binarycloud Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 11 minut temu, Plywak napisał: Masz jakieś info na ten temat ? Bo z opisu na skionline w dziale sprzęt wynika, że to prawie identyczne narty. Promień ten sam, zmieniło się lekko taliowanie 131/76/109 na 135/76/114, rocker taki sam, sandwich i inne technologie podobnie. Proszę: pan z Heada ci wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 (edytowane) 44 minuty temu, binarycloud napisał: Heada i.Rally/Magnum z tego roku BO TA NARTA JEST PO PROSTU ZNAKOMITA No też slyszałem ? Edytowane 17 Luty 2017 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 (edytowane) @marcinn No ja jak przyjadę to zamierzam! Zdecydowanie tak! Pivo można wypić w domu a pośmigać... BEZCENNE Edytowane 17 Luty 2017 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_67 Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 14 minut temu, binarycloud napisał: Proszę: pan z Heada ci wyjaśni. No ja bym wolał abyś to opisał z twojego doświadczenia. Z tekstu jednak wynika, że jeździłeś na roczniku 16/17. Jeżeli nie jeździłeś na roczniku 15/16 to ta opinia o całkowitym przeprojektowaniu i jej znakomitości może być g. warta. Pan z head-a nie powie przecież żeby kupować nową nartę bo jest praktycznie identyczna jak ta stara Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmarcin Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 47 minut temu, binarycloud napisał: I radzę ci dobrze: jak będziesz miał możliwość, przetestuj sobie przez parę godzin Heada i.Rally/Magnum z tego roku (Titan to chyba przesada na nasze stoki), BO TA NARTA JEST PO PROSTU ZNAKOMITA. A co jest niby nie tak w Titanie ? Mam ją od tego roku jako uzupełnienie slalomki, jako nartę na gorsze warunki, a wyszło tak, że bardzo ją polubiłem, na tyle, że gdybym miał gdzieś jechać tylko z jedną parą nart, to zabrałbym właśnie Titany. Mimo 80mm w talii, to zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie swoją zwinnością i skrętnością w każdych warunkach, a po rozjeżdżonym śniegu, odsypach dosłownie płyną. Jedynie przy większych prędkościach pow. 60-70 km/h i jeździe na wprost dzioby zaczynają trochę wibrować, ale przy takim taliowaniu i takiej konstrukcji to nie ma się chyba co dziwić. I moim zdaniem Titana nie ma co skreślać, choć na pewno w dobrych warunkach przy dynamicznej jeździe Rally, Magnum będą lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 30 minut temu, Jasiek napisał: No też slyszałem ? Jako że mój nowy nabytek już wisi na tablicy powyżej to mogę coś tam skrobnąć:) Nie jeździłem na poprzednim modelu, ale tegoroczne rally latają, a nie jeżdżą! Co prawda jeździłem na nich narazie tylko dniowke na Stozku, ale pokazały zarys możliwości. Trzymanie na twardym znakomite, jazda w dużych przesypach znakomita, przejscie krawędzi bardzo szybkie, ogólnie bardzo wymagająca narta. Trzeba się jej nauczyć jak pisał kolega powyżej. Podsumowujac model zeszloroczny kosztuje 1650, tegoroczny 2050. Ja dołożyłem te cztery stowki i jestem zachwycony, może nabrałem sie na ten marketingowo grafenowy bełkot, ale napewno nie będę żałować. Szczegolne pozdro dla Piotra67 i Artixa:) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 tak apropos, to nie spotkałem jeszcze osoby, która wydała 2 lub 3 tysie na narty i powiedziała, że są do dupy psychologia pewnie jakoś nazwała to zjawisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 Dziwnych ludzi spotykasz, jak mi coś nie pasuje to wale prosto z mostu. Poprostu świadome wybory gwarantują satysfakcję, inaczej jak wiesz czego chcesz to będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
