Narty - skionline.pl
Jump to content

Recommended Posts

Cześć

Jak w temacie, jestem samoukiem i po raz pierwszy zdecydowałem się poprosić kogoś o nagranie mojej wątpliwej jakości próby jazdy na nartach. Wiem, że materiał jest ubogi, ale byłbym wdzięczny za każdą krytykę i wytknięcie błędów do poprawy. Z góry dziękuje

https://drive.google.com/file/d/1Z1baQoSY7iDeaVWUUg6YU9U2UeRHCBqZ/view?usp=drivesdk

5 minut temu, Wikor napisał:

Cześć

Jak w temacie, jestem samoukiem i po raz pierwszy zdecydowałem się poprosić kogoś o nagranie mojej wątpliwej jakości próby jazdy na nartach. Wiem, że materiał jest ubogi, ale byłbym wdzięczny za każdą krytykę i wytknięcie błędów do poprawy. Z góry dziękuje

https://drive.google.com/file/d/1Z1baQoSY7iDeaVWUUg6YU9U2UeRHCBqZ/view?usp=drivesdk

Cześć

Ogarnij temat bo nikt tu się nie będzie biło dostęp do nie wiadomo czego.

Pozdro

12 minut temu, artix napisał:

Samouk, fajnie, ale powiedz, jezdzisz tak po roku czy dwudziestu latach?

Złapałem zajawke z 8 lat temu i od tego czasu bardzo staram się progresować z wykorzystaniem yt i rad udzielonych w innych tematach na forum. Wcześniej pare lat tylko woziłem się z lewa na prawo bez sensu jakbym tam za kare był czego do dziś się wstydze.

11 minut temu, Wikor napisał:

Złapałem zajawke z 8 lat temu i od tego czasu bardzo staram się progresować z wykorzystaniem yt i rad udzielonych w innych tematach na forum. Wcześniej pare lat tylko woziłem się z lewa na prawo bez sensu jakbym tam za kare był czego do dziś się wstydze.

Przydalo by sie troche wiecej materialu. 

• 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead