Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Jazda z pomorza do Włoch


to70

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcę w tym roku jechać w Dolomity z okolic Gdańska przez Polskę, Czechy i Austrię z noclegiem na południu naszego kraju. Czy ktoś odbył taką trasę (wiem że nietypową, dwa lata z rzędu jeździłem przez Niemcy bez noclegu, ale jestem jedynym kierowcą w moim aucie i chcę odpocząć) i może mi pomóc? Jaką trasą najlepiej się poruszać? Może jakieś namiary na niedrogi nocleg? z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Przypuszczam, że pojedziesz przez Cieszyn, więc:

- musisz kupić winietkę - więcej informacji znajdziesz tutaj: http://www.skionline.pl/stacje/?co=samochod&co2=teksty&id_newsa=57

- proponuję jechać tak: Cieszyn, Frydek-Mistek, Olomouc, Brno, Znojmo, Stockerau, Krems, St. Polten, Linz, Salzburg, Rosenheim, Kufstein, Innsbrucki, Brenner i już dojechałeś do Włoch :D

- w Austrii też musisz kupić winietkę: http://www.skionline.pl/stacje/?co=samochod&co2=teksty&id_newsa=49

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- proponuję jechać tak: Cieszyn, Frydek-Mistek, Olomouc, Brno, Znojmo, Stockerau, Krems, St. Polten, Linz, Salzburg, Rosenheim, Kufstein, Innsbrucki, Brenner i już dojechałeś do Włoch :D

Jacek,

Bielsko jeszcze jest pomiędzy pomorzem a Cieszynem, a tak po za tym nie ma co wymieniać, bo to wioch same:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koniecznie nocleg w BB, oczywiście połączony z WZF :)

Odradzam Hotel Magura na żywieckiej - zabierają talerz sprzed nosa przy śniadaniu :D

a jakbyś miał dojechać dalej to jak przelecisz przez Czechy to ok 50 km za granicą (kierując się na wiedeń, od Drasenhofen) masz miejscowość wolkersdorf i tam hotel Klaus http://www.hotel-klaus.at/ bardzo sympatyczne miejsce, a chińska knajpa "Panda" na przeciwko nie ma sobie równych :)

Edytowane przez salwer
wzmianka o klausie i wolkersdorfie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach