Narty - skionline.pl
Jump to content

Recommended Posts

Abc holiday to firma, która nie dba o swoich klientów. W sytuacji wypadku (złamanie nogi) i potrzebnej pomocy, chcieli podać numer na taxi!! Rezydenci przede wszystkim zainteresowani zabawą. Rozumiem młode chłopaki chcą skorzystać ze swoich 5 minut:-) Postawa firmy to w dużym skrócie: brać kaskę, ale jak coś się masz numer na taxi lub pokażemy Ci gdzie jest stacja kolejowa! i nara bo zgodnie z regulaminem nie musimy być przyzwoici.
To był mały wyjazd do Val di Sole, biuro dopiero w przeddzień wyjazdu podało szczegóły harmonogramu - więc nie wiesz czy masz brać wolne i czekać i czy możesz iść do pracy.
Na miejscu do czasu wypadku wszystko ok, organizacja atrakcji współmierna do liczby uczestników - czyli na odczepnego ale tu nie mogę mieć pretensji, tego akurat się spodziewałem. ABC Holiday poległ na całej linii w momencie wypadku - najpierw kręcenie, że samochód nie działa, później, że mieli stłuczkę, a następnego dnia cudownie wrócił do sprawności gdy przewoził gości z rezydencji pod autokar!
Brak jakichkolwiek predyspozycji do organizowania tego typu przedsięwzięć, usług turystycznych - właścicielom Abc holiday poleciłbym raczej zajęcie się innym rodzajem biznesu np. kurczaki z rożna wracają do łask:-)
Zdecydowanie nie polecam powierzać swojego urlopu ABC Holiday.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, WojtekM said:

I zarejestrowałeś się tylko po to, aby nam o tym powiedzieć.

Uważam ,że to przydatna informacja od marcin 1812.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jakoś nie za bardzo rozumiem całą sytuację.

Czy ten wypadek zdarzył się na stoku, czy gdzieś, że tak powiem na mieście? Jeśli na stoku, to pierwszej kolejności powiadamiam odpowiednie górskie służby ratownicze, które ogarniają temat transportu ze stoku do placówki medycznej, a później mojego ubezpieczyciela i ewentualnie na końcu kogoś z wycieczki w sensie opiekuna/rezydenta, tak żeby wiedział, że jednemu z uczestników coś się stało. Ale to raczej w kwestii informacyjnej, a nie oczekiwania jakiejś pomocy - no chyba, że językowej.

Nie za bardzo widzę sens przewożenia jakimś samochodem, busem prywatnym osoby poszkodowanej. Więcej może to przynieść szkody niż pożytku. 

Jeśli wypadek byłby na mieście to pewnie podobnie tyle, że już bez zwożenia ze stoku do placówki, a wezwanie karetki pod standardowym numerem 112.

Nie oczekiwałbym, aby to rezydent ogarniał mi dojazd do placówki medycznej. Ewentualnie jak wspomniałem wcześniej jakąś pomoc informacyjną / językową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Włosi udzielili pomocy, ze strony służb ratowniczych wszystko zadziałało prawidłowo. Niestety, była konieczna operacja, pobyt w szpitalu na minimum 5 dni plus transport medyczny do Polski. Prosiliśmy rezydentów o pomoc w dostarczeniu niezbędnych rzeczy naszemu koledze. Dość proste jest wypadek, jesteś zabierany tak jak stoisz do szpitala oddalonego o 45minut drogi od ośrodka, masz mieć poważną operację, długi pobyt w szpitalu, później transport medyczny do kraju, naturalnie nie masz przy sobie najbardziej potrzebnych rzeczy np. bielizny, szczoteczki do zębów, ładowarki, jakiś podstawowych przyborów. Jako organizator zainteresowałbym się co z moim klientem (a nie było jednego telefonu z pytanie o stan zdrowia). W odpowiedzi dostaliśmy informacje, że samochód nie działa - chociaż działał, że nie są firmą taksówkarską i że mogą podać numer na taxi jeśli chcemy odwiedzić poszkodowanego.

Wybierając biuro podróży chciałbym wiedzieć, czy mają zwyczajne ludzkie odruchy czy też pokazują środkowy palec i radź sobie sam.