binarycloud Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 21 minut temu, macdziabek napisał: Jeszcze właśnie są magnum, od których zaczął sie temat. To prawda, że magnum twardsze od iSpeed? Jakie są różnice w twardości to nie wiem, na pewno nie są to tak wymagające ("twarde") narty jak te nowe Atomiki twojego brata, gdzie musisz jechać na 100% cały czas, bo inaczej cię wywalą w krzaki jak się zagapisz. To są po prostu wygodne, nawoczesne narty do szybkiej jazdy na krawędzi, szczególnie na naszych specyficznych stokach: ciasnych, słabo przygotowanych, z marnymi warunkami śniegowymi (50% albo więcej sztucznego piasku z armatek brrr). Przy twojej wadze to myślę, że różnica między Rally i Magnum będzie minimalna - Magnum będzie trochę lepiej skakać z krawędzi na krawędź, Rally będzie lepsze do jazdy po 11-12 godzinie jak stok niedomaga. Np. Rally mimo śmiesznego w porównaniu do slalomek wyglądu wiosła do kajaka, skacze z krawędzi na krawędź tak szybko i lekko, że czasami za nimi nie nadążam. Titan z tej nowej serii wychodzą w testach też bardzo dobrze ("THE ski of the series") i poprzednio były na pewno najtwardsze z nich, ale chyba jednak trochę za dużo mają tych szerokości pod butem i na końcach - nasze pagórki to nie Colorado z opadem 30cm śniegu w ciągu nocy. Co do Speed, to są najbardziej podobne do "standardowych" nart allround i tutaj masz olbrzymi wybór znakomitych nart wśród wszystkich producentów od kilku sezonów i head niczym specjalnie się nie będzie wyróżniał. Jak szukasz naprawdę twardej narty to szukaj gdzie indziej. Np. Atomic Doubledeck, tylko musisz do nich z 15 kilo mięśni wyhodować, żeby je doginać przez parę godzin na stoku Masz możliwość, to przetestuj Rally/Magnum i weź sobie dla porównania też jakieś dużo twardsze narty (np. Atomic Redster Doubledeck XT) - i zobacz różnicę, ciężko powiedzieć co ci odpowiada, bo nie wiadomo z jaką dynamiką się poruszasz na nartach a to jest dużo ważniejsze od wagi/wieku/wzrostu. Do dłuższego skrętu przetestuj sobie też Volkle Code Speedwall S UVO, idą jak przecinak ale nie są aż tak uniwersalne jak Rally/Magnum. Młody jesteś, nie ma co przeżywać tak tego wyboru nart. W tej klasie nikt chyba nie robi już słabych konstrukcji i jeszcze dużo modeli sobie przetestujesz w karierze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 5 minut temu, Plywak napisał: tak apropos, to nie spotkałem jeszcze osoby, która wydała 2 lub 3 tysie na narty i powiedziała, że są do dupy psychologia pewnie jakoś nazwała to zjawisko No to poczytaj moje posty i wypowiedzi na temat rossii experience 88! Nikomu nie polecam! Ocena "nie są złe" to w tłumaczeniu na ludzki: szkoda kasy! nie były złe... do czasu kiedy nie poczułem pod butem nart ze stajni K2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 47 minut temu, binarycloud napisał: Jakie są różnice w twardości to nie wiem, na pewno nie są to tak wymagające ("twarde") narty jak te nowe Atomiki twojego brata, gdzie musisz jechać na 100% cały czas, bo inaczej cię wywalą w krzaki jak się zagapisz. Oststnio pomykalem conieco na redsterach od jaska nie najnowszy model, moze on sie wypowie co to za cudo. I rally na pierwszy rzut oka wydawaly mi sie momentami nawet bardziej wymagajace niz atomicki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macdziabek Napisano 17 Luty 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 2 godziny temu, binarycloud napisał: Jakie są różnice w twardości to nie wiem, na pewno nie są to tak wymagające ("twarde") narty jak te nowe Atomiki twojego brata, gdzie musisz jechać na 100% cały czas, bo inaczej cię wywalą w krzaki jak się zagapisz. To są po prostu wygodne, nawoczesne narty do szybkiej jazdy na krawędzi, szczególnie na naszych specyficznych stokach: ciasnych, słabo przygotowanych, z marnymi warunkami śniegowymi (50% albo więcej sztucznego piasku z armatek brrr). Przy twojej wadze to myślę, że różnica między Rally i Magnum będzie minimalna - Magnum będzie trochę lepiej skakać z krawędzi na krawędź, Rally będzie lepsze do jazdy po 11-12 godzinie jak stok niedomaga. Np. Rally mimo śmiesznego w porównaniu do slalomek wyglądu wiosła do kajaka, skacze z krawędzi na krawędź tak szybko i lekko, że czasami za nimi nie nadążam. Titan z tej nowej serii wychodzą w testach też bardzo dobrze ("THE ski of the series") i poprzednio były na pewno najtwardsze z nich, ale chyba jednak trochę za dużo mają tych szerokości pod butem i na końcach - nasze pagórki to nie Colorado z opadem 30cm śniegu w ciągu nocy. Co do Speed, to są najbardziej podobne do "standardowych" nart allround i tutaj masz olbrzymi wybór znakomitych nart wśród wszystkich producentów