Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Inwestycja TMR w SON i co dalej?


JC

Rekomendowane odpowiedzi

Ponadto myślę, że likwidacja krótszego orczyka z Czyrnej na Halę S. może być pewnego rodzaju asem z rękawa w konfrontacji z Pracownią na rzecz wszy i innego ścierwa. W razie jakiegoś oporu na np na Hali S. mówią " Ale przecież zdejmujemy w ogóle jeden wyciąg i przywracamy ileś tam arów ziemi naturze..." a może jeszcze tam zrobią nasadzenie żeby zniwelować "straty". Wszak po kiego komu byłaby ta przecinka po łorcyku..? ;-) Zalesić i as gotowy.

Jest to jakiś pomysł, ale moim zdaniem to jest jedno z ostatnich miejsc na stworzenie nowej pięknej trasy. W miejscu po starych podwójnych orczykach oraz po wylesieniu (o ile jest to do zrobienia) terenu pomiędzy nimi mogła by powstać fajna, szeroka i dosyć wymagająca trasa, trochę podobna do bienkuli ale łagodniejsza. Wiele razy wyjeżdżając orczykiem z czyrnej na halę skrzyczeńską zastanawiałem się jak fajna trasa mogła by tam powstać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po połączeniu ośrodków tras jest pod dostatkiem. Zwłaszcza w Czyrnej. Potrzebny jest jedynie łącznik z Małego Skrzycznego na Jaworzynę. Jeśliby poprawić naśnieżanie dołu Skrzycznego to cóż więcej trzeba. Jeśli zaśpisz, to na trasie będzie tłok, ale rano czy wieczorem bo na pewno też pojawi się jakiś plan na wieczór każdy się wyjeździ do woli. Tylko nie ruszać dzikiej "Jedynki", nie miałem tylko sposobności wypróbować na niej bezpiecznych Blakeye`i. Wg mnie "1" właśnie i trasa czarna za Grzebieniem to najlepsze trasy w Polsce gdzie "miałem przyjemność". Bardzo dynamicznie zmieniający się profil trasy nie pozwala znudzić się przez cały dzień jazdy.

Czyżby już zaczynamy myśleć o nowym sezonie?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po połączeniu ośrodków tras jest pod dostatkiem. Zwłaszcza w Czyrnej. Potrzebny jest jedynie łącznik z Małego Skrzycznego na Jaworzynę. Jeśliby poprawić naśnieżanie dołu Skrzycznego to cóż więcej trzeba. Jeśli zaśpisz, to na trasie będzie tłok, ale rano czy wieczorem bo na pewno też pojawi się jakiś plan na wieczór każdy się wyjeździ do woli. Tylko nie ruszać dzikiej "Jedynki", nie miałem tylko sposobności wypróbować na niej bezpiecznych Blakeye`i. Wg mnie "1" właśnie i trasa czarna za Grzebieniem to najlepsze trasy w Polsce gdzie "miałem przyjemność". Bardzo dynamicznie zmieniający się profil trasy nie pozwala znudzić się przez cały dzień jazdy.

Czyżby już zaczynamy myśleć o nowym sezonie?

W Szczyrku zdecydowanie brakuje łatwych tras.

Co do jedynki, chyba nie masz na myśli naśnieżania??? Nie no - wiem - chodzi Ci o to, żeby jej nie profilować. Też kocham tę trasę. Jest boska! :smile:

A FIS cały jest super... :smile:

Tadek

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

W Szczyrku zdecydowanie brakuje łatwych tras.

Co do jedynki, chyba nie masz na myśli naśnieżania??? Nie no - wiem - chodzi Ci o to, żeby jej nie profilować. Też kocham tę trasę. Jest boska! :smile:

A FIS cały jest super... :smile:

Tadek

No co Ty Tadziu??? Przecież tam większość to trasy łatwe jeżeli są wyrównane. Gogota, Bieńkula, momentami 1, Kaskada oraz Fis - reszta to trasy łatwe przecież.

Pozdrwienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

No co Ty Tadziu??? Przecież tam większość to trasy łatwe jeżeli są wyrównane. Gogota, Bieńkula, momentami 1, Kaskada oraz Fis - reszta to trasy łatwe przecież.

Pozdrwienia

Dla Ciebie są łatwe. No dla mnie też... :smile: Dla większości trudne ze względu na przewężenia i trudne warunki jakie non stop w nich panują. Wystarczy chwilę postać i popatrzeć na 2 i 3 do Czyrnej. Czy na króciutkiej ale stosunkowo wąskiej przecince przez las na 9 na Julianach. Krew pot i łzy... :biggrin:

A już Ondraszek to dla niezaawansowanych jest postrachem, wręcz koszmarem ze złego snu...