Smaczku dodaje fakt, że następnego dnia nasz pilot nie wiedział, że kolega miał wypadek i że nie będzie go w autokarze. To był mały wyjazd na 80 osób! Brak zainteresowania to mało powiedziane!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba za dużo wamagasz od B.P. ubezpieczenie było i w tym miejscu podkreślę, że to dobrze świadczy o B.P. bo np. mojego kolegę na Gran Canaria po poważnym wypadku personel wystawił na wózku inwalidzkim przed szpital, bo uznali, że nie ma ubezpieczenia i moga narazić pacjenta w ciężkim stanie na utratę życia. Uwżacie, że rezydent jest od niańczenia wszystkich uczestników wycieczki? Nie, nie jest, ma za zadanie opiekować sie wszystkimi zgodnie z zakresem swoich obowiazków, a jak oczekujecie obslugi VIP, to należy sobie wcześniej taka usługę wykupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, marcin1812 said:
Abc holiday to firma, która nie dba o swoich klientów. W sytuacji wypadku (złamanie nogi) i potrzebnej pomocy, chcieli podać numer na taxi!! Rezydenci przede wszystkim zainteresowani zabawą. Rozumiem młode chłopaki chcą skorzystać ze swoich 5 minut:-) Postawa firmy to w dużym skrócie: brać kaskę, ale jak coś się masz numer na taxi lub pokażemy Ci gdzie jest stacja kolejowa! i nara bo zgodnie z regulaminem nie musimy być przyzwoici.
To był mały wyjazd do Val di Sole, biuro dopiero w przeddzień wyjazdu podało szczegóły harmonogramu - więc nie wiesz czy masz brać wolne i czekać i czy możesz iść do pracy.
Na miejscu do czasu wypadku wszystko ok, organizacja atrakcji współmierna do liczby uczestników - czyli na odczepnego ale tu nie mogę mieć pretensji, tego akurat się spodziewałem. ABC Holiday poległ na całej linii w momencie wypadku - najpierw kręcenie, że samochód nie działa, później, że mieli stłuczkę, a następnego dnia cudownie wrócił do sprawności gdy przewoził gości z rezydencji pod autokar!
Brak jakichkolwiek predyspozycji do organizowania tego typu przedsięwzięć, usług turystycznych - właścicielom Abc holiday poleciłbym raczej zajęcie się innym rodzajem biznesu np. kurczaki z rożna wracają do łask:-)
Zdecydowanie nie polecam powierzać swojego urlopu ABC Holiday.

prawdopodobnie maja jednego rezydenta 1-den samochód i wszyscy maja olac innych klientów i zając się wami, transport medyczny przewiózł poszkodowanego do szpitala, i tamten dostał pomoc,

A co teraz BP ma kolegom podstawiać samochód w celu odwiedzin poszkodowanego? Muszą przecież innych ludzi tym autem obsłużyć, rezydent tez nie sklonuje się

tak jak kolega napisął , jak chcesz obsługi Vip to kup takową wycieczkę

I nie masz co jeździć po BP bo w każdym innym konkurencyjnym za najniższą możliwą kasę miałbyś tak samo

Nikt nie utrzymuje dodatkowych ludzi na 1-dną- 2 takie akcje w sezonie

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By nicram
      Witam, mam możliwość pojechania na wyjazd studencki z grupą znajomych do Marillevy-Val di Sole lub Passo Tonale w terminie 01-08.02.2020. Opcja Marilleva zakłada oczywiście rozszerzenie karnetu o Madonnę i Pinzolo. Wyjazd do Marillevy wychodzi o niecałe 300 złotych droższy niż Tonale, więc znajomi skłaniają się ku temu tańszemu. Byłem w obu ośrodkach (Marilleva dosyć dawno, Tonale stosunkowo niedawno, ale jeszcze przed budową nowej gondolki na Presenę). Trasy na płaskowyżu Tonale zapamiętałem jako dość monotonne (chociaż polubiłem Bleis, Contrabbandieri i Paradiso), ale nie jeździłem praktycznie w Ponte di Legno. Warunki pozanarciarskie (miasteczko, standard apartamentów- Tonale vs moloch z Marillevy), kwestia ceny, Presena i mniejszy tłok na trasach przemawiają za Tonale. Jeśli chodzi o Marillevę to wiadomo, że VDS cechuje większa różnorodność tras, większy obszar narciarski, a jak wiemy, to kwestia narciarska często bywa decydująca.
      Co byście doradzili? Czy trasy w Tonale nie są zbyt jednorodne i monotonne względem bogactwa Madonny i Pinzolo? Czy nie będziemy się tam nudzić przez 6 dni? Czy Presena nie jest przereklamowana (długa płaska dojazdówka do stacji pośredniej)? Czy w pierwszym tygodniu lutego w Tonale mogę liczyć na zauważalnie mniejszy tłok na trasach i ich lepsze przygotowanie niż w VDS? Czy warto przekonywać znajomych (i siebie samego) do droższej opcji w postaci Marillevy?
    • By idealist
      Hej wszystkim,
      uczniowie mojego liceum wyszli z pomysłem zorganizowania Białej Szkoły w styczniu i ku mojej wielkiej radości zwrócili się do mnie o pomoc i współorganizację. Znalazłam oferty takiego wyjazdu w BP Wygoda Travel. Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z tą firmą? A może znacie innego organizatora takich imprez?
    • By tanova
      A tak wpadło mi w oko:

      Ciekawe, kto jest autorem 300.000-go posta?
    • By ketjow1
      Zgłoś     1. Płeć - mężczyzna
      2. Wiek - 18
      3. Waga - 57
      4. Wzrost - 176
      5. Na nartach jeżdżę od 6 sezonów, mniej  więcej co 2 tygodnie w sezonie + 1 wyjazd za granice
      6. Moje umiejętności określam na 6/7
      (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)
      7. Moje buty to - atomic hawx ultra 110s
      8. Teraz jeżdżę na nartach/model - atomic race sl 12
      9. Preferuję styl jazdy krótkim/średnim skrętem po przygotowanych stokach
      10. Upatrzyłem sobie narty - atomic redster s9
      11. Mój budżet na narty to około - max 2500 zł
      Witam, myślę zakupie nart na kilka sezonów. Chciałbym wykorzystać wyprzedaże i kupić coś wysokiej jakości.
    • By Lukasz98520
      Najlepsze stoki mają w Zakopanem.
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...