Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Fischer_Man napisał:

Powiedział przemądrzały Mitek to tak musi być. Otóż nie!

Kupując karnety sezonowe czy dzienne po zapoznaniu się z ofertą ośrodka, otrzymujemy usługę niezgodną z informacjami na stronie podanymi w momencie zakupu tzn. informacja o 6 osobowym wyciągu o konkretnej przepustowości, a dostajemy usługę 4 osobową o dużo mniejszej przepustowości. Wydaje mi się, że UOKiK mógłby się tym zająć. To jest ograniczanie oferty. Polsat dostał kilka dni temu około 30mln kary za podobne działania w czasie Euro 2016. 

Hamuj język w stosunku do innych Forumowiczów. To, że ma odmienne zdanie, to nie znaczy, że możesz go obrażać.

Co do Twojej odpowiedzi, to się nie zgodzę, bo tak jak napisał Mitek, mają takie prawo.
Mam takie wrażenie, że nasze społeczeństwo to naród masochistów! Nie podoba mi się w SON, są beznadziejni, ale pojadę tam i zrobię sobie na złość!
Do trzech lat czytam narzekania na SON, wcześniej na Beskid i co..? Przybywa im klientów!

Co do ograniczenia oferty, to poczytaj regulamin, na bank jest tam zapis o możliwości ograniczenia ruchu ze względu na.... 

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, JC napisał:

Mam takie wrażenie, że nasze społeczeństwo to naród masochistów! Nie podoba mi się w SON, są beznadziejni, ale pojadę tam i zrobię sobie na złość!
 

Pełna zgoda. Szkoda tylko, że jako duży gracz mogą też kształtować standardy i ceny w całym rejonie. Ale ogólnie 100% racji.

 

7 minut temu, JC napisał:

Do trzech lat czytam narzekania na SON, wcześniej na Beskid i co..? Przybywa im klientów!

To tak jak przybyło słuchaczy Zenkowi i Sławomirowi. Prawo Kopernika-Greshama, wszyscy znamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mitek napisał:

bo ktoś chce potwierdzić plotkę

Rozumiem że sprzedaż w Gronie Szczyrk noclegów razem z Fast Pass jest plotką?

Jacku może najpierw przeczytaj Regulamin_Sprytna_Sezonowka_2019-2020, tam  nie ma słowa o ograniczeniach itp.

Jako ciekawostkę podam że na Chopoku przez cały dzień nie udało mi się spotkać ani jednej osoby korzystającej z bramki dla Viponów.

 

Zresztą odpowiedz już była ;)

Cytat

 

Komunikat MSR ;)

Drodzy narciarze w trosce o wasze zadowolenie rozpoczęliśmy dzisiaj testy ,,wejścia komercyjne" tak dobrze wam znane z czasów GAT , nawiązujemy do szczytnych tradycji resortowych lecz teraz  nie musicie się zapisywać do  Organizacji lecz za kilkaset złotych zostaniecie Viponem i uleczycie swoje kompleksy.

Równocześnie prosimy Plebs narciarski aby nie odpinać Viponom nart w kolejce, nie opierać się o nich za mocno aby się nie wywracali, nie proponować wysiadania z krzesełek podczas jazdy - bo Vipon może jeździć krzesłami w dół i górę bez wysiadania.

Wprawdzie zmieniliśmy zasady w trakcie gry ale cały czas dbamy o wasze zadowolenie  i dlatego ograniczymy ilość wejść dla Viponów do 2 zamiast 3, prosimy tez Plebs narciarski aby przed każdym wyjazdem sprawdził czy ich karnet jest  jeszcze ważny i czy nie wymaga ponownej aktywacji.

Z radością informujemy że Bieńkulę i Czyrną zamierzamy zalesić (wyciąg już wycięliśmy) i wpisać do obszaru Naturyzm 2000 - jazda w tym obszarze będzie dozwolona tylko w krótkich spodenkach.

Z głębokim poważaniem Zarząd MSR 

 

 

Edytowane przez surfing
  • Like 5
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążenie tematu przynosi efekty, wbrew opiniom @Mitek i zgadzającego się z nim @JC

Oczywiście nie jest prawdą, że mogą zrobić co chcą. Nie mieszkamy w Bantustanie.

@przemo_narciarz masz rację z personaliami

Kolejne pytanie:

Dobry wieczór.

Szanowna Pani.

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Nie satysfakcjonuje mnie ona, gdyż na Państwa stronie internetowej jest informacja o zakupie karnetów uprawniających do korzystania z Fast Pass https://www.gronieszczyrk.pl/oferty-i-pakiety/szczegoly-oferty-i-pakietow?OfferID=188483

Jednocześnie proszę o podanie przyczyny wpuszczania jedynie 4 osób na żółtą kanapę.

Pozdrawiam.

 

I kolejna odpowiedź.

Szanowny Panie,

Taka możliwość istnieje tylko i wyłącznie dla gości hotelu gronie po zakupie odpowiedniego pakietu, w naszym ośrodku nie mam możliwości zakupu skipassu fast pass. Obsługa robi wszystko, żeby na kanapie było 5 osób. Ze względów technicznych jest to maksymalna ilość osób.

 

Pozdrawiam serdecznie,

S pozdravom,

Kind regards,

 

Ja drążenie kończę. Uważam, że więcej się nie dowiemy.

  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, JC napisał:

Mam takie wrażenie, że nasze społeczeństwo to naród masochistów!

O jej... to żeś teraz pojechał....

Zatem Słowacy to też masochiści skoro piszą artykuły krytyczne wobec Szczyrku?

Świeżynka z 02 stycznia pod wymownym tytułem:

"Nie daj się  oszukać - byliśmy w Szczyrku "

O "wspaniałej" jakości usług

O wyciągach otwieranych z opóźnieniem

O mylących komunikatach

O zamykaniu przedwczesnym wyciągów

O braku przygotowania podjazdów i zjazdów z wyciągów i panach z obsługi siedzących w ciepłych budach

O ilości czynnych tras...

O zagęszczeniu na trasach w kontekście flexi cen

I z konkluzja że jeśli Rataj czyli jeden z właścicieli TMR chce uczyć Austriaków jak robić biznes narciarski to niech najpierw pojedzie do Szczyrku.

Warto poczytać :

https://dennikn.sk/blog/1701850/nie-daj-sie-oszukac-boli-sme-v-szczyrku/#

Nadszedł czas na refleksję @JC

Lepiej późno niż wcale... nawet jeśli całym lokalnym sercem jest się za rozwojem regionu... a może nawet tym bardziej

Edytowane przez shuger
  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czytanie słowackiej prasy Masz czas? Uważaj bo przegapisz coś na kamerkach.

Prroblemy z komunikacją na chopoku zawsze byly i będą. Więc albo trzeba to zaakceptować albo jeździć gdzie indziej. Osoby takie jak shuger nie korzystają z ich usług a mają najwiecej do powiedzenia. 

Ja na ostatnie 7 razy w szczyrku wspominam bardzo dobrze. Oczywiście byly to przemyślane daty i jazda bez kolejek.

Mam wiele krytycznych uwag pod ich adresem ale nie widzę sensu ich tutaj publikować bo nie ma sensu szukać dziury w całym. W tym roku Austrią w skipasie rozbili bank, za dwa tygodnie będę miał 20 dni w Austrii i jeden w szczyrku😎

Za te pieniądze nie ma o czym rozmawiać, no chyba że ma się dostęp do kamerek i słowackiej prasy.

  • Haha 3
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, przemo_narciarz napisał:

Swoich personaliow nie podajesz, więc to samo sugeruje zrobić z tą Panią, jest to kompletnie nie istotne kto odpisał.

Popieram gorąco, zawsze w swoich kontaktach z TMR pytałem o zgodę na publikację łącznie z podaniem gdzie. Czasami jestem " po tej drugiej stronie " i wiem jakie to ważne;) 

Pozdrawiam

mirekn

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem letnim klientem TMR i mam szereg zastrzeżeń i nie tylko ja. Raczej kolejny raz do nich w najbliższych dwóch latach nie pojadę. Mniejsza czemu choć połowa kłopotów nie jest ich winą tak jak teraz pogoda. Wykluczyć, że jednak pojadę się nie da. Jestem dorosły, mam swoje oczekiwania, wymagania ale też nie żyję odizolowany w szklanej bańce by nie znać czy poznać opinii znajomych. Nie mam pojęcia jak ludzie dorośli, którzy już przecież znają produkt w Szczyrku świadomie się dalej w te "męki" pakują"? I dlatego szanowny @JC podobnie jak ja uważa, że spore grono to masochiści. Tona gadania, sprawdzania co otwarte, kiedy śnieżą, ... korespondencji a i tak jadą lub co najgorsze narzekają a nie korzystają. Słowacy niech pilnują swojego nochala tam u siebie bo na pewno też kolorowo nie mają. To co zawiera ten artykuł to ogólna rada by klient nie zadowolony jechał w Alpy. W zasadzie to jedyne słuszne w nim stwierdzenie i rada. Moja noga w Kasinie a podaje ten przykład bo tak samo mam blisko nie stanie. Nie toleruję stania na wjazd powyżej kilku minut i takich tłumów. Nie będę jednak płakał i narzekał tylko zaraz się pakuję i w Mszanie odbijam na Tabołów. Morda mi się już cieszy choć zdaję sobie sprawę, że jest nie małe grono, które by może nawet za darmo nie chciało korzystać z tego przybytku. Z TMR-u da się świetnie korzystać tylko trzeba trochę spuścić z tonu wygórowanych oczekiwań i samemu być sprytnym w doborze terminu przyjazdu. Policzyć na palcach jednej ręki na którą stację nie ma narzekań bo złe śnieżenie albo go w ogóle nie ma, bo drogo, nie przygotowane, zła organizacja, za łatwe trasy albo za trudne a w ogóle to się kibel zatkał.  

@shuger nie chcę Cię obrażać ale musisz wbrew pozorom w ogóle nie ogarniać tematu narciarskiego by pisać to co piszesz nie zdając sobie wcześniej sprawy, że tak musiało być. I tak pozostanie wiec zastanów się w jakim celu piszesz to co piszesz i kogo właściwie to obchodzi. Czy Ty naprawdę uważasz jak i inni, że ktokolwiek w tego typu ośrodku nie ma innych kłopotów tylko przejmować się narzekaniem? Dlatego jestem gorącym przeciwnikiem "super nowoczesności" Pilska bo to go zabije. Nawet Austriacy czy inni Alpejscy szpece nic nie poradzą na pewną naszą specyfikę gór, ilości tras, pogodę, nas samych jako klientów, ... Dlatego wlicza się w koszta pozbycie się części ludzi bo to i tak finalnie nie odbije się finansowo. Lepiej mieć 50 dobrych nie narzekających klientów choć czasem sobie pod nosem zaklną, takich co nawet machną na stratę jakiś tam PLN-ów niż 500-set ciągłych jojczków i narzekaczy robiących syf na forach i innych fejsbukach Zrób taki eksperyment myślowy. Zamknij oczy i widzisz komunikat w przyszłym roku: "Szanowni Polacy mamy już Was dość i wk...ni tym wszystkim zamykamy ośrodek w piz...u do odwołania". Widzisz oczami wyobrażni tą armię niezadowolonych klientów błagających o otwarcie i żądających nie liczenia się z tymi wszystkimi stękałami a nawet grożbami karalnymi w ich kierunku. Czym zatem poza śmiesznością są takie ciągłe narzekania? Moim zdaniem potrzeba jeszcze z 2-3 sezonów na bidę by oni to mniej więcej ogarnęli.  

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, mirekn napisał:

Popieram gorąco, zawsze w swoich kontaktach z TMR pytałem o zgodę na publikację łącznie z podaniem gdzie. Czasami jestem " po tej drugiej stronie " i wiem jakie to ważne;) 

Pozdrawiam

mirekn

Co do personaliów, przyznałem się do błędu. Naprawić może tylko @JC. Co do zgody na publikacje treści powszechnie dostępnych (strona www, FB itp), czy też niezastrzeżonej korespondencji mailowej, którą upublicznia jedna ze stron byłaby to gruba przesada. Należy podać źródło i tyle. Tak to funkcjonowało w czasach preinternetowych i mam nadzieję, że nic się nie zmieni.

Edytowane przez fredek321
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Author napisał:

Nie mam pojęcia jak ludzie dorośli, którzy już przecież znają produkt w Szczyrku świadomie się dalej w te "męki" pakują"?

