Jarzomb Napisano 11 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 11 Luty 2015 (edytowane) Witam Po tygodniowym wypadzie w Alpy w marcu zeszłego roku postanowiłem zaktualizować i trochę zmienić mój sprzęt narciarski. Stare Atomic C:9 przestały mi wystarczać, były za miękkie, mało stabilne, i czułem że ograniczają mój rozwój w dziedzinie carvingu. Wiedziałem, że chce jakieś slalomki, a że poprzednie Atomici nie zawiodły mnie nigdy, i były to bardzo dobre i trwałe narty postanowiłem dalej iść tą drogą. Wybór dość szybko padł na używane D2 SL, jedynie zastanawiał mnie wybór pomiędzy modelem z 10/11 a 11/12. Jako że konstrukcyjnie są praktycznie identyczne, wybrałem model który był ładniejszy, a do tego a danym momencie miałem do niego dostęp. Tym samym stałem się posiadaczem DeDwójek z sezonu 2010/2011. Trafił się bardzo zadbany i mało używany egzemplarz. Ślizg jeszcze z oryginalną strukturą, krawędzie bardzo grube, ostrzone zaledwie raz, grafika w bdb stanie, nawet naklejka świadcząca o zwycięstwie w WorldSkiTest jeszcze była idealna. Praktycznie nówki. Dopiero po fakcie trafiłem na post na forum, w którym jest napisane o rozwarstwiającej się konstrukcji modeli z tego rocznika. Szybko sprawdziłem moje i okazało się, że u mnie też występuje ten problem Nie wiem czy było to już kiedy narty kupowałem, czy było na szybko byle jak sklejone i po pierwszym wypadzie puściło. W każdym razie przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi (mój błąd), ale też nie spodziewałem się że topowy model sklepowy, oznaczony wyrazem "RACE", który w czasach nowości kosztował krocie, który wygrywa światowe testy może okazać się tak nietrwały. W każdym razie stało się, i nie wiem co z tym fantem zrobić. Wygląda to tak, że na obu nartach rozwarstwienie występuje na długości ok. 20cm od tyłu narty, z obu stron. Jak na razie rozwarcie nie jest duże, może 0,25 - max 0,5mm w najszerszym miejscu. Bardzo nie chce żeby to się powiększyło. Czy z tym da się coś zrobić? Wiem, że wszystko zależy od tego czy rdzeń już napił się wody. Bardzo dobrze mi się jeździ na tym sprzęcie, dałem za niego trochę $$$ jak na mój studencki budżet, i nie chcę ich wyrzucać do kosza. Możecie mi bardziej doświadczeni koledzy coś poradzić w tym temacie. Co mogę zrobić? Czy da się to naprawić dość trwale, albo czy w ogóle? Jestem trochę podłamany tym faktem, tym bardziej że w 6 marca czeka mnie wyjazd na tydzień do Val Di Sole, a tu taki bubel. Dodam, że jestem z okolicy Rybnika, podobno mamy tu świetnego i polecanego fachowca od nart. Czy dobry magik coś na takie coś poradzi? Pozdrawiam Edytowane 11 Luty 2015 przez Jarzomb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig12345 Napisano 11 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 11 Luty 2015 Dodam, że jestem z okolicy Rybnika, podobno mamy tu świetnego i polecanego fachowca od nart. Czy dobry magik coś na takie coś poradzi? Pozdrawiam Zadzwoń do Tomka Smusza,lub podjedz z nartamido R-ka. Adres i nr znajdziesz na stronie: http://www.narty.rybnik.pl/ na mój gust rokowania w serwisie są kiepskie. Sporo roboty a efekt mocno niepewny...... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 11 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 11 Luty 2015 Dzięki Michał za info i tutaj i na PW (nie mogę odpisać, bo mam za mało postów). Podesłałeś mi tam przykładowy temat o odklejającym się ślizgu. U mnie różnica jest taka, że narty rozwarstwiają się "od zewnątrz", a nie wybrzuszają w środku jak tamte Dynastary. Jutro skoczę z nimi do Tomka Smusza, zobaczymy co na to powie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig12345 Napisano 11 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 11 Luty 2015 Ta róznica to duże ułatwienie dostępu. Ale naprawę w stylu moich dynek traktuj jako ostateczność, kiedy narty i tak okaża sie 'nienaprawialne' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek Napisano 11 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 11 Luty 2015 Miałem ten sam problem. Spróbuj popytać w serwisie Atomica. Z tego co wiem, to była wada fabryczna kleju. Sprzedawca, u którego ja kupowałem oddał narty w Austrii i bez żadnego problemu wymienili mi na nówki (za wyjątkiem wiązań). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 11 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 11 Luty 2015 Pisałem do Atomic Polska i na wymianę nie mam już szans (wiadomo, to już sprzęt sprzed 4 lat). W Austrii może podeszliby do sprawy poważniej, ale nawet jakby to na co by mi wymienili? Tych pewnie już dawno nie mają na magazynach, a nowego Redstera też za friko nie dostanę Jedynie co, to posłali mi namiar na serwis z którym współpracują w Krakowie, ale oczywiście naprawa odpłatna. Zobaczę co mi Smusz jutro powie. Tak to wygląda: 20150211_224100 20150211_224128 20150211_224139 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek Napisano 12 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 Pisałem do Atomic Polska i na wymianę nie mam już szans (wiadomo, to już sprzęt sprzed 4 lat). W Austrii może podeszliby do sprawy poważniej, ale nawet jakby to na co by mi wymienili? Tych pewnie już dawno nie mają na magazynach, a nowego Redstera też za friko nie dostanę Jedynie co, to posłali mi namiar na serwis z którym współpracują w Krakowie, ale oczywiście naprawa odpłatna... Mnie wymienili, co prawda nie po 4,ale po 2 latach na nowy model, z sezonu składania reklamacji. Szkoda, tym bardziej, ze to raczej wina zastosowanego przez Atomica kleju (przynajmniej tak mi przekazano), a nie użytkownika. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aressi Napisano 12 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 Jeśli już nic nie pomoże (a może i nie tylko wtedy) napisz do Atomica do Austrii. Co Ci szkodzi spróbować? To nic nie kosztuje. A Atomic, a Atomic Polska to dwie różne firmy i uwierz mi, mogą mieć różne podejście do tego samego tematu. Ja miałem problem ze swoimi Fischerami. Popękała i odwarstwiła się zewnętrzna powierzchnia narty. Było to już kilka lat temu. Nie liczyłem na wiele bo narty były już użytkowane od dwóch czy nawet trzech sezonów. Nie miałem już dowodu zakupu. Ale pojechałem do sklepu gdzie kupiłem te deski i bez żadnych zbędnych ceregieli przyjęli mi reklamację. Po tygodniu czy dwóch czekały na mnie nowe Fischery - taki sam model tylko z innego sezonu. Nowszy niż mój ale nie aktualny. Swoją drogą uważałem, że tak własnie powinno to zostać załatwione bo była to wada fabryczna narty, o której firma Fischer dobrze wiedziała. Było tylko kwestią czasu kiedy się ona ujawni. Ale ..... Jest ciąg dalszy! Właśnie wróciłem z wyjazdu narciarskiego na którym wystąpił dokładnie ten sam problem w deskach, które mi wymieniono!!! Uwierzysz?! No i znowu mamy sytuację z ukrytą wadą fabryczną, a deski już kolejny sezon użytkowane. W sobotę wybieram się do sklepu i zobaczymy. Jeśli nic nie wskóram to napiszę do polskiego przedstawicielstwa Fischera, a jak to nie pomoże to napiszę do Austrii. O wynikach moich działań poinformuję ale to oczywiście może potrwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek Napisano 12 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 Jeśli już nic nie pomoże (a może i nie tylko wtedy) napisz do Atomica do Austrii. Co Ci szkodzi spróbować? To nic nie kosztuje. A Atomic, a Atomic Polska to dwie różne firmy i uwierz mi, mogą mieć różne podejście do tego samego tematu... Aressi dobrze mówi:smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 12 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 Dzięki Napisałem właśnie najładniej jak potrafię po niemiecku do austriackiego Atomica. Zobaczymy co mi odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aressi Napisano 12 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 (edytowane) A! Przypomniało mi się jak nie tak dawno temu SB opisywał sytuację z wiązaniami Salomon należącymi do naszego forumowego Kolegi. I jak serwis Salomona w Austrii załatwił sprawę. Oczywiście pozytywnie ku zaskoczeniu i uciesze Kolegów. :applause: Tu możesz przeczytać: http://www.skionline.pl/forum/showthread.php/19420-Solden-amp-Pitztal-amp-Kaunertal-03-08.11.2014?p=202254&viewfull=1#post202254 Edytowane 12 Luty 2015 przez Aressi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 12 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 Zobaczymy Może mi też się poszczęści Napisałem im ładnie i grzecznie, potem lekko wjechałem na ambicję, że nie spodziewałem się, że kupując nartę z górnej półki, która wygrywa Worldskitest mogę się naciąć na taki problem. Dam znać co odpiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_sbe Napisano 12 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 Cześć, a a wiecie może, jak wygląda sytuacja z modelem 2011/2012? W googlach trochę info jest, ale bardziej mi zależy na osobistych doświadczeniach forumowiczów. Życzę powodzenia ze sprzętem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemek Napisano 12 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 