Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

29 grudnia zaliczyłem SMR

Wcześniej weekend 14-17 grudnia okazał się niewypałem, niby pogoda, niby testy, ale z obserwacji wniosek, że SMR nie był gotowy. Brak sztucznego naśnieżania w momentach, gdy temperatura spadała poniżej zera, była nie do wytłumaczenia. Pogoda tylko dała wymówkę.

Parking na 700 samochodów był zamknięty, gdy stanęło na nim tyle samochodów, że zajęło 90% miejsc. Widać to było doskonale z górnej wypożyczalni. Czemu zabrakło osób, które dopilnowałyby 100 % wykorzystania miejsc?

Wypożyczalnia, którą zaliczyłem całkowity pozytyw, sprawnie fachowo, na liczbę osób w kolejce nie można mieć wpływu, czynne 3 z 4 stanowisk, ok.

Skipass sezonowy chodził bez zarzutu, podobnie jednodniowe zakupione dzień wcześniej, ok. Dlaczego inni mieli problemy? Fakt, że raz w Solisku natrafiłem na bramkę z ciągłym napisem proszę przejść.

Ilość osób nie powinna dziwić. Zainteresowanie duże. Organizatorzy nie przeszkadzali w jeździe naśnieżaniem, dlaczego? Wg mnie to naganne zachowanie. Czyżby minimalizm w postaci przygotowania tras wzdłuż nowych wyciągów? Można rozładować tłok przygotowując trasy wzdłuż orczyków, szczególnie dla fanów starego SON-u. Nawet tzw. siódemka od połowy trasy nie była naśnieżana, mimo że była zamknięta. Stąd ocena dla osoby, która za to odpowiada w SMR, może być tylko jedna – do zwolnienia. Chyba, że o czymś nie wiemy, jak np. za mały przydział mocy do naśnieżania? Wcale nie dziwi mnie ocena jednej osoby w kolejce do gondoli po godzinie czternastej: „jakość przygotowania tras, jak na górze 10 i na dole 3 była tragiczna, poprzedni właściciele takie warunki określiliby jako nie nadające się do jazdy”.

Jak dla mnie, osoby, która od dziesięciu lat broni Szczyrku wśród znajomych, to uważam, że jest zmiana. Tylko czy na lepsze?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Wuwu09 napisał:

...to uważam, że jest zmiana....

Dobrze że to zauważyłeś że coś się zmieniło:D 

Jak to mówią "pierwsze śliwki robaczywki" 

Zamiast się napalać na marne warunki i narzekać trzeba było poczekać aż naśnieżą + dary od niebios i wtedy będzie różnica

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano obawiałem się powtórki opisywanego na forum wczorajszego Armagedonu, ale na szczęście nie było aż tak źle.
Ok. 8:15 udało się załapać na szybko zapełniający się drugi parking przy gondoli.

Na początek wykonaliśmy zjazdy rozpoznawcze po wszystkich trasach. 10-tka w kiepskim stanie, w górnym odcinku duzo przetarć
i luźnych kamyków. 3 i 4 z niewielkimi przetarciami, które można ominąć, ale na nich największy ruch. No i ten słynny już fatalny kawałek na dole trójki.
Dlatego postawiliśmy na 1-kę. Nie lubię zjeżdżać w tłoku, a tylko na tej trasie nie było tłumów.
Kolejka do kolejki i wjazd gondolą również jakby trochę szybsze niż na Solisku.
Brawa dla Panów z obsługi gondoli na dole. Dzięki nim zajmowanie miejsc przebiega bardzo sprawnie.
20171230_110303.thumb.jpg.704c11515effb7f0c22867dd86a0bafe.jpg

20171230_112823.thumb.jpg.17276ee2a8a2f0911c2f329d37abe059.jpg

20171230_112833.thumb.jpg.0262f0347680656e7494ccddb293c173.jpg

20171230_122751.thumb.jpg.bf9fb25e322030a31e30517bed78e166.jpg

20171230_122908.thumb.jpg.086aeb5d49ff5db9bce7a4da00d66a9b.jpg

Znudzeni staniem w kolejkach, ok. g.13, po ośmiu zjazdach bez korków wyjechaliśmy ze Szczyrku.
O tej porze w drugą stronę już od Buczkowic stał korek samochodów...

