Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Piston Control?


blesso

Rekomendowane odpowiedzi

Piston Control? Czy ktos to testował? Czy warto? Koszt około 250 zł, myslę czy nie zamintowac do volkl crosstiger titanium. Wiele o tym czytałem ale ciekaw jestem opinii kogos kto miał okazję sprawdzic czy rzeczywiście to działa. Z góry dziekuje za opinie

Jedni mówią, że działa (najczęściej sprzedawcy). Ja twierdzę, że nie ma zauważalnej różnicy. Na pewno poprawia samopoczucie, ale to można poprawić sobie zdecydowanie taniej.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marker Piston Control to hydrauliczne zawieszenie stosowane w nartach klasy sportowej jako dodatkowy element. Element ten pasuje do wszyskich wiazań Markera typu iPT.

Działanie tego systemu przejawia się w kilku obszarach:

* wspomaga nartę w dławieniu drgań, co jest odczuwalne zwłaszcza przy większych prędkościach;

* przy skrętach o krótkim promieniu ułatwia ich wykonanie poprzez opóźnienie wyprostowania się narty (skręt jest bardziej docięty)

* stabilizuje pracę nart i wpływa na płynne ich prowadzenie

* wzmacnia trzymanie krawędzi szczególnie na twardszych trasach

* bardziej precyzyjnie i równomiernie rozprowadza energię wzdłuż krawędzi narty

* powoduje, że narciarz stoi jeszcze wyżej nad krawędzią wydłużając tym samym ramię siły skrętnej

Info z http://www.twojenarty.pl :D

Edytowane przez Diablos
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* powoduje, że narciarz stoi jeszcze wyżej nad krawędzią wydłużając tym samym ramię siły skretnej

Dzięki.

Jeśli powoduje podwyższenie, to może być ciekawe - kiedyś miałem okazje jechać na nartach jednego z naszych najlepszych zawodników, który dorobił sobie własnoręcznie podwyższenie na płytę fabryczną. I wrażenia były bardzo pozytywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* wspomaga nartę w dławieniu drgań, co jest odczuwalne zwłaszcza przy większych prędkościach;

* przy skrętach o krótkim promieniu ułatwia ich wykonanie poprzez opóźnienie wyprostowania się narty (skręt jest bardziej docięty)

* stabilizuje pracę nart i wpływa na płynne ich prowadzenie

* wzmacnia trzymanie krawędzi szczególnie na twardszych trasach

* bardziej precyzyjnie i równomiernie rozprowadza energię wzdłuż krawędzi narty

* powoduje, że narciarz stoi jeszcze wyżej nad krawędzią wydłużając tym samym ramię siły skretnej

Cały ten dinks ma jakieś 15 cm długości, z jednej strony jest przyczepiony do przodu wiązania, a z drugiej przykręcony małym wkrętem do narty.:)

I to wszystko za jedyne dwie i pół stóweczki:)

A nie mówiłem, że potrafi poprawić samopoczucie:)

Edytowane przez to ja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja uważam że jak sie bawić to dobrze i poluje na RaceTigery z Pistonem, nie wiem czy to coś daje, napewno te pare mm (33) wyżej robi swoje ;) reszta bajek wydaje mi sie że jest nie odczuwalna.
Są dwa rodzaje pistonów, w sklepówkach mocowany przed wiązaniem, na zdjęciu oczywiście w kartoniku. Oraz w komórkach pod wiązaniem. Oczywiście ten pierwszy niczego nie podnosi, a drugi:confused::confused: Wysokość po skręceniu była w miarę standartowa. Chyba, że jeszcze wymyślili jakieś inne, ale tego to nie wiem.

b245_1.JPG

b245_1.JPG.65b94e47ee3079267ea8b7e698dadfbe.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Jeśli powoduje podwyższenie, to może być ciekawe

Sorki, nie będzie jednak ciekawie. Sprawdziłem w dziale sprzęt i widzę, że się nic nie zmieniło. Na wszystkich zdjęciach są pistony (to takie czeniawe przed wiązaniem) i choćby się wściec ten gadżecik na pewno niczego nie podniesie, ani nie podwyższy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie podnosi a obniża i to znacznie, przynajmniej w porównaniu z Fischerem:

Sławku ale nie porównuj serwisówki do sklepowej baardzo radykalnej slalomki która ma płyte fabryczną ;), Ale do tego boxa z rosoła czy płyty Wc w fischerze (mówie o komórach) to wydaje mi sie że jest podobnie pewnie to standard regulowany wymogami FISu jesli mi sie dobrze zdaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie podnosi a obniża i to znacznie, przynajmniej w porównaniu z Fischerem:

Fischer RX FIRE:

Vlolkl(komórka) z płytą Marker Piston:

hej , i to własnie było to o czym ci pisałem ,choć w FIRE jeszcze nie było tak nisko to dla mnie jedyną "bolączką" FIRE był jednak brak jeszcze paru mm (stare przyzwyczajenia), , teraz wygląda to tak :

sl.jpg

77mm w tym 23mm dodatkowej tyrolli (wiec bez niej fabrycznie tez by mialy zaledwie 54mm)

Edytowane przez nexcom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej , i to własnie było to o czym ci pisałem ,choć w FIRE jeszcze nie było tak nisko to dla mnie jedyną "bolączką" FIRE był jednak brak jeszcze paru mm (stare przyzwyczajenia), , teraz wygląda to tak :

77mm w tym 23mm dodatkowej tyrolli (wiec bez niej fabrycznie tez by mialy zaledwie 54mm)

A to pod tą płytą Tyrolii to co to Vist??

ps: ale miarkę mam lepszą:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...