Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj "znowu" wiało. Krzeseł na Łukową nie puścili.

Na Zahradkach nartogedon, nie miałem odwagi tam zjechać.

Południe bez kolejek.

Pod Funitielem niby zamknięte ,ale od krzyżówki z fisem w miarę, na Końskim brzydko.

Pytanie.

Wracał ktoś przez przełęcz?

Z góry dziękuję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, toppaner napisał:

Ja bym się cieszył bardziej z tras.

Trasy też będą. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że dokładają kolejne dwie 6-osobowe kanapy, ale nowe kombinacje tras przekierują trochę ruch narciarzy i powinien się rozłożyć bardziej równomiernie. Np nowy wjazd na czarną "32" od samej góry (do tej pory wjeżdżało się na nią długim trawersem i niektórym trudno go było znaleźć). To sprawi, że dotychczasowa gondola z Kosodreviny będzie obsługiwać trasy 32 i 33a, a nowa kanapa (górna) trasy 35 i objazdową 34, czyli po dwie trasy na wyciąg - nie jest źle. Poniżej Kosodreviny to samo - nowa kanapa obsłuży trasę 33 i nową niebieską, a gondola - 31 (poszerzoną na górze) i również nową niebieską, na dole. Niestety wciąż będzie tłok na ściance 31-ki.

Dla mnie największą zaletą jest to, że w końcu z tras na południowym stoku będzie można korzystać bez ciągłego zdejmowania nart do gondoli i jechania w ścisku.

Ale przyłączam się do pytania czy to już na przyszły sezon?

Edytowane przez koliber
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, koliber napisał:

Trasy też będą. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że dokładają kolejne dwie 6-osobowe kanapy, ale nowe kombinacje tras przekierują trochę ruch narciarzy i powinien się rozłożyć bardziej równomiernie. Np nowy wjazd na czarną "32" od samej góry (do tej pory wjeżdżało się na nią długim trawersem i niektórym trudno go było znaleźć). To sprawi, że dotychczasowa gondola z Kosodreviny będzie obsługiwać trasy 32 i 33a, a nowa kanapa (górna) trasy 35 i objazdową 34, czyli po dwie trasy na wyciąg - nie jest źle. Poniżej Kosodreviny to samo - nowa kanapa obsłuży trasę 33 i nową niebieską, a gondola - 31 (poszerzoną na górze) i również nową niebieską, na dole. Niestety wciąż będzie tłok na ściance 31-ki.

Dla mnie największą zaletą jest to, że w końcu z tras na południowym stoku będzie można korzystać bez ciągłego zdejmowania nart do gondoli i jechania w ścisku.

Ale przyłączam się do pytania czy to już na przyszły sezon?

Nie sądzę, żeby na przyszły sezon... Dopiero jest na etapie oceny środowiskowej. 

Cała treść tutaj: https://www.jasna.sk/informacie/rozvoj-strediska

 

Pzdr

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę, że więcej inwestycji na tej jednej górze będzie generować jeszcze większy nalot ludzi na ośrodek. W sumie na trasach w weekendy w sezonie już jest niebezpiecznie (tłok, często trudne warunki na 1-ce u góry, duża liczba słabo jeżdżących). Do tego dochodzą ceny karnetów....

Chyba skończy się tym, że zamiast do sąsiadów na dłuższy weekend będziemy się wybierać nieco dalej. Co prawda podróż będzie 2-3 godziny dłuższa, ale za to przyjemność z jazdy - bezcenna :D.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, koliber said:

Poniżej Kosodreviny to samo - nowa kanapa obsłuży trasę 33 i nową niebieską, a gondola - 31 (poszerzoną na górze) i również nową niebieską, na dole. Niestety wciąż będzie tłok na ściance 31-ki.

Na ten moment wstrzymałbym się z ocena tłoku. Będzie lepiej.

Pomysł wygląda na przemyślany. Zaczynając od poszerzenia 31,jest szansa, że muldy nie będą się tam robić po 2h jeżdżenia. Także zwiększenie dostępności trasy 35 jest fajnym pomysłem. Do tej pory trzeba było wyjechać 2 gondolami do góry, później przeturlać po płaskiej 34c by tam dotrzeć w końcu do tej trasy.