Tadek

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Dla Ciebie są łatwe. No dla mnie też... :smile: Dla większości trudne ze względu na przewężenia i trudne warunki jakie non stop w nich panują. Wystarczy chwilę postać i popatrzeć na 2 i 3 do Czyrnej. Czy na króciutkiej ale stosunkowo wąskiej przecince przez las na 9 na Julianach. Krew pot i łzy... :biggrin:

A już Ondraszek to dla niezaawansowanych jest postrachem, wręcz koszmarem ze złego snu...

Tadek

Mo to teraz będzie jeszcze ciekawiej.

Niemniej uważam, że to są łatwe trasy i tyle. Po prostu średni poziom umiejętności jest teraz żaden.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla Ciebie są łatwe. No dla mnie też... :smile: Dla większości trudne ze względu na przewężenia i trudne warunki jakie non stop w nich panują. Wystarczy chwilę postać i popatrzeć na 2 i 3 do Czyrnej. Czy na króciutkiej ale stosunkowo wąskiej przecince przez las na 9 na Julianach. Krew pot i łzy... :biggrin:

A już Ondraszek to dla niezaawansowanych jest postrachem, wręcz koszmarem ze złego snu...

Tadek

Większość tras w Szczyrku a zwłaszcza te w Czyrnej określiłbym jako "trasy starego typu, naturalne" - szerokie polany na których hula wiatr i wywiewa śnieg połączone ze sobą wąskimi, krętymi przełączkami, stromymi ściankami i trawersami przez lasy. Mimo, iż ich nachylenie nie jest duże często panują tam złe warunki i znaczna część narciarzy uważa je za trudne. Dlatego uważam, że przydałaby się nowa trasa z prawdziwego zdarzenia, zrobiona tak jak odnowiony fis czy beskid w Biłej - szeroka równa i dobrze wyprofilowana. Taka mogłaby być trasa w Czyrnej pomiędzy orczykami, a ze względu na jej dość duże nachylenie mogła by być bardzo ciekawa do szybkiej ostrej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę w tym prawdy że Skrzyczne to taka raczej łatwa stacja...ale jak na polskie warunki?

Jak porównujecie ją do białki: ) to już chyba żenada...

Na "górniczych" naprwdę można pojeździć... a w Słowaków wierzę bo widzę co zrobili z Chopoka w ciągu 5 ostatnich (a tak naprawdę to 3 ostatnich) lat...

myślę że warto poczekać...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

No jest w końcu zgoda i determinacja w Szczyrkowskim ON wsród właścicieli gruntów i ośrodka aby przygotować odpowiednio trasy i wyciągi do nowego sezonu. Jak nigdy wcześniej wykoszono już prawie wszystkie trasy:

WP_20140928_006[1].jpg

WP_20140928_007[1].jpg

Trwa przygotowanie tras pod wyciągami:

WP_20140928_020[1].jpg

WP_20140928_021[1].jpg

A przede wszystkim wymieniają bramki z kartami stykowymi na zbliżeniowe:

WP_20140928_016[1].jpg

WP_20140921_002[1].jpg

Więc jeśli wspólny karnet to przez zieloną starą bramę na Jaworzynę:

WP_20140928_011[1].jpg

WP_20140928_008[1].jpg

Nawet coś tam namierzyli, może nową trasę.

57da82ab26f0d_WP_20140928_0061.jpg.701605670203e7f8a1f8ca4e5d7fbd71.jpg

57da82ab2e71d_WP_20140928_0071.jpg.073c186f9491d81ea3eb76647a5f55a8.jpg

57da82ab34831_WP_20140928_0201.jpg.ff2453fb65927d8fc766d9cf74267379.jpg

57da82ab3ba7e_WP_20140928_0211.jpg.4f06fe46446e6c627724459ebd7dfb87.jpg

57da82ab459e5_WP_20140928_0161.jpg.a51ec426c8711459fc2f5f39d8c89776.jpg

57da82ab4c139_WP_20140921_0021.jpg.ad04292dbddc96d7d290a71495db951f.jpg

57da82ab53890_WP_20140928_0111.jpg.7cc17735667058bebe4c9d5d8ecde63f.jpg

57da82ab59ff1_WP_20140928_0081.jpg.72039324499504cedaf1229d80c0191c.jpg

  • Like 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...