Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Voelkl Racetiger SC PSI 2010/11


Grubymisiek

Rekomendowane odpowiedzi

Voelkl Racetiger SC PSI (118-68-101, 160cm). Cena 400 Euro z dostawą. Jakiś sklep na prowincji z Badenii -Wirttembergi. W trzy dni były u mnie-kurier DPD. Na razie jeździłem 3 dni. Rewelacja!!! Krótki skręt genialnie, średni i długi tylko rewelacyjnie, fun -bezbłędnie. Po twardym i stromym jadą jak przyspawane. Lód ich nie wzrusza. Po rozmiękłym nie maja problemu. Jeździłem na Jaworzynie Krynickiej od rana (beton) do późnego popołudnia (mocno miękkie ) po niebieskim, czerwonym i czarnym. Wszędzie bez zarzutu. Uwielbiają prędkość. Wymagają bardzo aktywnej pracy przód -tył ale efekty są nadzwyczajne. Piętki praktycznie same domykają skręty. Jedynie przy naprawdę pełnej kicie i w baaaaardzo dłuuuuugim skręcie jak się nie nadepnie mocno przodów to trochę trzepią, bo narty jak na slalomki są strasznie lekkie. No i "szuranie" wymaga trochę wymuszania. W mojej prywatnej skali 1-10: krótki skręt 12, długi skręt 9, trzymanie krawędzi 12, szybkość zmiany krawędzi 12, stabilność w skręcie-11 zmiana promienia skrętu-10, carving 12, "szuranie"-8. tak to nie pomyłka, skala 1-10. Przesiadałem się na nie z moich ukochanych Fischerów RX Fire (123-66-102, 160 cm, 2006/07-będą do zbycia) i poczułem się jakbym zmienił Forda Focusa RS na Porsche Carrerę GT:D. No i kolana ze względu na sporą różnicę w wadze obu nart były znacznie świeższe.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Voelkl Racetiger SC PSI (118-68-101, 160cm). Cena 400 Euro z dostawą. Jakiś sklep na prowincji z Badenii -Wirttembergi. W trzy dni były u mnie-kurier DPD. Na razie jeździłem 3 dni. Rewelacja!!! Krótki skręt genialnie, średni i długi tylko rewelacyjnie, fun -bezbłędnie. Po twardym i stromym jadą jak przyspawane. Lód ich nie wzrusza. Po rozmiękłym nie maja problemu. Jeździłem na Jaworzynie Krynickiej od rana (beton) do późnego popołudnia (mocno miękkie ) po niebieskim, czerwonym i czarnym. Wszędzie bez zarzutu. Uwielbiają prędkość. Wymagają bardzo aktywnej pracy przód -tył ale efekty są nadzwyczajne. Piętki praktycznie same domykają skręty. Jedynie przy naprawdę pełnej kicie i w baaaaardzo dłuuuuugim skręcie jak się nie nadepnie mocno przodów to trochę trzepią, bo narty jak na slalomki są strasznie lekkie. No i "szuranie" wymaga trochę wymuszania. W mojej prywatnej skali 1-10: krótki skręt 12, długi skręt 9, trzymanie krawędzi 12, szybkość zmiany krawędzi 12, stabilność w skręcie-11 zmiana promienia skrętu-10, carving 12, "szuranie"-8. tak to nie pomyłka, skala 1-10. Przesiadałem się na nie z moich ukochanych Fischerów RX Fire (123-66-102, 160 cm, 2006/07-będą do zbycia) i poczułem się jakbym zmienił Forda Focusa RS na Porsche Carrerę GT:D. No i kolana ze względu na sporą różnicę w wadze obu nart były znacznie świeższe.

……………….

Edytowane przez Jan Kowal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej prywatnej skali 1-10: krótki skręt 12, długi skręt 9, trzymanie krawędzi 12, szybkość zmiany krawędzi 12, stabilność w skręcie-11 zmiana promienia skrętu-10, carving 12, "szuranie"-8. tak to nie pomyłka, skala 1-10. Przesiadałem się na nie z moich ukochanych Fischerów RX Fire (123-66-102, 160 cm, 2006/07-będą do zbycia) i poczułem się jakbym zmienił Forda Focusa RS na Porsche Carrerę GT:D. No i kolana ze względu na sporą różnicę w wadze obu nart były znacznie świeższe.