12 Luty 2015 Cześć, a a wiecie może, jak wygląda sytuacja z modelem 2011/2012? W googlach trochę info jest, ale bardziej mi zależy na osobistych doświadczeniach forumowiczów. Życzę powodzenia ze sprzętem Ja mam z sezonu 11/12 i nie ma z nimi żadnego problemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 13 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 13 Luty 2015 Byłem wczoraj w serwisie u Smuszów i umówiliśmy się w ten sposób, że czekam na odpowiedź od Atomica z Austrii. Jeśli dostanę odmowę, to dostarczę narty do serwisu, a oni zrobią wszystko co się da, żeby przedłużyć ich żywot. Zobaczymy. Dzięki za pomoc chłopaki. Dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 19 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 19 Luty 2015 Niestety Atomic Austria nie odpisuje w ogóle. Chyba zostanie mi oddać narty do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aressi Napisano 19 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 19 Luty 2015 Trochę to dziwne. : Na maila pisałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 19 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 19 Luty 2015 Najpierw napisałem przez formularz kontaktowy na ich stronie. Po paru dniach napisałem im przypomnienie znowu przez formularz, a dziś rano przypomnienie bezpośrednio na maila którego znalazłem w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiktortraktor Napisano 22 Luty 2015 Zgłoszenie Share Napisano 22 Luty 2015 Wybór dość szybko padł na używane D2 SL, jedynie zastanawiał mnie wybór pomiędzy modelem z 10/11 a 11/12. Jako że konstrukcyjnie są praktycznie identyczne, wybrałem model który był ładniejszy, a do tego a danym momencie miałem do niego dostęp. Tym samym stałem się posiadaczem DeDwójek z sezonu 2010/2011. Trafił się bardzo zadbany i mało używany egzemplarz. Ślizg jeszcze z oryginalną strukturą, krawędzie bardzo grube, ostrzone zaledwie raz, grafika w bdb stanie, nawet naklejka świadcząca o zwycięstwie w WorldSkiTest jeszcze była idealna. Praktycznie nówki. Dopiero po fakcie trafiłem na post na forum, w którym jest napisane o rozwarstwiającej się konstrukcji modeli z tego rocznika. Szybko sprawdziłem moje i okazało się, że u mnie też występuje ten problem Ktoś wie, czy model 2011/2012 też się rozwarstwia? Mam okazję kupić nowe z tego rocznika, ale gwarancji na nie nie dostanę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 23 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 23 Luty 2015 Parę postów wyżej jest to samo pytanie Podobno w tej kwestii jest duża poprawa w modelu 11/12 i mało ludzi się skarży. Ale akurat dziś się dowiedziałem, że mojemu znajomemu właśnie w tym modelu nowszym pojawiła się lekka szpara między rdzeniem a płytą. Więc różnie bywa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarzomb Napisano 27 Luty 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Luty 2015 Odebrałem dziś narty z serwisu. Podobno jeszcze trochę pojeżdżą Dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aressi Napisano 2 Marzec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 2 Marzec 2015 A moja sprawa jest w toku. Co prawda dotyczy nart Fischer ale wygląda na to, że firma stanie na wysokości zadania. Bardzo solidnie podeszli do tematu i .... zaproponowali mi nową nartę! :applause: W tej chwili czekam na przesyłkę. Jak już będzie u mnie to dam znać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowcio Napisano 23 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 23 Luty 2018 Temat rozwarstwienia w Atomicach powraca. Redster GS Doubledeck kupione w listopadzie 2015, sporadycznie jeżdżone. Co czynić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg Napisano 23 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 23 Luty 2018 Teraz to pozamiatane.... - po gwarancji. Była szansa na wymianę u producenta (kiedyś udało mi się przepchnąć podobny temat i dostać nowe narty). Jakieś klejenie - o ile możliwe - perspektywiczne nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowcio Napisano 23 Luty 2018 Zgłoszenie Share Napisano 23 Luty 2018 16 minut temu, Greg napisał: Teraz to pozamiatane.... - po gwarancji. Była szansa na wymianę u producenta (kiedyś udało mi się przepchnąć podobny temat i dostać nowe narty). Jakieś klejenie - o ile możliwe - perspektywiczne nie jest... Gdybym to widział przed końcem gwarancji to wiadomo ale to w tym sezonie wyszło. Po jakim czasie od kupna wymienili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.