Nie mam pojęcia jak ludzie dorośli mogą wrzucać wszystkich do jednego wora. To, że ktoś się czymś interesuje, chciałby wiedzieć dlaczego, po co itp. nie czyni z niego narzekacza. Jadę do Szczyrku w pełnej świadomości tego co zastanę. TMR częściej chwalę niż ganię. Jeśli nie rozumiem ich działań próbuję je wyjaśnić, jeśli dadzą koncertowo d.... to napisze o tym, jeśli kamerkowicze piszą o kolejkach 30 min., a ja stoję 10 to też o tym napiszę.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Author napisał:

I dlatego szanowny @JC podobnie jak ja uważa, że spore grono to masochiści

A ja uważam że szanownemu właścicielowi portalu internetowego nie wypada w tym samym poście upominać forumowicza za użycie określenia "mądrala" a jednocześnie kilka linijek dalej nazywać społeczeństwo "masochistami!".

Co do jednego się zgadzam - po takim czasie jaki upłynął od przejęcia SON przez TMR już każdy miał okazję się przekonać jak to wszystko funkcjonuje chociażby śledząc ten temat.

Niemniej próba zamknięcia ust za przedstawianie faktów czy dociekanie prawdy jest skandaliczna. Jeśli ktoś chce żyć w wyidealizowanej rzeczywistości to nic nie stoi na przeszkodzie by czytać tylko te pozytywne wpisy a pozostałe pomijać.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj było tak.

Podobno wpuszczanie 4 osób na zółtą kanapę jest spowodowane problemem technicznym z liną z którą coś robili na jesieni. Nie wiem czy jest za krótka czy za długa. Coś chyba jest ma rzeczy. Zasłyszane o parkingowego.

20200105_090440.jpg

20200105_102411.jpg

20200105_104128.jpg

20200105_112643.jpg

Edytowane przez andy-w
  • Like 12
  • Thanks 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim

Oto jaka mnie dzisiaj spotkała przygoda w SMR (cytat z maila z reklamacją bo chyba tylko to mi pozostało):

Dzień dobry
W dniu dzisiejszym w Państwa ośrodku w Szczyrku spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Mój skipass został zablokowany. Po podejściu do kasy głównej przy gondoli dowiedziałem się że powodem zablokowania jest przekazanie mojego skipassu innej osobie.
Na dowód czego pani przy kasie pokazała mi zdjęcia:
01.01.2020 - widoczna tylko moja osoba (żółto czarny strój)
03.01.2020 - widoczna nieznana mi osoba w pomarańczowo czarnym stroju
Ja w ten dzień w ogóle nie byłem w Szczyrku a karta leżała w domu
04.01.2020 - widoczna zarówno moja osoba jak i wyżej wymieniona osoba w pomarańczowo czarnym stroju
05.01.2020 - czyli dzisiaj, widoczna tylko moja osoba
Ja nigdy nie udostępniłem mojej karty gopass nikomu innemu.
Co ciekawe teraz po dotarciu do domu sprawdzam swoje statystyki i widzę te z dnia 01,04 i 05. Ale nie widzę tych z 03.01.2020 kiedy rzekomo miałem obcej mi osobie udostępnić swoją kartę. Skoro jest zdjęcie to chyba powinno to być ujęte w statystykach?
Cała ta sytuacja jest dla mnie niedorzeczna i absurdalna i jestem tym zdegustowany.
Jestem uczciwym człowiekiem, znam regulamin karnetu sezonowego który zakupiłem i czuję się zdecydowanie w tej sytuacji poszkodowanym a nie oszustem.
Uważam że to w Państwa system wkradł się jakiś błąd lub w jakiś sposób ktoś sczytał dane z mojej karty i teraz się nimi posługuje. Jednak biorąc pod uwagę brak w moich statystykach dnia 03.01.2020 kiedy ta obca osoba została zarejestrowana raczej wskazuje na jakiś błąd systemu.
Proszę o przeanalizowanie dokładnie tego przypadku i odpowiedź co mam w tej sytuacji zrobić.

 
Z poważaniem
 
Czy ktoś z Was miał do czynienia z taką sytuacją?
Po akcji w kasie głównej wyszedł jeszcze za mną supervisor i powiedział że jedyne co mi pozostaje to napisać maila z reklamacją.
To że w swoich statystykach nie mam w ogóle odbicia karty w dniu 03.01.2020 sprawdziłem dopiero po dotarciu do domu.
Zdjęć tego gościa w pomarańczowym stroju było kilka (5-6 może 7) w te dwa wskazane wyżej dni.
Dlaczego system w ogóle pozolił by innej osobie 2 dni jeździć na moje konto i dopiero na 3 dzień zablokował kartę?
Dla mnie ta sytuacja jest kompletnie niedorzeczna i chyba bym w coś takiego nie uwierzył gdyby mnie to nie spotkało osobiście 😞😖
Pomijam już fakt że przy kasach stało sporo ludzi i chcąc nie chcąc widziało i słyszało całą sytuację, a ja wyszedłem na oszusta...  
 