Edytowane przez aurigae
  • Like 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej !

Tym razem nie będę wrzucał zdjęć z dzisiejszej jazdy z @keisyzrk bo wszystko co mogło być sfotografowane zostało już sfotografowane a moje zdęcia i tak są gorsze od kolegów ,którzy byli na miejscu i (o zgrozo ;) )  ....pomimo mojego zaproszenia z wczoraj nie chcieli się spotkać.  >:(   Wstydźcie się , a feeee !  :D :D:D

A teraz na poważniej ;) Z natury unikam polemiki na forum  w postaci : dlaczego nie przygotowali dostatecznie tras? dlaczego nie chodzi "to" czy "tamto" ? dlaczego nie naśnieżąją "tej" trasy? Do Szczyrku nie da się dojechać ! :D  Jednak jak czytam posty z ostatnich dni to ode mnie tylko kilka słów:

- staram się wyjeżdżać możliwie wcześnie (a uwierzcie mi, że nienawidzę porannego wstawania  jak nikt !! :mad:) i dzisiaj zrobiłem to samo, żeby nie mieć problemów z korkami etc.

- wiem z rozmów parkingowych pod gondolą , że zjeżdżają się tu ludzie z całej Polski i są przed 8.00 na parkingu i dają radę

- moje zdjęcie z dzisiejszego ranka było z natury sarkastyczne bo ja w tej kolejce nie stałem :D

- do Szczyrku wjechałem przed 8.00 i wyjechałem około 15 bez większych korków

Da się ? :D:D Bez obrazy...

Reasumując: dla spragnionego nic trudnego :cool:

Pozdrowionka    Bolec

  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, shuger napisał:

Narciarstwo weekendowe kwitnie :)

Ja tam widzę, że przede wszystkim kwitnie narciarstwo internetowe... Mam wrażenie, że u co poniektórych ilość przejechanych km jest odwrotnie proporcjonalna do ilości napisanych postów... 

Pochwal się ile w tym sezonie zrobiłeś km na nartach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę pisał o kolejkach,korkach,stanie tras ich naśnieżaniu,o ilości wody w zbiorniku itd.

Wczoraj 8.10 parkuję na Julianach-szybka akcja,ubieram buty ,kask a tu czuje że jeszcze szybciej muszę zakładać narty iw dół do soliska do wc.

Zjeżdżam.

Sytuacja robi się coraz bardziej napięta,ale docieram chwytam klamkę od ubikacji iiiiiiiiiiiiiiiiiiii co mogę ją sobie potrzymać,zonk zamknięte.

No ale nic . Patrze za szybą panie z info centrum,więc jak struś pędziwiatr chwytam za klamkę od info centrum z nadzieję o pomoc a tu co? To samo co w WC zamknięte-słyszę ze środka ,że pracujemy od 8.30.

Sytuacja staje się coraz bardziej nerwowa,oczywiście z mojego punktu widzenia.

Ale uwaga jest nadzieja panie otwierają o 8.25.

Wpycham się między ludzi prosząc o otwarcie toalet ,a tu słyszę cyt:"my się ubikacjami nie zajmujemy".

Trochę się gotuję,nie odpuszczam sytuacja robi si-ę naprawdę podbramkowa(w moim przypadku).

Pani Iwona z info centrum na moje nalegania robi się coraz bardziej opryskliwa ,próbując spychologii odesłania mnie do kas.

Nie odpuszczam już zaczynam nie prosić lecz się domagać otwarcia toalet i słyszę ten sam argument -pracują wszyscy od 8.30.

8.33

Widząc że walę głową w mur ,"idę",wręcz przemieszczam się z prędkością światła do kas prosząc ,wręcz błagając tam kasjera  ,a on patrzy na mnie jak bym oczekiwał od niego wezwania helikoptera ,w moich oczach facet widzi rozpacz próbuje dzwonić tu i tam bez efektu.

