Narty - skionline.pl
Jump to content

marcin1812

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marcin1812

  • Rank
    Newbie
  1. Włosi udzielili pomocy, ze strony służb ratowniczych wszystko zadziałało prawidłowo. Niestety, była konieczna operacja, pobyt w szpitalu na minimum 5 dni plus transport medyczny do Polski. Prosiliśmy rezydentów o pomoc w dostarczeniu niezbędnych rzeczy naszemu koledze. Dość proste jest wypadek, jesteś zabierany tak jak stoisz do szpitala oddalonego o 45minut drogi od ośrodka, masz mieć poważną operację, długi pobyt w szpitalu, później transport medyczny do kraju, naturalnie nie masz przy sobie najbardziej potrzebnych rzeczy np. bielizny, szczoteczki do zębów, ładowarki, jakiś podstawowych przyborów. Jako organizator zainteresowałbym się co z moim klientem (a nie było jednego telefonu z pytanie o stan zdrowia). W odpowiedzi dostaliśmy informacje, że samochód nie działa - chociaż działał, że nie są firmą taksówkarską i że mogą podać numer na taxi jeśli chcemy odwiedzić poszkodowanego. Wybierając biuro podróży chciałbym wiedzieć, czy mają zwyczajne ludzkie odruchy czy też pokazują środkowy palec i radź sobie sam. Smaczku dodaje fakt, że następnego dnia nasz pilot nie wiedział, że kolega miał wypadek i że nie będzie go w autokarze. To był mały wyjazd na 80 osób! Brak zainteresowania to mało powiedziane!
  2. Abc holiday to firma, która nie dba o swoich klientów. W sytuacji wypadku (złamanie nogi) i potrzebnej pomocy, chcieli podać numer na taxi!! Rezydenci przede wszystkim zainteresowani zabawą. Rozumiem młode chłopaki chcą skorzystać ze swoich 5 minut:-) Postawa firmy to w dużym skrócie: brać kaskę, ale jak coś się masz numer na taxi lub pokażemy Ci gdzie jest stacja kolejowa! i nara bo zgodnie z regulaminem nie musimy być przyzwoici. To był mały wyjazd do Val di Sole, biuro dopiero w przeddzień wyjazdu podało szczegóły harmonogramu - więc nie wiesz czy masz brać wolne i czekać i czy możesz iść do pracy. Na miejscu do czasu wypadku wszystko ok, organizacja atrakcji współmierna do liczby uczestników - czyli na odczepnego ale tu nie mogę mieć pretensji, tego akurat się spodziewałem. ABC Holiday poległ na całej linii w momencie wypadku - najpierw kręcenie, że samochód nie działa, później, że mieli stłuczkę, a następnego dnia cudownie wrócił do sprawności gdy przewoził gości z rezydencji pod autokar! Brak jakichkolwiek predyspozycji do organizowania tego typu przedsięwzięć, usług turystycznych - właścicielom Abc holiday poleciłbym raczej zajęcie się innym rodzajem biznesu np. kurczaki z rożna wracają do łask:-) Zdecydowanie nie polecam powierzać swojego urlopu ABC Holiday.
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...