Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, Marxx74 napisał:

Nie jestem miejscowy :) .. ale naście lat oglądnia Tylicza daje jakiś obraz. MasterSki to dla mnie górna półka przygotowania stoku. Nie chce mi się pisać anegdot gdy wszystko stalo a Bartek jako jedyny kręcił. Do tego zero minerałów co dla serwisanta +20 par nart jest ważne :)

A schodu u Jędrola bardziej upierdliwe :) .. na Jaworzynie też trzeba dreptać :).. każdy niech wybierze coś dla siebie.

M.

 

Poglad masz to powiedztylko czy jest szansa jeszcze rozwoju tego ośrodka ? Jak dla mnie jest to super rodzinne miejsce a jak pojawi się krzesło 1000m to jak dla mnie bije już Slotwiny na jakości i możliwościach 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważamy na nią jeszcze bardziej i ona już z dystansem .. ostatnio to snb ją zaliczył na off gdzieś vis a vis Suchego.

Fakt, obecny układ Master szału nie robi a Tylicz.ski ze ścianką pod starym i pod laskiem na nowym krześle to też raczej U14. To akurat w tym momencie nam wystarcza. Choć jak widzę poważne FiS Masters na stoku gdzie zazwyczaj lata U10 to już się niczemu nie dziwię :)

Dobrej zabawy i mam nadzieję do zobaczenia.

M.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.12.2021 o 23:25, Marxx74 napisał:

Uważamy na nią jeszcze bardziej i ona już z dystansem .. ostatnio to snb ją zaliczył na off gdzieś vis a vis Suchego.

Fakt, obecny układ Master szału nie robi a Tylicz.ski ze ścianką pod starym i pod laskiem na nowym krześle to też raczej U14. To akurat w tym momencie nam wystarcza. Choć jak widzę poważne FiS Masters na stoku gdzie zazwyczaj lata U10 to już się niczemu nie dziwię :)

Dobrej zabawy i mam nadzieję do zobaczenia.

M.

No i nie napisałeś czy Master ma się gdzie jeszcze rozbudowywać, poza tym stawianym krzesłem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Krakus81 napisał:

No i nie napisałeś czy Master ma się gdzie jeszcze rozbudowywać, poza tym stawianym krzesłem. ;)

Jutro się zapytam - przetestujmy górną knajpkę, polatamy na treningowej i zasięgnę języka bo dziś gopodarz i my zjęci. Z to brawa dla #tyliczski - warunki do zajęć zacne, miejscami płytko ale do ogarnięcia.

Jutro na #masterski dla forumowiczów na hasło "abrakadbra" na dziecięcy choć nie do końca GS zapraszamy :). Wymagany uśmiech i pogod ducha :)

M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczyrkowski.
Właściciel terenu pod parkingiem na Pośrednim zainwestował w terminal płatniczy. Niniejszym dzienny pobyt samochodu kosztuje w tym sezonie 10zł. Wydawało mi się, że to TMR jest właścicielem tych gruntów, bo też od zawsze tam był darmowy postój. Albo miasto, bo jeszcze przed przejęciem ośrodka, parking został ładnie wyremontowany - a Szczyrk nie kasuje za parkingi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, marekesz napisał:

Szczyrkowski.
Właściciel terenu pod parkingiem na Pośrednim zainwestował w terminal płatniczy. Niniejszym dzienny pobyt samochodu kosztuje w tym sezonie 10zł. Wydawało mi się, że to TMR jest właścicielem tych gruntów, bo też od zawsze tam był darmowy postój. Albo miasto, bo jeszcze przed przejęciem ośrodka, parking został ładnie wyremontowany - a Szczyrk nie kasuje za parkingi.

Chyba jednak Szczyrk kasuje, bo ten duży parking naprzeciw COS za Delikatesami Centrum jest płatny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof ja o tym wiem, odniosłem się jedynie do opinii, że miasto Szczyrk nie pobiera opłat za parkowanie.

Nie mam też wiedzy, czy parking na Pośrednim jest własnością miasta i miasto zaczęło pobierać opłatę, czy właścicielem jest inny podmiot, który postanowił podreperować budżet w czasach kryzysu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kokoSKI napisał:

Trafiłem dziś na taki artykuł:

https://turystyka.wp.pl/kasprowy-wierch-przestarzaly-wyciag-w-koncu-przejdzie-modernizacje-6721315645148032a
 

Plany może i są, ale póki co żadnych konkretów, jedynie „ prowadzone są ekspertyzy”. 

