. Zero serwisu poza sprawdzeniem linek co parę lat. 10 K wytrzyma albo i więcej. Wiedziałem, że Strida jest wyjątkowa (ma multum entuzjastycznych ocen). Ale jest lepsza niż to co ludzie wypisują! Oczywiście wszystko w zakresie komunikacji skojarzonej do której to roli została zaprojektowana.
    1 punkt
  11. @marcinn stara gwardia czeka o ósmej
    1 punkt
  12. Skrętne jak skrętne, ale służą do zap... po prawie pustym i szerokim stoku...
    1 punkt
  13. Pleso i Łomnica też Link https://www.vt.sk/stredisko/info-o-stredisku/vysoke-tatry-live Obrazki z dzisiaj.
    1 punkt
  14. Na części UFO-lca w Bukowinie już jeżdżą... https://ufo.webcamera.pl/
    1 punkt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...