Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Witajcie i od razu poważne pytanie


rb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Po raz pierwszy występuję na forum.

Mam lat 42 , przypomniałem sobie o nartach po 10 letniej przerwie 3 lata temu , kiedy to udało mi się wyrwać w wymarzone przez lata ALpy .

Jeżdżę średnio, ale sprawia mi to wielką radość.ZAraziłem tym sportem córkę, która zaczyna mi już deptać po piętach.Żona trochę gorzej, ale nadrabia miną.

Poważne pytanie:

ZAinwestowałem w narty ELAN SLX, wiem , slalom top.szalęństwo, no ale kupiłem.Przy montażu wiązań okazało się, że płyta jest żle zainstalowana- niecentralnie, około 2-3 mm w jedną stronę, niestety otwory w płycie zostały zrobione.

Przy próbie reklamacji sprawa okazała się nie być prosta: 14 dni, ekspertyza,

dostawca.

Jakie mam prawa?Kto jest winny : ten co wywiercił otwory w płycie czy sprzedawca/dostawca/fabryka. Jak mam postępować ?

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich,

Roman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie i od razu poważne pytanie

Hej. Jesli płyta jest montowana fabrycznie to reklamację powinien `przeprowadzić` sprzedawca, tzn sklep w którym kupiłes narty (makro??). On też pewnie przesyła to dalej do dystrybutora na kraj. Nie wiem jak to jest z Elanem ale rossignole `badają` chyba na miejscu w Augustówce (PMsport). Znajomy reklamował rossi (pękniete przy dziobie) i trwało to około tygodnia - w każdym bądż razie dostał nowe deski, wszystkim praktycznie zajmował się gość ze sklepu. Jesli natomiast płyta montowana była w sklepie to sprawa jest prosta - wina serwisu. Nie rozumiem tylko co mają do tego wywiercone w płycie otwory (one też są krzywo?) - obawiam się ze przesunięcie płyty o te kilka mm będzie i tak niemozliwe a przynajmniej trudne technicznie, a to chyba stanowi sedno sprawy. Pytanie więc czy płyta jest fabryczna czy nie? A na narty dostałeś i tak gwarancję - krzywo przyczepiona płyta to wada fabryczna (jesli płyta fabryczna), odpowiada producent. pozdraviam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie i od razu poważne pytanie

Dzięki .

Płyta była zamontowana fabrycznie.

Otwory zostały wywiercone według szablonu przy montażu wiązań i wtedy `rzuciła` się w oczy ta wada.

Otwory komplikują wg oceny speców ze sklepu reklamację, gdyby ich nie było itd... , a że narta była `skopana` w fabryce to ich nie ruszyło.

Pocieszyłeś mnie, czekam w takim razie ( tydzień muszę wytrzymać).

Pozdrawiam,

Roman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie i od razu poważne pytanie

Ja to widzę tak (okiem laika-dyletanta) - narta ma wadę fabryczną - goście w sklepie jak pisałem pewnie ją odesla w blizej nieokreslone miejsce gdzie sztab ekspertów zarządzi intensywne badania z wykorzystaniem technologii XXII wieku aby stwierdzić że faktycznie płyta jest krzywo (...). Powinni więc wadę usunąć na miejscu (ale to jak także pisałem raczej trudne - otwory w narcie, średnicy kilku mm, w których tkwi płyta mogą się `zlewać` z nowymi, właściwymi co może spowodować odpadnięcie płyty albo i jeszcze gorsze rzeczy) albo dostarczyc nowy sprzęt a tamten wyrzucić. Nie rozumiem więc jaką rolę odgrywają otwory wywiercone w serwisie. Tylko że nasze sklepy/serwisy/sprzedawcy są gówno warci - dzwoniłem ostatnio bezposrednio do Atomica na Polskę i gośc nie był w stanie powiedzieć mi NICZEGO na temat wiązań made in firma która go zywi i mu płaci - jak więc mają sobie takie niedorajdy poradzić sprawnie z takim poważnym problemem jak krzywo przyczepiona płyta?? pozdraviam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie i od razu poważne pytanie

Równie¿ kupi³em SLX`y, plytê otrzymalem w osobnym kartonie wraz z szablonem

i po monta¿u wszystko by³o OK (montowa³em sam w serwisie na podstawie szablonu), je¿eli kupi³e¶ ju¿ z zamontowan± p³yt± to zrobi³ to prawdopodobnie serwis sklepu, w którym kupi³e¶ narty i prawdopodobnie to oni zawalili sprawê i teraz mog± byæ problemy bo to tak naprawdê by³a chyba ich wina, a co za tym idzie ich strata.

Pozdrawiam i ¿ycze powodzenia z reklamacj±

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...