Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
JC

Salomon TV

Recommended Posts

Każdego roku Salomon przygotowuje serię ciekawych filmów narciarskich. Nie inaczej jest w tym sezonie. Na skionline.pl prezentujemy kolejne odcinki nowej serii.

Guilt Trip Trailer

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Xbartoox
      Cześć. Piszesz prośba o pomoc w doborze sprzętu. Jestem raczej amatorem i na nartach jeżdżę dla frajdy i aby rozładować stres itp. Niedawno kolega pożyczył mi swoje salomon x Wing tornado ti 162cm
      124/74/106 r12,9 
      Jeździło mi sie na nich bardzo dobrze i chciałbym takie kupić ale niestety nie znalazłem takich dostępnych w sprzedaży. Nie wiem czy to w ogóle możliwe ale czy możecie mi doradzić jakie inne modele/ firmy bedą są podobne ?
    • By Wujot
      O ile początek sezonu w listopadzie (Soelden i Gurgle) był rewelacyjny pod względem ilości śniegu, grudzień w Ischgl już wymagał pewnej determinacji (zamieściłem foty ślizgów) ale dał mimo wszystko radę, to styczeń to już ostra podłamka. Lampa, brak opadów od miesiąca i bardzo silne wiatry spowodowały, że jazda obok wymaga już ostrej determinacji. Gdyby chociaż było cieplej, tymczasem słońce tylko trochę podtapia śnieg co nie ułatwia jazdy a za to owocuje szrenią jak tylko słońce obniża pozycję. Nie mniej ponieważ po maksimum dwóch zjazdach sztruksowymi traktami chce mi się spać to stoczyłem bój z tym warunem. Parę fotek z drugiego, trzeciego i czwartego dnia. Pierwszy to był w Hochstein i tam udzielałem się towarzysko na co by nie powiedzieć genialnej (jednej z najlepszych  jakie znam) tras obok orczyka na górze. Zrobiłem tam jeszcze mały spacer do schroniska. 
      Drugi dzień to było Sillian. Od lat marzy mi się tam zjazd z Thurnlaten do Innervillgraten (powrót około 7 km - skibusem).

       
      Ponieważ jednak na dole było słabe wyśnieżenie to przestraszyłem się, że będzie zbyt dużo z buta. Później trochę żałowałem tej decyzji. Został więc obszar przy 5a. Jest tego więcej niż się wydaje bo są tam urokliwe wąwozy, zamknięte kociołki i nieźle eksponowana grań z której aż wprost "ściąga" w stromą dolinę zrobioną przez wodę.


      Trzeci dzień był w Kals-Matrei
      To zdecydowanie większy ośrodek Ost Tirolu z nie najgorszym potencjałem off piste. Interesowało mnie szczególnie nowa kanapa. A tak dokładnie jak zmieniło ona układ sił na off piste. O dziwo koszmarny wiatr, który wiał dzień wcześniej nie zwalcował całkiem śniegu. Zacząłem w Kals na Blauspitze wychodząc z założenia (słusznego), że tam się najprędzej skiepści i trzeba to wykorzystać póki się da. Poza tym to bardzo mały spłachetek do jazdy. Na szczęście konkurencji było mało i ograniczała się do jednorazowych obecności. Jeździ się tam na lewo (orograficznie) wzdłuż górnej kanapy. Teren jest bardzo ciekawy bo jest tam bardzo strome zbocze. Można to wykorzystać łącząc trawersy z zjazdami w linii stoku. Śnieg był spoko bo równy. Gips, nawiania, beton i trochę miękkiego. Czyli ciekawie. 






      Teraz była pora odwiedzić drugi punkt - czyli nową kanapę w Kals. Oczywiście już wcześniej się jej przyjrzałem i miałem pomysła. z daleka górka wygląda obiecująco.

      Ale, przy bliższym poznaniu zyskuje!


      Jest zdecydowanie bardziej stromo jak to wygląda na zdjęciach. Pieńki powodują, że nie będzie się nudziło. I na dłuższą chwilę tu zostaję.



      O dziwo jest całkiem miękko. Niestety zjazd jest dość krótki (bo dolnej części nie ma szans zrobić) i trzeba kawał dojechać do stacji wyciągu więc tej jazdy nie ma tyle ile bym chciał. Na końcu trochę obniża się temperatura i ścina grę i jest przekładaniec szreń - mieciutkie depozyty. Co powoduje, że nawet spocić się można (z wrażenia). Ale dzień na +
      CDN
       
