Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Nurburgring już był... Imola i Maranello będą.


mysiauek

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna wyprawa samochodowa przede mną. Jutro rano wyjazd... powrót 19.05 ...

Namiot gotowy, jedzenie, picie, dużo szmat i butów :) materac dmuchany, śpiwory, mini kuchenka gazowa, aparaty i wiele innnych... oby nie lało!

Natomiast co będzie swego rodzaju ciekawostką. Dopóki nie zacząłem szukać, nie wiedziałem, że tak blisko siebie jest pare atrakcji samochdowych.

Jedna mocno smutna... ale zobaczyć Tamburello z tłumami ludzi. Zobaczyć to legendarne dla F1 miejsce.

Reszta czasu to objazd północno-wschodniej i środkowej części "buta" - powyżej Rzymu. To szeroki plan...a co wyjdzie? Nikt nie wie :)

Dobranoc. Do zobaczenia za trzy tygodnie !!

Edytowane przez mysiauek
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę na Ringu 29.05 ;] ktoś również wybiera się na ten dzień ?

EDIT : mysiauek, ubezpieczałeś się w PZMOT'cie na jazdę po Ringu ? Naczytałem się o 3k euro za zniszczoną barierkę i mój zapał do zrobienia Ringu w czasie poniżej 9min mocno ostygł a choć bić rekordów pętli nie zamierzam to chciałbym cieszyć się jazdą a nie zastanawiać się, którą nerkę sprzedam jak zrobię pinball'a po kilku barierkach ;]

Edytowane przez m!xeR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę na Ringu 29.05 ;] ktoś również wybiera się na ten dzień ?

EDIT : mysiauek, ubezpieczałeś się w PZMOT'cie na jazdę po Ringu ? Naczytałem się o 3k euro za zniszczoną barierkę i mój zapał do zrobienia Ringu w czasie poniżej 9min mocno ostygł a choć bić rekordów pętli nie zamierzam to chciałbym cieszyć się jazdą a nie zastanawiać się, którą nerkę sprzedam jak zrobię pinball'a po kilku barierkach ;]

Na szybko odpowiem bo mam od wyjazdu pierwszy raz dostęp do netu:

Ile okrążeń zamierzasz tam zrobić ze chcesz zejść poniżej 9 minut?

Bo jak jedziesz pierwszy raz to powiem Ci, że nie zdajesz sobie sprawy ze swojego założenia.

Nurb jest traktowany w ubezpieczeniu jako normalna droga. I tak powinno sie tam jeździć jesli chcesz mieć wypłatę ze swojego ubezpieczenia. Ewentualnie musisz szukać specjalnych ubezpieczen,takich jak np przy wypożyczeniu samochodu na ringu.

A jutro Imola ☺

Do uslyszenia przy kolejnej okazji...która może nie zdarzyć się szybko.

Edytowane przez mysiauek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w samochodowym niebie. Utwierdzilem sie w przekonaniu, ze to czym jezdzimy to zwykle masowo robione narzędzia. Zdjęcia po powrocie. A powiem tylko, ze o ile po Nurbie mam dosc Porsche, tak teraz znudzily mnie Ferrari ☺Malo tego, były dwa samochody, z których jedna nazwę tylko słyszałem raz i nigdy nie widziałem a drugiego . . . nigdy nazwy nie slyszalem. Do tego. . . nikt nie mówi po angielsku. . .oprocz Czecha,ktory zagadal nas w kolejce do wejścia na tor. Włosi są sto lata nami.

A ja byłem w samochodowym niebie!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem z bliska Pagani Huayra. To czym jezdzimy to nie są narzędzia. ..to są wystrugane z patyka flety owczarzy. Żeby nie bylo, porownywalem do paru Ferrari oraz McLarena 650S. Mało tego, Zona była pod wrażeniem detali i wykończenia, aczkolwiek na zdjęciach bedzie jedna niedorobka ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w środku to wygląda jak rumuński burdel :-D

Wysłane z mojego GT-I9505

Dokladnie , nie wiem co ludzie widza w tych ulepach ? A na dodatek niektore nawet nie dopuszczone na drogi publiczne.

A tu moj kolega ktory pracuje w Koenigsegg.

[video=youtube_share;tQ3x462rlmg]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto w środku jest dopieszczone. Kwestia gustu. Mogę powiedzieć, ze wykończenia kenigzga sie nie umywa. Tu jest wszystko na milimetry. Tego w kenigzegu nie widziałem. O ile na zdjęciach może środek wygląda na "późne rokokoko", to w rzeczywistości detale są niewyobrażalnie piękne. Inaczej mówiąc, nie widziałem lepiej wykończone go samochodu. Dla mnie to cos więcej niż samochód i nie zdziwilbym sie gdyby kiedyś oglądano Pagani w muzeum. Polecam zobaczyć na żywo przed wydaniem opinii.

A co do dopuszczenia do jazdy na drogach. Co powiecie o FXX i MC12 Corso, których fotki wrzucalem do posta o Nurbie?

W rzeczywistości rzucają na kolana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem M3 E46 czyli samochód niby wyższej kategorii niż inne BMW jak również model jeszcze z czasów kiedy BMW podobno trzymało poziom jakości materiałów używanych do wykończenia wnętrza a byłem przerażony jak to auto szybko degradowało się w środku. Teraz mam Scirocco i mimo, że znajomy śmieje się, że zegary mam jak w jego Octavii (mimo, że mam najmocniejszą wersję Sciro) i mimo, że cały środek jest plastikowy to nie mogę powiedzieć złego słowa o jakości i spasowaniu materiałów a porównując z m3 należy się VW duży PLUS.

Na pewno nie można wykończenia pospolitego auta dla ludu porównywać z wykończeniem supercara produkowanego jednostkowo. Wnętrze Pagani jest mocno dyskusyjne pod względem estetyki ale chyba wolałbym ten kiczowaty wystrój niż tandetność wcale nie tak starych Ferrari.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To uswiadom kolege ze to on ma zegary od VW :biggrin:

A co do BMW, to moj nr 1 i zawsze myslalem ze bede jezdzil tylko BMkami. Mam jeszcze jedna, ale to nie auto na urlop. Dzis mam A4 B8 i nie zaluje ani chwili ze kupilem. Mam teraz dylemat czy zmienie je na 3serie czy jednak zostane przy audi i bedzie to B8 allroad :rolleyes::

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem M3 E46 czyli samochód niby wyższej kategorii niż inne BMW jak również model jeszcze z czasów kiedy BMW podobno trzymało poziom jakości materiałów używanych do wykończenia wnętrza a byłem przerażony jak to auto szybko degradowało się w środku. Teraz mam Scirocco i mimo, że znajomy śmieje się, że zegary mam jak w jego Octavii (mimo, że mam najmocniejszą wersję Sciro) i mimo, że cały środek jest plastikowy to nie mogę powiedzieć złego słowa o jakości i spasowaniu materiałów a porównując z m3 należy się VW duży PLUS.

Na pewno nie można wykończenia pospolitego auta dla ludu porównywać z wykończeniem supercara produkowanego jednostkowo. Wnętrze Pagani jest mocno dyskusyjne pod względem estetyki ale chyba wolałbym ten kiczowaty wystrój niż tandetność wcale nie tak starych Ferrari.

Mój Szwagier dostarcza co nieco do elektroniki pewnej firmy spod Mielca. która robi parę zabawek dla Bentleya . W swoim Superbie ma ten sam ekran klimy i navi co są w całej grupie VW i także oczywiście w Bentleyu . . .

Wrzucę za tydzień z hakiem parę fotek z Pagani ,i samo otwarcie wlewu paliwa pokaże różnice. Swoją drogą niestety mnie Ferrari rozczarowało. Technicznie wiadomo ze to kosmos. Ale ani jednego smaczka designerskiego w La Italia.

Dajcie szanse na fotki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój "nurburgring":smile: Nie wiem czemu po przesłaniu na Youtube tak pogorszyła się jakość.

Zazdroszczę :)

Wczoraj wróciłem, fotki pewnie koło weekendu.

Przy okazji załapałem się na:

http://www.1000miglia.it/index-en.php

Zobaczcie listę startową... gacie spadają...

http://www.1000miglia.it/2014-Edition/Starting-List/

dodam, że sponsorem był MB (niestety nie ten forumowy...) i z ciekawostek były MB SLR w wersji "Stirling Moss"... cztery godziny przejazdu rajdu przez Riccione. Skończyła mi się karta w aparacie po 200stu zdjęciach i krótkich filmach.