8.38

Ratunek nadszedł.

Pan Rysio,Krzysio                 przyszedł.

Po opanowaniu sytuacji, udaję się do mojej "miłej"pani z info centrum prosząc o rozmowę z kierownikiem-słyszę że nie ma,to szefem zmiany ,też nie ma.

Jak się okazało szefem zmiany była przemiła pani Iwona sama mnie raczyła poinformować dopiero gdy poprosiłem o jej,plakietkę z imieniem miała zasłoniętą kołnierzem.

A teraz wyobraźcie sobie że jesteście z dziećmi.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 5
  • Confused 3
  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wiaterek i deszczyk wywiał ze stoków większość "narciarzy". Jazda na bieżąco, wręcz pusto przy kanapach i gondoli. Niestety co natura wczoraj dała, dziś deszczem i halnym zabrała.

godzina 11:00 gondolka - pusto 

P_20171231_094942.jpg

połączenie 1 z 3 mocno rozjechane

P_20171231_102036.jpg

sama jedynka trzyma się jeszcze całkiem dobrze

P_20171231_101610.jpg

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, toppaner napisał:

Nie będę pisał o kolejkach,korkach,stanie tras ich naśnieżaniu,o ilości wody w zbiorniku itd.

Wczoraj 8.10 parkuję na Julianach-szybka akcja,ubieram buty ,kask a tu czuje że jeszcze szybciej muszę zakładać narty iw dół do soliska do wc.

Zjeżdżam.

Sytuacja robi się coraz bardziej napięta,ale docieram chwytam klamkę od ubikacji iiiiiiiiiiiiiiiiiiii co mogę ją sobie potrzymać,zonk zamknięte.

No ale nic . Patrze za szybą panie z info centrum,więc jak struś pędziwiatr chwytam za klamkę od info centrum z nadzieję o pomoc a tu co? To samo co w WC zamknięte-słyszę ze środka ,że pracujemy od 8.30.

Sytuacja staje się coraz bardziej nerwowa,oczywiście z mojego punktu widzenia.

Ale uwaga jest nadzieja panie otwierają o 8.25.

Wpycham się między ludzi prosząc o otwarcie toalet ,a tu słyszę cyt:"my się ubikacjami nie zajmujemy".

Trochę się gotuję,nie odpuszczam sytuacja robi si-ę naprawdę podbramkowa(w moim przypadku).

Pani Iwona z info centrum na moje nalegania robi się coraz bardziej opryskliwa ,próbując spychologii odesłania mnie do kas.

Nie odpuszczam już zaczynam nie prosić lecz się domagać otwarcia toalet i słyszę ten sam argument -pracują wszyscy od 8.30.

8.33

Widząc że walę głową w mur ,"idę",wręcz przemieszczam się z prędkością światła do kas prosząc ,wręcz błagając tam kasjera  ,a on patrzy na mnie jak bym oczekiwał od niego wezwania helikoptera ,w moich oczach facet widzi rozpacz próbuje dzwonić tu i tam bez efektu.

8.38

Ratunek nadszedł.

Pan Rysio,Krzysio                 przyszedł.

Po opanowaniu sytuacji, udaję się do mojej "miłej"pani z info centrum prosząc o rozmowę z kierownikiem-słyszę że nie ma,to szefem zmiany ,też nie ma.

Jak się okazało szefem zmiany była przemiła pani Iwona sama mnie raczyła poinformować dopiero gdy poprosiłem o jej,plakietkę z imieniem miała zasłoniętą kołnierzem.

A teraz wyobraźcie sobie że jesteście z dziećmi.

 

A po drodze miałeś las..

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, toppaner napisał:

Po opanowaniu sytuacji, udaję się do mojej "miłej"pani z info centrum prosząc o rozmowę z kierownikiem-słyszę że nie ma,to szefem zmiany ,też nie ma.

Jak się okazało szefem zmiany była przemiła pani Iwona sama mnie raczyła poinformować dopiero gdy poprosiłem o jej,plakietkę z imieniem miała zasłoniętą kołnierzem.

