Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Gopass - wszystkie informacje


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 weeks later...
1 godzinę temu, Robur82 napisał:

Mam pytanie odnośnie wykupionego z wyprzedzeniem karnetu i jakie są możliwości odzyskania pieniędzy w przypadku niewykorzystania z rożnych powodów?


Na stronie gopass.sk w zakładce moje zamówienia (moje objednavky) dajesz anulować/zrusit/stornovať i pieniądze wracają do Ciebie w formie kredytu na stronie gopass, gdzie możesz wykorzystać te środki na kupno skipassu na inny dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Dostałem właśnie takiego maila:

 

Krzysztof, w naszym systemie mamy błąd! 
O tym, że przez całą noc i dzień pracujemy nad jego usunięciem, nie musimy chyba pisać. Jako narciarz powinieneś jednak wiedzieć, że:
 
Twoja Sezonówka obecnie nie działa
Niestety błąd techniczny w naszym systemie sprawił, że niektóre Sezonówki przestały współgrać z bramkami. W tym także ta Twoja.
 
Ale nie bój się, możesz iść na narty
Jeśli chcesz iść na narty, nie chodź do bramki, tylko odwiedź najpierw jedno z naszych Punktów Obsługi Klienta / Centrum Informacji, gdzie nasi pracownicy szybko naprawią Twój karnet.
 
Gdzie znajdę Punkty Obsługi Klienta / Centrum Informacji?
Jasna Północ
Punkty Obsługi Klienta / Centrum Informacji znajdują się przy dolnych stacjach kolejek linowych w lokalizacji Lúčky, Záhradky i Biela Púť.
 
Jasna Południe
Punkt Obsługi Klienta / Centrum Informacji znajduje się przy dolnej stacji kolejki na Krupovej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do posiadaczy sezonówek.

Jak to jest z tymi kodami, dostają wszyscy te same, czy to jest losowo? Kiedy one pojawiają się i znikają? Kolega chciał mi podarować, ale ma tylko na Szczyrk - dzienne i wieczorne a interesuje mnie Chopok. Jak macie wy?

@moruniek to jest farsa, groteska, bo to jest tak tragiczne, że aż śmieszne. Niemniej nadal uważam, że sezonówka dobra rzecz, chociaż sam jej nie mam i nie płaczę z tego powodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, gruchauho napisał:

Jak to jest z tymi kodami, dostają wszyscy te same, czy to jest losowo? Kiedy one pojawiają się i znikają? Kolega chciał mi podarować, ale ma tylko na Szczyrk - dzienne i wieczorne a interesuje mnie Chopok. Jak macie wy?

Ja również mam SzCyrk plus wieczorną i kodów nie dostaję, za wysokie progi :P  To chyba dla tych co mają Słowacka a SzCyrk w gratisie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Info o awarii z sezonówkami spowodowało tylko sporą  kolejkę  do biura obsługi w Lućkach  ... tak na  godzinkę stania....

Wcięło im część kart, moja  akurat działała  ale  kumpla  nie.

Jeśli ktoś  potrzebuje  to  zostały  mi  jeszcze  4  kody  na  Jasną  jak coś  piszcie na priv.

Kody na skipassy za 29 € obowiązują w ośrodku Jasna

22.2. - 6.3.2020.....
 
mam wrażenie  że  tmr  działą  tak  że jak  raz  wyślą  kody  i  skorzystasz to następnym razem wysyłają więcej. Poprzednio dostałem  2 sztuki  na  15 - 16  luty.
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Na stronie gopass pojawiły się zajawki sezonówek. Ciekawe czy będzie się różnić ta na Moltka przy której jest info że działa też w szczyrku, jasnej i szpildlerze od sezonówki premium? wieczorną jazdą czy fast pass?

I zauważyłem że wchodząc na .sk i .pl strona jest już jedna gopass.travel/homepage

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydałaby się jeszcze taka:

"Sprytna sezonówka Mölltaler Gletscher & Ankogel

Zakochaj się w nowej międzynarodowej Sprytnej sezonówce PREMIUM, która obowiązuje nie tylko w ośrodkach Mölltaler Gletscher i Ankogel, lecz dodatkowo w innych sześciu ośrodkach na Słowacji, w Polsce i Czechach."

ale bez tego pogrubionego "dodatku".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Spiochu napisał:

Jak oceniacie przyszłość TMR w kontekście wirusa?

Będą duże straty? Firma upadnie?

A może wręcz odwrotnie, przejmie słabszych konkurentów w regionie?

Jeżeli dadzą dobrą cenę sezonówek to pewnie zbiorą pieniądze na kolejne przejęcia. Może teraz Włochy/Słowenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś z zapowiedzi wynika, że namieszają sezonówkami...

Chyba już niestety nie będzie Jasnej+Tatry+Szczyrk...

Prawdopodobnie planują: osobno Szczyrk, osobno Jasna+Tatry, osobno Mlyn

Opcja Premium ma być na 8 ośrodków w 4 krajach, ale tu mnie już boli kieszeń... Zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cen - przy (po) normalnym sezonie zapewne by bolało. Biznes po prostu.  Szczyrk był dwa lata temu za 6 dych zdaje się, a w tym 150 zeta.

W obecnej sytuacji..... Atakowanie konkretną przedpłatą, gdy nie można już na niej pojeździć - mało zachęcające,  to raz. 

Uzmysłowienie wszystkim, że sezon może potrwać niewiele ponad dwa miesiące, z czego półtora w szczytowym tłoku - to dwa.

Trzy - zamknięte przez ten czas (nie otwarte w ogóle) trasy w Szczyrku.

Marketingowcy z TMR  mają ciężki temat do ogarnięcia.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • JC changed the title to Gopass - wszystkie informacje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...