Wracając jechaliśmy przez Klagnefurt - czego nie polecam.

Samochodowo: to był bardzo udany wyjazd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na liście 450 załóg!!! Nawet jak startują co pół minuty to sam start przeciągnie się do ponad 4 godzin! Ani jednego Polaka! Są co prawda nazwiska swojsko brzmiące ale reprezentuja Niemcy czy RPA. Jest jedna załoga czeska no i parę ruskich nazwisk. Chciało by się wystartować w takiej imprezie sportwo-towarzyskiej. Z tego co pamietam to wpisowe było chyba 4 tys euro. No cóż, mnie pozostaja nasze "nurburringi", no może jakie "żubry" się zaliczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na liście 450 załóg!!! Nawet jak startują co pół minuty to sam start przeciągnie się do ponad 4 godzin! Ani jednego Polaka! Są co prawda nazwiska swojsko brzmiące ale reprezentuja Niemcy czy RPA. Jest jedna załoga czeska no i parę ruskich nazwisk. Chciało by się wystartować w takiej imprezie sportwo-towarzyskiej. Z tego co pamietam to wpisowe było chyba 4 tys euro. No cóż, mnie pozostaja nasze "nurburringi", no może jakie "żubry" się zaliczy?

Trochę inaczej to było w czasie rajdu - przynajmniej mam takie wrażenie. W dniu, w którym ich spotkałem, mieli lunch od 12stej w San Marino... a pierwsze załogi za San Marino w Riccione leciały już po 11stej... ostatnie widziałem chyba przed 16stą... byli i pojedynczo i całe grupy. Np wspomniane SLRy leciał grupąchyba 20stu... tak samo Ferrari leciały całą grupą i potem nowe 500tki Abarth (swoją drogą w niektórych malowaniach SUPER).

Co najlepsze... ścigali się praktycznie pod ruchem - opiszęz fotkami później.

W zeszłym roku byłem w Krakowie na Rajdzie Polski i wystawie samochodów w

http://www.mimk.com.pl/

ale niestety ilość samochodów... kompletnie bez porównania.

P.S. I tak zazdroszczę Ci "Twoich" Nurburgów :) Nie mam czasu, miejsca na samochód ani samozaparcia.

P.S.2 Gdybyś sie wybierał na jakiś rajd lub imprezę w PL to daj znać :)

Edytowane przez mysiauek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ te v-teki fajnie się wkręcają.Andrzej masz coś w nim pomodzone czy seria :rolleyes::

W silniku nic nie jest robione. Może dlatego 6 lat juz się tym autem bawię bez awarii. Nawet nie podnosiłem obrotów odcięcia. Koledzy mają koło 9000 obr/min, ja seryjnie, chyba 8500 obr/min. Tracę na tym ale, jak widać, zyskuje silnik.:smile:

Ja mam civica vti, silnik serii B, konkretnie B16A2. Silniki serii B to wspaniałe motory, podobnie jak nowsze serii K. No cóż, normy emisji zabiły te motory. Obecnie Honda myśli nad wersjami sportowymi (type R), ale juz z silnikiem 1,6 z turbo. Dziś trudno kupić zadbanego Civica vti, wiekszość jest okropnie zardzewiała. Poza tym to niewiele ich w ogóle było bo nowe były dość drogie. Klienci zadowalali się innymi wersjami.

Następna impreza na którą się chyba wybiorę to V eliminacja Superoes na Torze Kielce w Miedzianej Górze 31 maja 2014.

Wiem że dziś Mille Miglia to rajd bardzo towarzyski. Chciałoby się do tego towarzystwa dołączyć.:smile:

Edytowane przez Bumer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale juz z silnikiem 1,6 z turbo

za:http://www.topgear.com.pl/nowa-honda-civic-type-r-20-turbo-280-km-zdjecia,zdjecia,zdjecia,3020

"Type-R zachował czterocylindrowy silnik o pojemności 2-litrów z słynnym VTEC'em. Inżynierowie dodali tylko jeden mały element w kształcie ślimaka.. Turbosprężarkę!" :)

I więcej:

http://www.topgear.com.pl/honda-civic-type-r-dazenie-do-perfekcji-test-zdjecia,honda,zdjecia,3928

http://www.topgear.com.pl/nowa-honda-civic-type-r-nurburgringu,civic,filmy,3714

Edytowane przez mysiauek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...