Czynnik ludzki. Myślenie, że nawet jak się nie zmienimy to i tak do nas przyjadą (w Korbielowie nadal tak myślą ;)). Za to Słowaków bym nie winił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też wpadło do głowy odwiedzić wczoraj SMR, wiem dużo osób pisało że to nie ma sensu ludzi kupa itp (mieli racje już o 9 kolejka do kanapy na 20 minut stania), ale nie o tym dzisiaj.

Kupiłem karnet na stronie gopass.pl, zachęcany informacjami że taniej i że bez kolejek. Posiadałem już samą kartę gopass, więc nie obawiałem się kłopotów tych wszystkich co zamawiali ją przez internet i jeszcze nie dostali i musieli odstać swoje w info-centrum. Zaparkowałem samochód na Julianach zjechałem do żółtej kanapy, 20 minut stania i się dowiedziałem że mój karnet jest niekatulany, klnąc pod drodze i przedzierając się przez tłum udałem się do infocentrum (kolejka 20 min).  Swoją drogą w info-centrum jest 3 pracowników a interesantów obsługuje tylko jeden. Pani sprawdziła wszystko i powiedziała że na moim karnecie nic nie ma, a ja że kupiłem wczoraj i że jak to, sprawdziła jeszcze raz i powiedziała że to winna payU i że to wszystko ich wina bo kasują transakcje itp. I z uśmiechem na twarzy uznając że to nie jej problem kazała mi iść. Trochę skołowany sprawdziłem pocztę status transakcji payU był ok, (środki przekazane do sklepu) więc ochoczo wróciłem do centrum gdzie się dowiedziałem że Pani to nie interesuję i ewentualnie mogę jej pokazać potwierdzenie przelewu. Musiałem się zalogować do banku dać pani mój telefon a ona zaczęła przeglądać transakcje na mojej karcie (zdaje się że to chyba nielegalne). Reasumując bo długich kłótniach i oczekiwaniach w kolejce Pani z infocentrum z łaską nabiła mój skipas, była już 11.30. No moje pytania że straciłem kilka godzin jazdy i że oszukują ludzi sprzedając nie działający produkt wszystkie ochoczo odpowiedziały że one pracują w SMR a nie gopass i nie mogę mieć do nich pretensji No moje pytanie skąd link do gopass na ich stronie i zachęty na cennikach przy kasach i itp itd wydały się zdziwione.

Obsługa w infocentrum tragiczna, szczególnie Pani Katarzyna bardzo nie miła, na prośby o kontakt z przełożonym odsyłają na narciarską do dyrekcji.

Po wszystkim wjechałem tylko na Juliany spakowałem się i pojechałem do domu, odechciało mi się jeździć. Będę pisał reklamację ciekawe czy ją uznają.

Tyle moich żali w każdym bądź razie uważajcie jak kupujecie gopass przez PayU, bo nie działa to zbyt sprawnie.

Pozdrawiam

Luce

  • Like 4
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, marek_kapica napisał:

Wygląda na to ze w przyszłym roku inwestycje będą tak wyglądać info z fb

Szczyrkowski Ośrodek Narciarski Tak są planowane dalsze inwestycje - kolej 6-cio osobowa na Małe Skrzyczne z Hali Skrzyczenśkiej, kolej 6-cio osoba z Czyrnej oraz duża restauracja na Hali Skrzyczeńskiej.

Inne info z fb

Szczyrkowski Ośrodek Narciarski Nowa trasa połączy dwa ośrodki od SMR do COS będzie wjeżdżać do Ondraszka, orczyku na Małe Skrzyczne pozostaną jako alternatywa przy dużym wietrze.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zaba_osw napisał:

Ja tam widzę, że przede wszystkim kwitnie narciarstwo internetowe... Mam wrażenie, że u co poniektórych ilość przejechanych km jest odwrotnie proporcjonalna do ilości napisanych postów... 
Pochwal się ile w tym sezonie zrobiłeś km na nartach...