od kilku sezonów i head niczym specjalnie się nie będzie wyróżniał. Jak szukasz naprawdę twardej narty to szukaj gdzie indziej. Np. Atomic Doubledeck, tylko musisz do nich z 15 kilo mięśni wyhodować, żeby je doginać przez parę godzin na stoku Masz możliwość, to przetestuj Rally/Magnum i weź sobie dla porównania też jakieś dużo twardsze narty (np. Atomic Redster Doubledeck XT) - i zobacz różnicę, ciężko powiedzieć co ci odpowiada, bo nie wiadomo z jaką dynamiką się poruszasz na nartach a to jest dużo ważniejsze od wagi/wieku/wzrostu. Do dłuższego skrętu przetestuj sobie też Volkle Code Speedwall S UVO, idą jak przecinak ale nie są aż tak uniwersalne jak Rally/Magnum. Młody jesteś, nie ma co przeżywać tak tego wyboru nart. W tej klasie nikt chyba nie robi już słabych konstrukcji i jeszcze dużo modeli sobie przetestujesz w karierze No i fajnie. Elegancki komentarz na temat Niestety w tym sezonie już nic nie kupię. Kupiłem buty i jeszcze mam inną inwestycję. Dlatego teraz testy i w przyszłym sezonie zakupy. Jest szansa, a jeśli tak to kiedy kupić tegoroczne SuperShape przed następnym sezonem 17/18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 (edytowane) Trudno nie zauważyć że należy zmienić slogan Skionline. Z "bierz GS" na "bierz Rally" Edytowane 17 Luty 2017 przez artix 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FerraEnzo Napisano 17 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2017 Ale się zrobiła dyskusja! Dawno takiej nie było Widzicie każdy z nas ma jakieś doświadczenia i fajnie się to czyta! 2 godziny temu, binarycloud napisał: Np. Rally mimo śmiesznego w porównaniu do slalomek wyglądu wiosła do kajaka, skacze z krawędzi na krawędź tak szybko i lekko, że czasami za nimi nie nadążam. A ja właśnie miałem inne odczucie. Inaczej to ujmę. Jeżdżąc któryś raz z rzędu na Rally naprawdę można poczuć wyjątkowość tej narty, ale po przesiadce na slalomkę 65 mm (to był fischer rc4) doznaje się delikatnego szoku. Po prostu Rally to kawał dobrej roboty ale może być szybciej, stanowczo szybciej. 2 godziny temu, binarycloud napisał: Np. Atomic Doubledeck, tylko musisz do nich z 15 kilo mięśni wyhodować, żeby je doginać przez parę godzin na stoku Jak to się ma do 20 letniej dziewczyny, 55kg wagi ? Co prawda PI ale na Hirschera nie wyglądała Moim zdaniem tak odważne stwierdzenie mija się z prawdą. 2 godziny temu, binarycloud napisał: Do dłuższego skrętu przetestuj sobie też Volkle Code Speedwall S UVO, idą jak przecinak ale nie są aż tak uniwersalne jak Rally/Magnum. Czemu nie są tak uniwersalne ? Geometria podobna jak w supershape. @binarycloud Również interesuje mnie co takiego Head zrobił z nowymi nartami ? Na papierze wyglądają identycznie jak te z pozostałych lat. Jak wytłumaczyć to, że niektórzy zawodnicy w PŚ jeżdżą na deskach z zeszłego sezonu, a my amatorzy potrafimy wyłapać wpływ nowej grafiki na jazdę. Bo konstrukcyjnie tam się nic nie zmieniło. 2 godziny temu, binarycloud napisał: To są po prostu wygodne, nawoczesne narty do szybkiej jazdy na krawędzi, szczególnie na naszych specyficznych stokach: ciasnych, słabo przygotowanych, z marnymi warunkami śniegowymi (50% albo więcej sztucznego piasku z armatek brrr). W jakim sensie wygodne ? Ciśnięcie na krawędzi nie jest wygodne. Doceniam linię supershape, ale to nie tak, że one radzą sobie w każdych warunkach a pozostałe odpadają. Chyba trochę zapominamy o roli narciarza. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dembus Napisano 18 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 18 Luty 2017 20 godzin temu, Piotr_67 napisał: Mam nadzieję, że wyglądam tu na człowieka szczęśliwego 23-24 kwiecień - więc piękna ciapa. A żeby nie było całkiem offtopowo to widoczne narty na tym filmie zastąpiły Head Rally (bardzo podobne) Wyglądasz bardzo! Jesusie aż sie na tych superszejpach musze przejechać , tak je tu chwalicie. Strach sie przyznać w towarzystwie, że sie nie jechało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 18 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 18 Luty 2017 @Mitek, gdzie jest @Mitek ? :D pewnie gdzieś na narty pojechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 