      Pozdro
      Wiesiek
       
    • By Marcin.os
      NARTY KUPIONE w sklepie INTERSPORT w dniu 23.02.2018 r. Stan idealny. Zapraszam do zakupów oraz kontaktu.
      ROZMIAR 160 CM
      OPIS TECHNICZNY
      Narty Salomon XDR 79 CF 400321 + Wiązania Salomon Merkury 11
      Podstawowe parametry:
      ROZMIAR (CM) 160 TALIOWANIE (MM) 125/79/107 PROMIEŃ (M) 13 WAGA 1 NARTY BEZ WIĄZAŃ (G) 1917 Zastosowane technologie:
      Woodcore Semi Sandwich All Mtn C/FX Shape C/FX Transversal Carbon Single Ti Laminate Power Zone 3 Points Tip PULSE PAD All-Terrain Rocker 2.0 Korzyści:
      JESZCZE BARDZIEJ UNIWERSALNE - Dziób o kształcie progresywnym typu Rocker w połączeniu z doskonałą amortyzacją C/FX gwarantują świetne przystosowanie do warunków terenowych i dobrą wyporność w puchu. ZWROTNOŚĆ - Zestaw jest wyjątkowo lekki, a zoptymalizowana konstrukcja dziobu i piętki sprawia, że XDR to narty, którymi łatwo i przyjemnie manewruje się w każdym terenie. OSIĄGI NA TWARDYM ŚNIEGU - Silny rdzeń z drewna, C/FX i tytanu zapewnia precyzję i moc, a jednocześnie maksymalną kontrolę podczas krawędziowania na wyznaczonych trasach. TECHNOLOGIE W NARTACH SALOMON XDR 79 CF 2018
      ALL TERRAIN ROCKER 2.0
      Z lekka wznoszącym się dziobem i ogonem, All Terrain Rocker 2.0 dodaje nowy wymiar wszechstronności i kontroli przy narciarstwie górskim. Camber w środku narty i kontakt na pełnej długości narty, gwarantuje dobre trzymanie, stabilność i moc na ubitym śniegu. Oprócz doskonałego pochlaniania nierówności terenu i intuicyjnym inicjowaniu skrętów, Twin Rocker pozwala na łatwiejsze obracanie się nart, zwiększając kontrolę i manewrowość we wszystkich warunkach.
      WOODCORE
      rdzeń drewniany, zapewniający stabilność i odbicie, przy zmniejszeniu masy narty.
      SEMI SANDWICH
      Technologia Monocoque na dziobach i piętkach zmniejsza wagę nart i zapewnia bez wysiłkowe skręcanie. Konstrukcja Sandwich w środkowej części nart gwarantuje z kolei świetne trzymanie krawędzi, większą kontrolę jazdy i płynny kontakt nart ze śniegiem.
      ALL MTN C/FX SHAPE
      Poszerzona szerokość pod stopą w celu zapewnienia dodatkowej sztywności. Zredukowana szerokość w dziobie i ogonie w celu uzyskania większej manewrowości.
      C/FX TRANSVERSAL
      Splot wykonany w najnowszej technologii z poprzecznymi i podłużnymi włóknami. Zwiększa sztywność przy skręcaniu, zwiększa przyczepność i stabilność krawędzi.
      CARBON
      Optymalizuje i odnawia przekaz energii w celu poprawienia responsywności nart.
      SINGLE TI LAMINATE
      Pojedyncza warstwa wzmocnienia Tytanem, zapewnia doskonałą przyczepność, efektywny transfer energii i żywotność.
      POWER ZONE
      POWER ZONE
      Tytanowy laminat oraz CFX od krawędzi do krawędzi, dodają kontroli na trasie.
      3 POINTS TIP
      Zwarte 3 punkty unoszenia dzioba, poprawiają unoszenie i opadanie.
      PULSE PAD
      Warstwa gumy zapewnia gładszą jazdę i ulepszony kontakt narty ze śniegiem.
      TIP PROTECTOR
      TIP PROTECTOR
      Zwiększenie żywotności narty i utrzymanie w lepszej kondycji (także wizualnej) nawet przy intensywnym używaniu.
      Wiązania mercury 11
      SKALA DIN: 3.5-11 WAGA: 1095g ROZMIAR: L80/L90 Cechy:
      Bez narzędziowa regulacja Easytrak 2 Automatyczne dopasowanie skrzydeł Skrzydła XL Łatwe wchodzenie i wychodzenie Lekka konstrukcja Łatwe w montażu Przyjazny zakres DIN Metalowa oś pionowa Cechy:
      Nowoczesne, nastawione na Racing wiązania umieszczane w topowych modelach Salomon Automatyczne dopasowanie szczęk Niewielka waga Niski profil Spełniają normy dla dorosłych, normy dziecięce i normy alpejskie Ruchoma płytka poślizgowa
    • By Sebbisz
      Witam wszystkich,
      również jestem na etapie wyboru sprzętu i chętnie poznam Wasze opinie o moim pomyśle na zestaw. Zastanawiam się, czy nie popełniłem jakiegoś błędu w doborze, cała moja wiedza jest z internetu, więc jest to dla mnie ciężki do ogarnięcia temat. Jazdy będę się dopiero uczył, miałem parę lat snowboard, jako łepek jeździłem na biegówkach, a tak dużo chodzę po górach, również zimą. Teraz chcę chodzić i jeździć po Beskidzie Żywieckim, w którym mieszkam.
      Moja waga to 62 kg. a wzrost 170 cm.
       - Atomic Backland 85 19/20 około 2300 gr.
      - ATK Crest 10 560 gr.
      - La Sportiva Solar 2300 gr.
      - Foki Atomic Backland
      Całość to około 5,2 kg + foki. a cena 4700 zł.
      Można w ogóle taniej i lepiej?
      pzdr
       
       
       
    • By karnas
      Witam, jeżdżę już trochę na nartach, ale od dawna nie zmieniałem butów. Mam jakieś Salomony, które słabo trzymają nogę i są miękkie, kiedy jadę nie mogę utrzymać narty prosto. Czy znajdę coś sensownego w okolicy 500-600zł? Narty na jakich jeżdżę, Salomon 3V Race Powerline, może nie najświeższe, ale ładnie się suną. 
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...