2 wypady na Słowację i ZERO! minut spędzonych w kolejkach więc przypuszczam że musiałbym spędzić 5 dni w Szczyrku żeby zrobić tyle samo km. :D 
Przy tym w obu wypadkach piękna zima, dużo naturalnego śniegu i ujemne temperatury. Jak na taki grudzień jestem zadowolony. :) 
Obie relacje możesz sobie odnaleźć na forum bo do tego ono służy - dzielenia się z ludźmi którzy tutaj zaglądają prawdziwymi informacjami a nie siania propagandy przez lokalnych fanatyków którzy pewnie jeszcze prowadzą w Szczyrku biznesy.
Kto czytał ten temat uważnie ten od wielu użytkowników mógł się dowiedzieć jak problematyczna będzie komunikacja samochodowa w Szczyrku już rok temu. Ze swojej strony bardzo dziękuję wszystkim którzy o tym pisali!!!!
Sprawdziło się w pełni a ja dzięki temu nawet nie rozważałem wypadu do Szczyrku w grudniu.

A kto czytał np. ten post:

Dnia ‎2017‎-‎11‎-‎14 o 19:34, shuger napisał:

Jak widać zgodnie z moimi przewidywaniami oficjalną teorię o napełnieniu zbiornika w 22 +- 4 dni można wsadzić między bajki...
W ciągu 14 dni progres jest bardzo mizerny. Prawdopodobnie stan wód jest na tyle niski że nie da się ze względów prawnych szybciej go napełnić.
Można już założyć że jeśli zima będzie słaba to w tym roku wody do naśnieżania zabraknie NAPEWNO!.

Mógł już w listopadzie się dowiedzieć że warunki na trasach w tym roku będą bardzo uzależnione od tego jaka będzie zima. Kamienie i ziemia na trasach nie powinny więc nikogo dziwić.
Normalnie takie informacje to powinna być odpowiedzialność SMR!, ale ten widać woli zrazić do siebie ludzi którzy teraz lamentują na fb...

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, luce napisał:

Mi też wpadło do głowy odwiedzić wczoraj SMR, wiem dużo osób pisało że to nie ma sensu ludzi kupa itp (mieli racje już o 9 kolejka do kanapy na 20 minut stania), ale nie o tym dzisiaj.

Kupiłem karnet na stronie gopass.pl, zachęcany informacjami że taniej i że bez kolejek. Posiadałem już samą kartę gopass, więc nie obawiałem się kłopotów tych wszystkich co zamawiali ją przez internet i jeszcze nie dostali i musieli odstać swoje w info-centrum. Zaparkowałem samochód na Julianach zjechałem do żółtej kanapy, 20 minut stania i się dowiedziałem że mój karnet jest niekatulany, klnąc pod drodze i przedzierając się przez tłum udałem się do infocentrum (kolejka 20 min).  Swoją drogą w info-centrum jest 3 pracowników a interesantów obsługuje tylko jeden. Pani sprawdziła wszystko i powiedziała że na moim karnecie nic nie ma, a ja że kupiłem wczoraj i że jak to, sprawdziła jeszcze raz i powiedziała że to winna payU i że to wszystko ich wina bo kasują transakcje itp. I z uśmiechem na twarzy uznając że to nie jej problem kazała mi iść. Trochę skołowany sprawdziłem pocztę status transakcji payU był ok, (środki przekazane do sklepu) więc ochoczo wróciłem do centrum gdzie się dowiedziałem że Pani to nie interesuję i ewentualnie mogę jej pokazać potwierdzenie przelewu. Musiałem się zalogować do banku dać pani mój telefon a ona zaczęła przeglądać transakcje na mojej karcie (zdaje się że to chyba nielegalne). Reasumując bo długich kłótniach i oczekiwaniach w kolejce Pani z infocentrum z łaską nabiła mój skipas, była już 11.30. No moje pytania że straciłem kilka godzin jazdy i że oszukują ludzi sprzedając nie działający produkt wszystkie ochoczo odpowiedziały że one pracują w SMR a nie gopass i nie mogę mieć do nich pretensji No moje pytanie skąd link do gopass na ich stronie i zachęty na cennikach przy kasach i itp itd wydały się zdziwione.