Faza ekspertyz potrwa kilka lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, jest coroczny artykuł o inwestycjach na Kasprowym. Teraz czas na forumową jatkę dotyczącą betonowania Tatr, zrobienia systemu naśnieżania, nierobienia systemu naśnieżania, niszczenia przyrody tarzańskiej itp. itd.

W dalszej kolejności czekam na artykuł o tym, że już za chwilę już za momencik ruszą inwestycje narciarskie PKL na Gubałówce oraz że znowu zostanie uruchomiony Nosal:))))))))))

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten na szrenice jedzie pół godziny. Jak byś wziął karnet na godzinę to mógł byś zjechać maksymalnie dwa razy. Wydaje mi się, że na Goryczkowej wyciąg jedzie szybciej, głównym problemem jest tam taka skośna belka, która powoduje że jak się nie jest dzieckiem albo karłem to nie da się normalnie usiąść, tylko nogi muszą dyndac w powietrzu. No i nie ma taśmy, więc jak ktoś jest nieogarnięty to może oberwać krzesełkiem (mi się nie zdarzyło ale widziałem jak baba oberwała). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Hextor napisał:

Ten na szrenice jedzie pół godziny. Jak byś wziął karnet na godzinę to mógł byś zjechać maksymalnie dwa razy. Wydaje mi się, że na Goryczkowej wyciąg jedzie szybciej, głównym problemem jest tam taka skośna belka, która powoduje że jak się nie jest dzieckiem albo karłem to nie da się normalnie usiąść, tylko nogi muszą dyndac w powietrzu. No i nie ma taśmy, więc jak ktoś jest nieogarnięty to może oberwać krzesełkiem (mi się nie zdarzyło ale widziałem jak baba oberwała). 

Czyżbyś miał coś przeciw udogodnieniom dla karłów? Cała Polska, ba, świat,godzi się na tworzenie utrudnień, ograniczeń dla "normalnych", aby wszelkiej maści inni, niedorozwinięci, odstajacy od normy, byli jakoś tam chronieni. Przypominam, że od dziś kiedy ktoś nam bryknie przed samochód na pasach przejscia przez jezdnie dla pieszych, płacimy 1 500 zł! 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Hextor napisał:

Ten na szrenice jedzie pół godziny. Jak byś wziął karnet na godzinę to mógł byś zjechać maksymalnie dwa razy. Wydaje mi się, że na Goryczkowej wyciąg jedzie szybciej, głównym problemem jest tam taka skośna belka, która powoduje że jak się nie jest dzieckiem albo karłem to nie da się normalnie usiąść, tylko nogi muszą dyndac w powietrzu. No i nie ma taśmy, więc jak ktoś jest nieogarnięty to może oberwać krzesełkiem (mi się nie zdarzyło ale widziałem jak baba oberwała). 

Racja, wg GPS wjazd na sam szczyt Szrenicy to 2x15 min. Dolicz jeszcze stanie w kolejce do pierwszej i drugiej sekcji, i robi się z automatu JEDEN zjazd na godzine xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, grimson napisał:

Racja, wg GPS wjazd na sam szczyt Szrenicy to 2x15 min. Dolicz jeszcze stanie w kolejce do pierwszej i drugiej sekcji, i robi się z automatu JEDEN zjazd na godzine xD

Przepustowość jest tragiczna. Krzesełko co 12 s. Daje to oszałamiające 600 osób/godz. Minus przerwy, których nie brakuje, pewnie w praktyce wyjdzie 500. A podają kłamliwie na stronie 1400+. 

Przy kolejce 200 osób (wcale nie takiej dużej) dochodzi na dole jeszcze około 25 min. Ten jeden zjazd na godzinę wyjdzie więc na dolnej sekcji (Puchatek) bo czas zjazdu też trzeba dodać, a rozpędzić się jest trudno. 

Na górę lepiej pojechać Karkonoszem, i ewentualnie orczykiem jak chce się ścianę zrobić. Ogólnie Szklarska to jest czarna rozpacz.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Wujot napisał:

Przepustowość jest tragiczna. Krzesełko co 12 s. Daje to oszałamiające 600 osób/godz. Minus przerwy, których nie brakuje, pewnie w praktyce wyjdzie 500. A podają kłamliwie na stronie 1400+. 

