Narty - skionline.pl
Jump to content

Recommended Posts

Ogromna prośba do osób, które korzystają ze snowparków w Sudetach (Czechy,Polska) o wypełnienie ankiety potrzebnej do pracy magisterskiej. LINK DO ANKIETY Ankieta jest całkowicie anonimowa, wyniki przedstawiane zbiorczo. Całość zajmuje mniej niz 5 min. Z góry dziękuję za każdą wypełnioną oraz poświęcony czas ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By zuru96
      Witam was serdecznie  
      Jestem aktualnie studentem 5 roku na kierunki fizjoterapia na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. 
      Na co dzień pracuje jako fizjoterapeuta w Polskim Związku Narciarskim. jeżeli lubisz jeździć na nartach i może doznałeś kontuzji bądź urazu uprawiając ten sport proszę, poświęć mi 5 minut i wypełnij moją ankietę potrzebną do pracy magisterskiej. 
      https://forms.gle/9kyA4eJ6oGyMFfdr8

Z góry dziękuję  

• By zuru96
      Witam was serdecznie  
      Jestem aktualnie studentem 5 roku na kierunki fizjoterapia na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. 
      Na co dzień pracuje jako fizjoterapeuta w Polskim Związku Narciarskim. jeżeli lubisz jeździć na nartach i może doznałeś kontuzji bądź urazu uprawiając ten sport proszę, poświęć mi 5 minut i wypełnij moją ankietę potrzebną do pracy magisterskiej. 
      https://forms.gle/9kyA4eJ6oGyMFfdr8

Z góry dziękuję  

• By viceversa
      Dzień dobry