Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
Kopa Karpacz - o co chodzi?

Recommended Posts

Tam tak prawie zawsze jest. To jest stacja, która prawie nigdy nie chodzi w całości. Mnie się udało raz napotkać otwarte trasy w 2012 roku. 

wciaz dziala tylko Liczykrupa i Euro, bida, moze do konca ferii dolnoslaskich sie wyrobia, moze choc nartostrade z Kopy? pozniej pewnie nie bedzie sie oplacalo...

kolejny temat do odkopania i urozmaicenia wątków smr tmr i ogólnie Beskidów

Na stronie widzę, że w tym roku jakieś nowe krzesło powstało o całkiem imponującej długości ponad 2,2km i że wszystkie wyciągi przynajmniej te długie maja czynne łącznie z tym nowym

Był tam ktoś w ostatnim czasie i może przybliżyć temat

tłok na stokach, czy wszystkie długie trasy czynne, kolejki do wyciągów i ogólnie + i -

Niestety z zachodnimi ośrodkami w pl nie mam dużego doświadczenia, jedynie Zieleniec, pl i cz Czarna Góra

Czy warto uderzać na Karpacz i Szklarską, interesują mnie tylko długie trasy

• Like 2

Warto uderzać pod warunkiem że trafisz na pogodę kiedy nie wieje i wszystko otwarte. I omijać ferie ściany zachodniej. Oni wtedy walą do tych Karkonoskich kurortów.

Podbijam temat w nadziei, że ktoś jest na miejscu i coś więcej napisze, niż info na stronie internetowej stacji, i starych kilkuletnich filmach z youtube

Będę w Karpaczu od poniedziałku przez tydzień, ale po tym co widzę, to nie wiem, czy na stoku się w ogóle pojawię. Z mojej miejscówki mam 40 km do Harrachowa i 45 do Cernej Hory.

36 minut temu, Slavko napisał:
37 minut temu, Slavko napisał:

ale po tym co widzę, to nie wiem, czy na stoku się w ogóle pojawię. 

A co takiego ciekawego widzisz😏