Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
Guest bobic

Co rusza ... ?

Recommended Posts

Guest bobic

...w ten weekend z wyciagow.

Jak przejde jutrzejszy dzien, to mysle, czy sie nie wybrac na narty gdzies w Beskidy.

Tak czy tak musze byc w sobote rano w Katowicach, wiec moznaby polaczyc przyjemne z pozytecznym.

Wpisujcie co bedzie dzialac !

Ja wiem, ze Jaworzyna Krynicka, Bialy Krzyz, moze Pilsko, moze Stozek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Szczyrku działa Biały Krzyż. Słyszałem, że mają ruszyć Juliany, ale to nie jest pewne. Mam tez wieści z Pilska. Prawdopodobnie ruszy w niedzielę, a nie w sobotę jak planowano!

Share this post


Link to post
Share on other sites
...w ten weekend z wyciagow.

Jak przejde jutrzejszy dzien, to mysle, czy sie nie wybrac na narty gdzies w Beskidy.

Tak czy tak musze byc w sobote rano w Katowicach, wiec moznaby polaczyc przyjemne z pozytecznym.

Tak....tak.... Wy z Warszawy nagle teraz wszyscy przypomnicie sobie że macie coś do załatwienia w Katowicach albo Bielsku:D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wierzę na słowo!!

A ja nie o Tobie, tylko.....:cool:

Wielka Racza:

Všetkým priaznivcom lyžovania a snowboardingu. Už túto nedeľu dňa 18.11.07 BUDE stredisko Snow Paradise Veľká Rača OTVORENÉ !!! V prevádzke bude Dedovka - zjazdovka Košariská I. O tom, či bude stredisko otvorené aj v sobotu dňa 17.11.07 Vás budeme informovať dnes o 17.00 hod.

Jak nie rozumiecie to Figo to może przetłumaczyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma z tym problemu :

Szanowni narciarze, 18.11.07 (niedziela) bedzie OTWARTY osrodek Snow Paradise Veľká Rača, tylko Dedovka (Košariská I.). Dzisiaj o 17.00 godzine bedzie info na naszej stronie, czy otworzyme i 17.11.07 (sobota).

Share this post


Link to post
Share on other sites

chociaż żem ze Sosnowca jak to u mnie mowią to lubie chasło z literką L ze kto to coś tam nosi to jest ....:D Bobic czemu do wawy:D zosteń u nos:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

ja bylem w Kasinie od 13 do 1630 i po tym jak prawie wyrwalem krawedz na kamieniach zdecydowalem sie wracac do domu...wrazenia takie-dosc duzo ludzi, bardzo bardzo duzo muld, szczegolnie w gornej czesci i niestety kamienie na trasie, widzialem kilka wielkosci "cegły", jeden z nich wyrwal mi kilkucentymetrowa wyrwe w slizgu tuz przy krawedzi, 3 mm obok i narty bylyby do wyrzucenia...byl to moj 3 wyjazd w zyciu do Kasiny, jak zwykle wrocilem stamtad niezadowolony i po raz drugi mowie, ze juz tam nigdy nie pojade:P

swoja droga cena 45 zeta za jazde od 13 do 18 to zbyt duzo jesli wziasc pod uwage stopien przygotowania stoku. jedyny plus w porownaniu z zeszlym rokiem to kanapa, bo dawniej byla wyrwiraczka...ogolnie raczej nie polecam tej gory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam te same wrazena odnosnie tej gory co lukas19821982. Parking do dupy i chyba nawet platny. Zazwyczaj slabo przygotowany stok.

Mam do Kasiny ok 40 km i czasami wole dolozyc 60 i jechac gdzies dalej:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owszem kłócą się z chłopami o tereny! Zbyt mało płacą włascicielom za dzierażawę ziemi! Tak jak w zeszłym roku. Tak więc część tras narciarskich bardzo długo nie chodziło! W tym roku może wogóle nie ruszą! Aha mały banan do nauki jazdy dla dzieciaków chodzi i chodzić chyba będzie ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy można wogóle powiedzieć, że w Kasinie robią się muldy? Hmm to raczej zwałki śniegu :P prawdziwe odlotowe muldy mozemy spotkać we Francuskiej Muldzie na łomnicy ( Słowacja) Pozdrawiam :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...