Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Gopass - wszystkie informacje


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, colin23 napisał:

a coś Ci już odpisali? wysłałeś na polski czy słowacki email? 

Zapytałem ich co z resztą sezonu i czy przewidują jakieś rekompensaty, odpisali tak jak poniżej więc wysłałem formalną reklamację.

" please be informed that due to the preventive measures against the spread of the COVID-19 virus, all ski resorts operated by TMR in Slovakia was closed on 13.3.2020. In accordance with general terms and conditions ,, The Šikovná sezónka 3 (Smart Season Pass 3) is valid from the beginning of the winter season 2019/2020, depending on weather and snow conditions and the decision of the Operator until 30/04/2020 or until the end of the winter season 2019/2020, depending on weather and snow conditions and the decision of the Operator if this date occurs before 30/04/2020´´.
Due to situation in our resorts and country we decided end of ski season 2019/2020 on 13.3.2020.
Ski season in the Slovak resorts operated by TMR a.s. started 6th of December on Štrbské pleso until the closure of the resort due to the exceptional situation lasted of 97 days a total, during which the owners of Smart season pass had the opportunity to ski in TMR resorts at the best price not only in Slovakia, but also in Poland and Czech Republic.
We´re sorry, but you´re not entitled to any compensation."

Wysłałem na wszystkie maila jakie znalazłem od nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, christof napisał:

Full opcja kosztowała 229 Euro  (Kwiecień)  + 49 Euro (Moltek) + 250 PLN  wieczorne w Szczyrku czyli tegoroczna wychodzi taniej... o ile czegoś nie pomyliłem. 

W zeszłym roku, mogłeś za te 229 Euro jeździć w Szczyrku, na Słowacji i w Czechach. Teraz, by móc robić to samo musisz kupić sezonówkę za 1389 pln lub za 329 Euro. 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tresor napisał:

A tak z ciekawości, bo sezonówki i tak nie kupię, jak wygląda porównanie cenowe z poprzednim rokiem? Czy może tak zamieszali z opcjami, że trudno porównać?:)

Dla sporej grupy osób jeżdżących VT+Jasna+Szczyrk, jest istotna podwyżka (329E teraz za Premium vs. 229E w ub. roku). Tej zmiany nie rekompensuje mniejsza liczba wyłączonych dni.

Jeśli ktoś korzysta z Austrii, to oferta Premium jest Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, moruniek napisał:

Zapytałem ich co z resztą sezonu i czy przewidują jakieś rekompensaty, odpisali tak jak poniżej więc wysłałem formalną reklamację.

"."

Wysłałem na wszystkie maila jakie znalazłem od nich.

Krzysztof, mieli pretekst by z powodu koronawirusa zakończyć sezon wcześniej, bez ponoszenia dodatkowych kosztów na utrzymanie tras przy nieprzewidywalnej wiosennej pogodzie.

Jednak niektóre reklamacje uwzględniają, te dotyczące skipassów dziennych. Na przełomie lutego i marca bylem z kolega i z powodu silnych porywów wiatru o 10:00 zamknięto SMR. Jeździliśmy od otwarcia, wiec karnet w tym dniu był już używany. Poradziłem koledze by napisał reklamację i dwa dni temu dostał odpowiedź, że reklamacja została uznana, a środki zwrócone na konto GOPASS do wykorzystania w przyszłym sezonie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, qqlio said:

Dla sporej grupy osób jeżdżących VT+Jasna+Szczyrk, jest istotna podwyżka (329E teraz za Premium vs. 229E w ub. roku). Tej zmiany nie rekompensuje mniejsza liczba wyłączonych dni.

A wszyscy spodziewali się obniżki. Ciekawe jaki procent ludzi kupi teraz sezonówkę bo i podwyżka no i też krótszy okres do wykorzystania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kordiankw napisał:

Krzysztof, mieli pretekst by z powodu koronawirusa zakończyć sezon wcześniej, bez ponoszenia dodatkowych kosztów na utrzymanie tras przy nieprzewidywalnej wiosennej pogodzie.

Jednak niektóre reklamacje uwzględniają, te dotyczące skipassów dziennych. Na przełomie lutego i marca bylem z kolega i z powodu silnych porywów wiatru o 10:00 zamknięto SMR. Jeździliśmy od otwarcia, wiec karnet w tym dniu był już używany. Poradziłem koledze by napisał reklamację i dwa dni temu dostał odpowiedź, że reklamacja została uznana, a środki zwrócone na konto GOPASS do wykorzystania w przyszłym sezonie.

Tak, tylko że w regulaminie świadczenia usług, który sami napisali, mowa jest ważności sezonówki do dnia 30.04 lub daty zakończenia sezonu zimowego. Oni do tej pory na Słowacji oficjalnie nie zakończyli sezonu, a jedynie go zawiesili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprytna sezonówkaSzczyrk799 PLN

40 km tras, 1 kraj, 3 ośrodki (Szczyrk Mountain Resort, Beskid Sport Arena, COS Szczyrk). Jeśli pozostajesz wierny polskim stokom, ta Sprytna sezonówka to dla Ciebie strzał w dziesiątkę. Można z nią szusować przez całą następną zimę w Szczyrku. W cenie rówież wieczorne szusowanie w ośrodku Szczyrk Mountain Resort. Kup w najsprytniejszej cenie tylko do końca kwietnia.

Później zapłacisz za Sprytna sezonówkę 899

 

Czyżby coś się zmieniło od wczoraj 🙂 ?

Edytowane przez andy-w
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, colin23 said:

a co było inaczej wczoraj? 

40 km tras, 1 kraj, 1 ośrodek Jeśli pozostajesz wierny polskim stokom, ta Sprytna sezonówka to dla Ciebie strzał w dziesiątkę. Można z nią szusować przez całą następną zimę w ośrodku Szczyrk. Kup w najsprytniejszej cenie tylko do końca kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem regulamin sprytnej sezonówki Szczyrk i Premium 2020/2021 i nic nie znalazłem tam o prawach konsumenta jak nie otworzą ośrodków w przyszłym sezonie z powodu pandemii..

Czy ktoś dzwonił w tej sprawie na infolinie GOPASS ? Trochę boję się wydać teraz 1400 zł i stracić całość kasy. Najlepiej jakby środki finansowe oddali wtedy na konto lub przepisali sezonówkę na sezon 2021/2022...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Tomasz_W napisał:

Przejrzałem regulamin sprytnej sezonówki Szczyrk i Premium 2020/2021 i nic nie znalazłem tam o prawach konsumenta jak nie otworzą ośrodków w przyszłym sezonie z powodu pandemii..

Czy ktoś dzwonił w tej sprawie na infolinie GOPASS ? Trochę boję się wydać teraz 1400 zł i stracić całość kasy. Najlepiej jakby środki finansowe oddali wtedy na konto lub przepisali sezonówkę na sezon 2021/2022...

Taką oto dostałem odpowiedź pytając o to samo tyle że o karnet sezonowy do Szczyrku.

 

"Szanowny Panie,

w chwili obecnej nie przewidujemy takiej sytuacji. Jeśli jednak ośrodki górskie w ramach działań zapobiegawczych pozostaną zamknięte także w sezonie narciarskim 2020/2021 lub będą otwarte tylko przez część sezonu, będziemy to ograniczenie rekompensować.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią pod numerem 801 765 700 lub o kierowanie zapytań bezpośrednio na adres info@gopass.pl.


Z poważaniem
Aleksandra Gwóźdź
Konsultant Call Centrum"

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, PavloS_ napisał:

Taką oto dostałem odpowiedź pytając o to samo tyle że o karnet sezonowy do Szczyrku.

 

"Szanowny Panie,

w chwili obecnej nie przewidujemy takiej sytuacji. Jeśli jednak ośrodki górskie w ramach działań zapobiegawczych pozostaną zamknięte także w sezonie narciarskim 2020/2021 lub będą otwarte tylko przez część sezonu, będziemy to ograniczenie rekompensować.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią pod numerem 801 765 700 lub o kierowanie zapytań bezpośrednio na adres info@gopass.pl.


Z poważaniem
Aleksandra Gwóźdź
Konsultant Call Centrum"

Jakoś w tym roku nie rekompensowali....