1 hour ago, koliber said:

Dla mnie największą zaletą jest to, że w końcu z tras na południowym stoku będzie można korzystać bez ciągłego zdejmowania nart do gondoli i jechania w ścisku.

Tu się zgadzam w 100%.  Jak jest piękny dzień to gondola nie jest potrzebna :).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 hours ago, ppown said:

Fajnie że wreszcie coś tam będzie się dzieje tylko że szkoda że nie "od naszej strony". Powinni coś też zrobić z biedroną bo kolejki tam bywają okropne. 

Na mapach była zaznaczona inwestycja A6 - oddanie w 2019 ale coś się nie udało! Wiecie może dlaczego zaniechali tej inwestycji?

image.png.035ecc2883e4f9c4a65d56a07b999f27.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, pasazer85 napisał:

W tamtym okresie wszystkie siły były przerzucone do Szczyrku i skupione na wycinaniu orczyków 🤣

Szczyrk i Austria :) Też przecież mieli duże plany połączenia Świętego Piotr z Medvedinem w Szpindlerowym Młynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj to był bardzo dobry dzień ,dla wszystkich co umieją sobie radzić na Chopku  bez  Zahradek i z  ograniczeniem Funitiela.

Ok 12 zamknęli 1 od góry i to był fart , bo 90% ludzi zjechała no dół.
Na południu wszystko na bieżąco .

 Przejazd przez przełęcz ok.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sportego360 napisał:

Na mapach była zaznaczona inwestycja A6 - oddanie w 2019 ale coś się nie udało! Wiecie może dlaczego zaniechali tej inwestycji?

 

Nie dostali papierków na postawienie tej gondoli, to nie stawiają.

Te nowe plany to tez póki co bardziej wizje i projekty rozwoju ośrodka niz coś juz sfinalizowanego. W tekście mowa jest o tym, ze oceniają iż min. 3 lata bedą potrzebne. Na razie uzgadniają kwestie środowiskowe. Na północy tez mieli różne wizje i jakoś póki co z części planów sie wycofali, a innych póki co nie zrealizowali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Sportego360 napisał:

 

Na mapach była zaznaczona inwestycja A6 - oddanie w 2019 ale coś się nie udało! Wiecie może dlaczego zaniechali tej inwestycji?

image.png.035ecc2883e4f9c4a65d56a07b999f27.png

A może wystarczyłoby zmodernizować B4 lub B5? Może nie chodzi o szybką 6, ale coś bardziej praktycznego i przede wszystkim działającego bo często obie stoją. Na pewno większe korzyści dla jazdy po trasach bo ta gondola pełniłaby funkcje transportowe wyżej tylko. Nie sądzę żeby ludzie jeździli 2 a potem 13 dla samej jazdy. Mniej zaawansowani jeździliby 2b ale to stwarza duże niebezpieczeństwo na skrzyżowaniu z 12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha instrukcja:

WYŚLIJ KOD DOWOLNEJ OSOBIE
JJedynym warunkiem jest to, że osoba, której chcesz podarować kod, musi posiadać konto Gopass. Następnie kod może aktywować w poniższy sposób:
 
1. Osoba, która otrzymała kod musi zalogować się do swojego konta na Gopass.pl
2. Kliknąć na swoje imię i na zakładkę 'Kupony Gopass'
3. Wpisać kod składający się z 16 znaków i kliknąć na przycisk 'Aktywować'
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Sportego360 napisał:

Na mapach była zaznaczona inwestycja A6 - oddanie w 2019 ale coś się nie udało! Wiecie może dlaczego zaniechali tej inwestycji?

Nie zaniechano - od lat TMR nie może uzyskać pozwoleń na budowę kolei. Z tego powodu za bardzo bym się nie napalał na kolejne plany rozwojowe, których było już mnóstwo w ostatnich latach. Tutaj materiał ze słowackiej telewizji o nowych planach 

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...