Obsługa w infocentrum tragiczna, szczególnie Pani Katarzyna bardzo nie miła, na prośby o kontakt z przełożonym odsyłają na narciarską do dyrekcji.

<ciach>

To niestety stały numer, gdy niestety obsługa jest przytłoczona zaistniałą sytuacją i nie ma wystarczającego "supportu". Ci ludzie zostali rzuceni na głęboką wodę, bo jak widać wiele rzeczy jeszcze nie jest do końca dotartych - w tym niestety obsługa karnetów/biletów. Nagle stanęli przez tłumem niezadowolonych ludzi, którzy na nich przelali całą swoją frustracje i złość. Żałować można tych z obu stron lady. Niestety na lotniskach - nie tylko polskich - często mi się zdarzały sytuację odwołanych lotów lub takich czy innych problemów i zjawisko jest podobne - sfrustrowani pasażerowie, którzy wyrzucają całą swoją złość na tych ludzi, którzy w gruncie rzeczy nie są niczemu winni. Moje doświadczenie jest takie, że więcej można w takich sytuacjach wskórać uprzejmością i uśmiechem, czy nawet żartem. Zwykle lądowałem wtedy albo na lepszym połączeniu alternatywnym, albo w lepszym hotelu niż ci co mieli bardziej awanturnicze nastawienie do sprawy. To taka dygresja na boku.

Co do Gopass - jak jadę na Chopok, muszę poczłapać, zamiast prosto na wyciąg, do Infocentrum, bo karnet kupiony przez internet nie wgrywa się na kartę. Pocztą powinieneś był dostać w PDFie tak zwaną kartę zastępczą - na niej jest kod umożliwiający załadowanie karnetu na kartę Gopass. W Jasnej pytałem, co mam robić żeby uniknąć kroczenia do Infocentrum za każdym razem, zamiast pójść prosto na wyciąg - nie usłyszałem żadnej przekonującej mnie odpowiedzi. Sądzę, że w przypadku gdybym pojechał do SON miałbym dokładnie tak jak ty. Inna sprawa, że być może problemem rzeczywiście jest księgowanie transakcji, bo ja zwykle kupowałem karnety na Chopok dzień wcześniej, często wieczorem i być może tutaj jest jakaś odpowiedź na "nasz" problem. 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuszczam sobie SMR po poczytaniu postów z tego wątku do połowy lutego. TMR popadł w gigantomanię i buduje infrastrukturę na miarę gór , klimatu ,stosunków wodnych wielkości przynajmniej Tatr. Po cholerę te projektowane kolejki z Czyrnej na Halę s. i Hali s. na Małe Skrzyczne. (między Halą s. a Małym S.prawie zawsze wieje) . Jak już to postawić krzesło na Pośrednim (miało być w planach). W tej chwili to są problemy z naśnieżaniem, tłumy wkurzonych narciarzy, problemy z karnetami i bardzo słabe (w porównaniu z poprzednimi sezonami) warunki na trasach.Do tego do Szczyrku przy tak duże frekwencji nie da się w miarę szybko dojechać, nawet busem bo pociąg tam nie dojeżdża. Jak już postawili gondolę i kolejki, zainwestowali ,,trochę grosza'' to trzeba dać im (Słowakom) 2 lata czasu. Tylko żeby trochę zeszli z gigantomanii a usprawnili funkcjonowanie tego co już jest ,Pierwsza sprawa to lepsze naśnieżanie i poprawa warunków na trasach. Pogoda w styczniu 2018 szykuje się fatalna dla narciarzy bo około 3 stopnie powyżej średniej wieloletniej dla regionu Beskidu śląskiego i Żywieckiego. Będzie to trudny sprawdzian dla TMR i SMR.  Życzę im powodzenia.

ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko i  informacyjnie. Po wczorajszym najeździe narciarzy, dziś spodziewałem się powtórki, jednak zastały nas pustki na drodze i luz na parkingu. Od 8:30 do 13:00 nie zdarzyło się czekać w kolejce na kanapę solisko-hala dłużej niż 3 minuty. Warunki takie sobie 10 najgorsza, sporo przetarc, 4,7 przyzwoite szczególnie przez pierwsze 2 godziny. 1 zaliczony ostatni zjazd chyba traska z największą ilością śniegu na ten moment.Testowo kręcił się Orczyk na Małe S. Od 10:00 na przemian kropiło lub padało. W tej chwili za oknem +4st i nie pada (10km od Szczyrku) także do jutra raczej nic się nie polepszy na stokach. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogąc już znieść dzwięku Messengera od @leitner z pytaniem kiedy będziesz, 0 13,00 kończę obiad i o 13,33 siedzę w gondoli. Dziś droga bez korków jedynie przed skrętem do BSA jedna zmiana świateł:

IMG_20171231_131626.thumb.jpg.7519c477676b2af76caee690be1eba7c.jpg

Czekając na Marcina uwagę moją zwracają połamane kije przy górnej stacji kanapy:

IMG_20171231_134327.thumb.jpg.4ea7b7bdd9ab22549eb82ee4f57faa83.jpg

Cóż wszyscy chcą teraz tu pośmigać, trzeba się do tego przyzwyczaić. Jest i @leitner

IMG_20171231_134912.thumb.jpg.793338c899aee49754ce1e64e2007770.jpg

Śmigamy, mimo padającego deszczu warunki utrzymują się niezłe powiedziałbym wręcz dobre, ja takie lubię. Później temperatura opada może do 4 stopni i jest jeszcze lepiej.

IMG_20171231_134455.thumb.jpg.acc07e3e139525444434271cf76f4178.jpg

IMG_20171231_140038.thumb.jpg.9de0ab2bf7b6b8960f2eb00ffe128cc8.jpg

W końcu daję się namówić na kiełbaskę, mi nie trzeba dwa razy mówić:

IMG_20171231_144902.thumb.jpg.e01d4ce813317c420324a3a0144e4f1b.jpg

Punkt 16,00 wyjeżdżamy ostatni raz na halę i gawędząc zsuwamy się do Czyrnej. Warunki dla mnie w porządku ale mocno już przetarte, może Son-eczny długo się nie ostać. Pewnie do 6 stycznia tak. Pozdrowienia.

  • Like 11
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko warun z dzisiaj. Pełna relacja jutro.
Na wszystkich trasach - 1, 3, 3a, 4, 4a, 7, 10 warunki świetne jak na dzisiejszą pogodę. Miękko, ale bez większych muld. Sporo przetarć i gdzieniegdzie kamienie (niemal na każdej trasie). Mimo deszczu jazda super - zupełnie bez kolejek.

Góralu spod Skrzycznego (nie mogę Ciebie oznaczyć) - dzięki za wspólną jazdę! b5d80f3e0f3a319c6c0f426838ed98dd.jpg77bdfbac5664e78a66492b4a93dab645.jpgf0aff719f3bda795e0caa7cda06ce2af.jpg692afce31c1ca9266e490bf92b187ebf.jpg47028f55b0ff7639b37ab8c0a9936473.jpg924fbd964deddaa2c3b660502c6f6ea7.jpgdbbaeed96f7057e122680eb015c13b75.jpga2f00652627dbd47cd07389cb33aec3f.jpge9166a72d74e38dc7fe55ab8198c245f.jpg

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka

  • Like 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie , tyle że znowu wchodzi ekonomia . Chciałem dzisiaj pojeździć z żoną i wybraliśmy BSA bo tam można kupić karnet na 4 godziny . Nie mam kondycji na cały dzień więc szkoda mi kasy na pełny karnet . I w dodatku na "coś" co jest w rozsypce , trasy nie naśnieżone ,wyciągi niepootwierane. Jako konsument nie dostaję pełnej oferty za pełną opłatę......... .

Dla mnie to pewna forma oszustwa .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...