18 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 18 Luty 2017 Enzo, obejrzyj ten film o nowym Supershape jeszcze raz. Już o tym pisałem. Nic nie jest takie same na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FerraEnzo Napisano 18 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 18 Luty 2017 Stary, ale ja rozumiem co oni mówią na filmie. Moje wątpliwości są inne. Załóżmy, że wierzymy panom z head'a i rozpatrujemy te narty jako całkowicie przeprojektowane. Czy wtedy narciarz taki jak ja, świadomy swoich błędów zakładając te narty wyeliminuje swoje niedoskonałości ? Inaczej, czy nowe narty sprawią, że stanę się lepszym narciarzem ? To są moje wątpliwości. Ps. Dzisiaj najnowsze magnumy nie pomogły panu, który jeździł radośnie na górnej narcie i skończył z ręką w temblaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 18 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 18 Luty 2017 Narty nie jadą za nikogo i z nikogo nie zrobią lepszego narciarza. Ja nie o tym. Ja wyłącznie o konstrukcji tych nart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 18 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 18 Luty 2017 3 godziny temu, FerraEnzo napisał: Czy wtedy narciarz taki jak ja, świadomy swoich błędów zakładając te narty wyeliminuje swoje niedoskonałości ? Inaczej, czy nowe narty sprawią, że stanę się lepszym narciarzem ? To są moje wątpliwości. Ps. Dzisiaj najnowsze magnumy nie pomogły panu, który jeździł radośnie na górnej narcie i skończył z ręką w temblaku. Wydaje mi się że świadomy narciarz, rozwinie swoje umiejętności na bardziej zaawansowanych nartach. Dotychczas jeździłem na rossi zenith 11 mutix staruszkach z 11 albo 12 sezonu, czuje ze do headow musze zmienic nieco pochylenie i ostrosc jazdy choc taliowanie podobne! Wszystko przez ekspresową inicjacje skrętu i trzymanie krawędzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 19 Luty 2017 Zgłoszenie Share Napisano 19 Luty 2017 Dnia 18.02.2017 o 07:58, Plywak napisał: @Mitek, gdzie jest @Mitek ? pewnie gdzieś na narty pojechał Cześć Tak. A co do dyskusji o parametrach, twardościach, technologiach i.... testowaniu BUhaaa. Na Headach rzeczywiście jeździ sporo osób ale nie są to jedyne narty na stoku, zresztą jeżeli narta jest porządna to nie ma to najmniejszego znaczenia jaka to narta. Przedwczoraj z synem jeździliśmy na różnych nartach. On na lewej nodze damski Dynastar z przed dwóch lat a na prawej damski Dynastar z przed 10 lat - ja odwrotnie. Różnica w parametrach dość znaczna (sam promień różnic się o 6 metrów) w jeździe praktycznie bez różnicy po kilometrze. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macdziabek Napisano 4 Kwiecień 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 4 Kwiecień 2017 Dylemat pozostał i chciałbym już zakończyć te poszukiwania. Dalej bije się z myślą nad modelem. Czasem wyjadę poza stok ale freeridem tego nie nazwę. Z tej listy co najbardziej polecacie? 1. Head supershape rally - nie za bardzo uniwersalne? 2. Head supershape Speed 3. Atomic redster doubledeck 3.0 XT - najbardziej mi się podobają tylko czy nie za wąsko? (65mm) 4. Salomon x-race SW 5. Coś z Head worldcup? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 4 Kwiecień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Kwiecień 2017 1 hour ago, macdziabek said: 5. Coś z Head worldcup? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jeeb Napisano 4 Kwiecień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Kwiecień 2017 2 godziny temu, macdziabek napisał: Dalej bije się z myślą nad modelem. Czasem wyjadę poza stok ale freeridem tego nie nazwę. Z tej listy co najbardziej polecacie? Najlepiej weź na lewą nogę damską freeridówkę tegoroczną a na prawą mastera z przed 12 lat, jak dobrze jeździsz to nie poczujesz różnicy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 4 Kwiecień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 4 Kwiecień 2017 Cześć Freeridówka będzie przekręcać wszystko ale różnica rzeczywiście będzie jakaś wielka jeżeli freeridówka długa. Pozdrowienia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.