Ani sezonówki narciarskie, ani basenowe, nie zostały w żaden sposób przedłużone, nie dodano żadnego bonusa, itp.

W swej naiwności spodziewałem się np. 3 wstępów na baseny lub stok po ustaniu epidemii....

Pzdr

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, PavloS_ napisał:

Taką oto dostałem odpowiedź pytając o to samo tyle że o karnet sezonowy do Szczyrku.

 

"Szanowny Panie,

w chwili obecnej nie przewidujemy takiej sytuacji. Jeśli jednak ośrodki górskie w ramach działań zapobiegawczych pozostaną zamknięte także w sezonie narciarskim 2020/2021 lub będą otwarte tylko przez część sezonu, będziemy to ograniczenie rekompensować.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią pod numerem 801 765 700 lub o kierowanie zapytań bezpośrednio na adres info@gopass.pl.


Z poważaniem
Aleksandra Gwóźdź
Konsultant Call Centrum"

A ja taką dostałem właśnie odpowiedź na swoją reklamację. Nie przyznają żadnej rekompensaty, w związku z powyższym kolejnych sezonówek u nich raczej już nie kupię, nie w tych niepewnych czasach. Nie będę też polecał zakupu innym a wręcz będę radził się 3 razy zastanowić czy warto wydać na ten produkt swoje ciężko zarobione pieniądze. W obietnice przesłane przez kogoś z Call Centrum a nie wpisane do regulaminu też radziłbym nie wierzyć. 

 Dear Mr..........,

please be informed that the operation of the ski resorts was terminated by the decision of the Slovak authorities in connection with the preventive measures taken on 13.3.2020. The season started at TMR's Slovak resorts on 6 December and lasted 97 days until the closure of the resorts due to the extraordinary situation, during which the Smart Season Pass owners could ski at the best prices not only in Slovakia but also in Poland and Czech Republic for the first time.
In accordance with the valid General Terms and Conditions of the product, the seasonal product has expired at the end of the winter season and no compensation will be granted.

 

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby TMR  choć ciut szanował klienta to mógłby podejść do tego "matematycznie" tj.

Sezon miał trwać ok 150 dni a trwał  jakieś 103 tj. 68% SEZONU(bez Molldka),czyli 1/3 sezonu poszła się.....

Więc  gdyby TMR choć ciuteńkę szanował "sezonówkowicza"  to.....

No ale cóż jest jak jest, ale już nie ze mną w przyszłym sezonie.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, toppaner napisał:

Gdyby TMR  choć ciut szanował klienta to mógłby podejść do tego "matematycznie" tj.

Sezon miał trwać ok 150 dni a trwał  jakieś 103 tj. 68% SEZONU(bez Molldka),czyli 1/3 sezonu poszła się.....

Więc  gdyby TMR choć ciuteńkę szanował "sezonówkowicza"  to.....

No ale cóż jest jak jest, ale już nie ze mną w przyszłym sezonie.

W odpowiedzi na moją reklamację masz wskazane przez TMR, że sezon trwał 97 dni. I tu nie chodzi o rekompensatę tryliona USD, tylko o sam fakt, że na Słowacji nie zakończyli formalnie sezonu a go zawiesili (pierwsze tej treści dali komunikaty) i zero poczuwania się wobec Klienta. Regulamin sezonówek nie przewidywał czegoś takiego jak zawieszenie sezonu i nadal nie przewiduje. Co jak przyszły sezon zakończą po 5 dniach, też uznają, że sezonówka obowiązuje do 30 kwietnia lub daty zakończenia sezonu ?  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem tak:


unnamed.thumb.jpg.95f4db4919dcaa10c1f8143a32b4dcd8.jpg
SPRYTNA SEZONÓWKA
 PREMIUM 329 €  229 €

Ale ja po....y jestem i w tym sezonie pomimo posiadania Słowackiej + Szczyrk i 21 dni na stokach nie odwiedziłem ich ośrodków ani razu (mowa o wyciągach). ;)
Przemyślę to :) 

 



Pozdrawiam

mirekn
 

 

Edytowane przez mirekn
  • Like 4
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • JC changed the title to Gopass - wszystkie informacje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...