Przy kolejce 200 osób (wcale nie takiej dużej) dochodzi na dole jeszcze około 25 min. Ten jeden zjazd na godzinę wyjdzie więc na dolnej sekcji (Puchatek) bo czas zjazdu też trzeba dodać, a rozpędzić się jest trudno. 

Na górę lepiej pojechać Karkonoszem, i ewentualnie orczykiem jak chce się ścianę zrobić. Ogólnie Szklarska to jest czarna rozpacz.

Ściana czy cała długość Loli to faktycznie lepiej wjechać Karkonoszem i orczykiem. Szybciej, mniej nerwow i sprawniej.


Ja dawno bym oddał to stare krzesełko na Szrenicę do huty, jak widać dalej niestety jest potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Wujot napisał:

Przepustowość jest tragiczna. Krzesełko co 12 s. Daje to oszałamiające 600 osób/godz. Minus przerwy, których nie brakuje, pewnie w praktyce wyjdzie 500. A podają kłamliwie na stronie 1400+. 

Przy kolejce 200 osób (wcale nie takiej dużej) dochodzi na dole jeszcze około 25 min. Ten jeden zjazd na godzinę wyjdzie więc na dolnej sekcji (Puchatek) bo czas zjazdu też trzeba dodać, a rozpędzić się jest trudno. 

Na górę lepiej pojechać Karkonoszem, i ewentualnie orczykiem jak chce się ścianę zrobić. Ogólnie Szklarska to jest czarna rozpacz.

Panie i panowie, dzięki tej przepustowości nie ma tłoku na trasie. Uwielbiam nartowanie na Szrenicy...

  • Like 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jestem przeciw jakimś zbiornikom, naśnieżaniu w rejonie Kasprowego ale za ten brak modernizacji ktoś powinien beknąć. A tym ktosiem powinny być głąby i kombinatory z TPN na czele z tym na samej górze. Jak rozwalają z 3 metry terenu, jak ryją koparkami, jeżdżą wozidłami to jest ok ale by wymienić starą kolej tu już potrzeba tony ekspertyz. Ale co się dziwić jak tym chytrym na piniądz ludziom nawet dwa koty przeszkadzały. Jak by wniosły opłatę to może... I może o to chodzi. Co tam jak PKL daje rocznie jakieś drobne za korzystanie z powietrza. Może jak by dali z 10-20 baniek od kopa w tym sporo na prywatne rachunek to by co nieco ruszyło. 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Hextor napisał:

Ten na szrenice jedzie pół godziny. Jak byś wziął karnet na godzinę to mógł byś zjechać maksymalnie dwa razy. Wydaje mi się, że na Goryczkowej wyciąg jedzie szybciej, głównym problemem jest tam taka skośna belka, która powoduje że jak się nie jest dzieckiem albo karłem to nie da się normalnie usiąść, tylko nogi muszą dyndac w powietrzu. No i nie ma taśmy, więc jak ktoś jest nieogarnięty to może oberwać krzesełkiem (mi się nie zdarzyło ale widziałem jak baba oberwała). 

Moim zdaniem wcale nie jeździ szybciej. Ten na Szrenicę ma 2 tryby i często jeździ na tym wolniejszym - np. latem, a także zimą dla turystów pieszych, których tam nie brakuje przy ładnej pogodzie, albo gdy na górnym peronie nie ma śniegu do zjazdu i trzeba schodzić w butach narciarskich. Natomiast docelowa prędkość wszystkich tego typu kolejek niewyprzęganych jest podobna (2,2-2,5m/s).

Aczkolwiek patrzę teraz na kamerkę i faktycznie, krzesełko podjeżdża co 12 sekund, co daje przepustowość dużo niższą niż deklarowana. Owszem, tak bywa niemal w przypadku każdej kolejki (wyprzęganych też), ale na Szrenicy różnica jest ponad 2-krotna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bumer napisał:

Czyżbyś miał coś przeciw udogodnieniom dla karłów? Cała Polska, ba, świat,godzi się na tworzenie utrudnień, ograniczeń dla "normalnych", aby wszelkiej maści inni, niedorozwinięci, odstajacy od normy, byli jakoś tam chronieni. Przypominam, że od dziś kiedy ktoś nam bryknie przed samochód na pasach przejscia przez jezdnie dla pieszych, płacimy 1 500 zł! 

Masz pojęcie o czym pisałem? Ta belka w żaden sposób nie wpływa na komfort jazdy dla karłów, jedynie przeszkadza wysokim. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...