"Strach się bać" jakie noty dostałaby racetiger SL:)

A w ocenę długiego skrętu - przy takim taliowaniu i takiej długości - nie wierzę. Nawet uwzględniając czynnik subiektywny:rolleyes:. (no chyba, że racetiger gs dostałby 16 w skali 1-10, tylko wtedy to raczej skala jest do dupy)

Ale takie prawo me :)

Dzięki za opinię i pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
ja lubie skrajnosci - jak slalomka to WC

jak gigant to co najmniej 185 itp itd

na szczescie GS WC sa osiagalne do 193

Jeżdżenie na komórkach rekreacyjnie albo nawet na sklepowych gigantkach o 10 cm wyższych ode mnie byłoby jak jeżdżenie pick-upem do roboty po mieście. Ładnie wygląda na parkingu ale generalnie po co mam udawać kogoś kim nie jestem? W zawodach o czapkę gruszek to mogę slalom machnąć nawet na twin tipach co je mam do szurania po jednowyciągowych "kurortach" Beskidów. I nie muszę sobie "ego" przedłużać nartami. :D

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Strach się bać" jakie noty dostałaby racetiger SL:)

A w ocenę długiego skrętu - przy takim taliowaniu i takiej długości - nie wierzę. Nawet uwzględniając czynnik subiektywny:rolleyes:. (no chyba, że racetiger gs dostałby 16 w skali 1-10, tylko wtedy to raczej skala jest do dupy)

Ale takie prawo me :)

Dzięki za opinię i pozdrawiam

Pewnie SL dostałby gorsze w długim skręcie i oczko wyżej w krótkim;), jechałem na nim raz w Val Gardenie na Saslongu pod koniec stycznia i nie spodobał mi się bo był bardziej nerwowy w długim skręcie a mocne dokręcanie krótkiego oj! wymagało pracy!. Za to ciągnął w skręcie jak po szynach i wybijał do następnego jak dynamit. Na pewno dla ludzi o młodszych nogach bardziej ekscytujący. Jakbym w tej swojej skali dołożył skuteczność na bramkach to SL-13 a SC 10. SL to wg mnie znakomita, topowa slalomka a SC to idealny power carver do krótkiego i średniego skrętu. Ale ilu z nas jeździ bez przerwy slalomy? Co do długiego skrętu to masz racje. Ale naprawdę naprawdę dopiero baaaardzo długiego.

Skala jest do ....bo odnoszę się do nart, które kupowałem albo sprawdzałem ich alternatywy przed kupnem 4-5 lat temu:confused:. Te aktualne to już jednak inna bajka.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten wskaźnik Power Switch Individual na ile Ci wyszedl w tych Volklach?

Nie mam pojęcia. Podałem Teutonom co kazali (wagę, wzrost, wiek, długość podeszwy buta,poziom jazdy) ustawili i śmiem twierdzić, że dobrze. Są twarde, wymagają aktywnej jazdy ale nie walczę z nimi. Na szybce z prętem próbowałem coś zobaczyć ale albo tam nie ma skali (są kreski ale bez cyferek) albo muszę zmienić okulary:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżenie na komórkach rekreacyjnie albo nawet na sklepowych gigantkach o 10 cm wyższych ode mnie byłoby jak jeżdżenie pick-upem do roboty po mieście. Ładnie wygląda na parkingu ale generalnie po co mam udawać kogoś kim nie jestem? W zawodach o czapkę gruszek to mogę slalom machnąć nawet na twin tipach co je mam do szurania po jednowyciągowych "kurortach" Beskidów. I nie muszę sobie "ego" przedłużać nartami. :D

…………..

Edytowane przez Jan Kowal
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżenie na komórkach rekreacyjnie albo nawet na sklepowych gigantkach o 10 cm wyższych ode mnie byłoby jak jeżdżenie pick-upem do roboty po mieście. Ładnie wygląda na parkingu ale generalnie po co mam udawać kogoś kim nie jestem? W zawodach o czapkę gruszek to mogę slalom machnąć nawet na twin tipach co je mam do szurania po jednowyciągowych "kurortach" Beskidów. I nie muszę sobie "ego" przedłużać nartami. :D

……………...

Edytowane przez Jan Kowal
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...