  • Like 1
  • Confused 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, lika napisał:

Jakaś wierutna bzdura, przecież statystyki są zczytywane właśnie z karty.. Może się mylę, bo jesli nie z karty, to z czego?

Mylisz się. Statystyki tworzone są w systemie,a karta to tylko nośnik numeru, który pozwala zidentyfikować tą kartę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, JC napisał:

Mylisz się. Statystyki tworzone są w systemie,a karta to tylko nośnik numeru, który pozwala zidentyfikować tą kartę.

Tak powinno to wyglądać. Wstawiałem jednak wcześniej statystyki mojego syna z ich systemu. Po 2 dniach jazdy, tenże system zliczył mu 246 kilometrów i przewyższenie 41 529 m. Co oczywiście nie jest możliwe w przypadku 9 letniego dziecka. Sezonówki mojej rodziny (4 osoby) działały 3 dni, potem nagle były nieważne (dostałem zastępcze karty pracownicze - nie aktywne na COS), teraz znowu działają bez problemów. Tak więc, ten system w tym sezonie, raczej poprawnie nie działa. Być może w przypadku ww. kolegi, 2 kary, 2 różnych osób mają ten sam numer ?   

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Dzień dobry
W dniu dzisiejszym w Państwa ośrodku w Szczyrku spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Mój skipass został zablokowany. Po podejściu do kasy głównej przy gondoli dowiedziałem się że powodem zablokowania jest przekazanie mojego skipassu innej osobie.
Na dowód czego pani przy kasie pokazała mi zdjęcia:
01.01.2020 - widoczna tylko moja osoba (żółto czarny strój)
03.01.2020 - widoczna nieznana mi osoba w pomarańczowo czarnym stroju
Ja w ten dzień w ogóle nie byłem w Szczyrku a karta leżała w domu
04.01.2020 - widoczna zarówno moja osoba jak i wyżej wymieniona osoba w pomarańczowo czarnym stroju
05.01.2020 - czyli dzisiaj, widoczna tylko moja osoba
Ja nigdy nie udostępniłem mojej karty gopass nikomu innemu.
Co ciekawe teraz po dotarciu do domu sprawdzam swoje statystyki i widzę te z dnia 01,04 i 05. Ale nie widzę tych z 03.01.2020 kiedy rzekomo miałem obcej mi osobie udostępnić swoją kartę. Skoro jest zdjęcie to chyba powinno to być ujęte w statystykach?
Cała ta sytuacja jest dla mnie niedorzeczna i absurdalna i jestem tym zdegustowany.
Jestem uczciwym człowiekiem, znam regulamin karnetu sezonowego który zakupiłem i czuję się zdecydowanie w tej sytuacji poszkodowanym a nie oszustem.
Uważam że to w Państwa system wkradł się jakiś błąd lub w jakiś sposób ktoś sczytał dane z mojej karty i teraz się nimi posługuje. Jednak biorąc pod uwagę brak w moich statystykach dnia 03.01.2020 kiedy ta obca osoba została zarejestrowana raczej wskazuje na jakiś błąd systemu.
Proszę o przeanalizowanie dokładnie tego przypadku i odpowiedź co mam w tej sytuacji zrobić.

 
Z poważaniem

Kpiny sobie robią.

Nie wiem czy są ku temu podstawy prawne, ale może zgłosić wyłudzanie kasy za nieaktywne karnety, do prokuratury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - a mi jest żal nie mogę jeździć w tym "badziewnym"  Szczyrku !!!!!! Byłem 5 razy w tym sezonie, raz wygoniła mnie po jakiejś godzinie mgła . Poza tym najeździłem się na tyle na ile warunki , nie najgorsze w taka pogodę pozwoliły . Uważam że nie ma co narzekać tylko jeździć. Ja zazwyczaj wjeżdżam 1 gondolą ( no , jedną z pierwszych...) i do 10:30 mam sporo już w nogach. Tak koło 11 zaczynam się wozić bo wiadomo - większa ilość ludzi na trasach i odsypy sztucznego..........  . Ale jestem zadowolony z sezonówki . Jeszcze 2 tygodnie na kanapie i znowu w teren 🙂

 

Edytowane przez Stary bywalec
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...