skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

40. urodziny ispo

2010.01.15
Rok 2010 jest rokiem podwójnego jubileuszu targów ispo. W lutym odbędzie się bowiem 70. edycja targów w 40. rocznicę powstania imprezy.
Pierwsza edycja ispo odbyła się w 1970 roku na starych terenach targowych na powierzchni 45 tys. m2 i zgromadziła blisko 11 tys. odwiedzających 34 krajów, dając tym samym początek niezwykłej imprezie targowej. Dla porównania nadchodząca 40 edycja targów ispo 2010 zgromadzi ok. 2000 wystawców na powierzchni blisko 175 tys. m2 (ok. 4 razy większej od pierwszej edycji).

Aby uczcić jubileusz organizator targów stworzy specjalną galerię historycznych zdjęć, które będzie można podziwiać w przejściach między halami.

Od początku lat ’70, w których powstały targi ispo w branży sportowej na świecie zaszły daleko idące zmiany. Wystarczy tu przytoczyć powstanie nart carvingowych czy snowboardu. Także dzisiaj czas nie stoi w miejscu i branża sportowa zmienia się z roku na rok. Nowym segmentem, któremu w 2010 zostanie poświęcona prawie cała hala A3 jest ‘freeride". W hali B4 zaprezentowana zostania najnowsza oferta w zakresie biegania i sportów wytrzymałościowych. Najnowsze kolekcje odzieżowe będzie można podziwiać w halach B2 i B3 (sportstyle_ispo), a limitowane serie oraz kolekcje Premium w hali B1 (ispovision). Ofertę sportów deskowych będzie można tradycyjnie znaleźć w halach A1-A2, narty i ofertę techniczną w hali A4. Hala A5 będzie halą łączoną dla segmentu ski i outdoor. Ofertę outdoorową będzie można znaleźć w halach A6, B5-B6. W hali C1 zgromadzeni zostali producenci sprzętu fitness i urządzeń treningowych. W halach C2 i C3 w ramach tzw. Sport Source Europe odwiedzający znajdą ofertę z zakresu sourcing.
Na targi będzie można dostać się 4 wejściami: wejściem WEST i EAST (odpowiadają stacjom metra U2), a także wejściem NORD i nowo otwartym NORD-WEST (od strony parkingu Parkhaus WEST).

Odwiedzający targi ispo mogą jak co roku liczyć na bogaty program ramowy. Na Snow, Ice & Rock Summit znajdować się będzie scena, na której odbywać się będą pokazy mody, dyskusje na podium, warsztaty i prezentacje filmowe. Motywem przewodnim wszystkich tych wydarzeń będą zagadnienia: bezpieczeństwa, ochrony środowiska i dzieci. Puchar Niemiec w Bulderingu oraz rampa zbudowana przez firmę VOLCOM przeniosą nas w prawdziwy świat sportu. W ramach BrandNew Village zaprezentowani zostaną zwycięzcy i finaliści tego prestiżowego konkursu (ispo BrandNew). Młode, obiecujące marki pojawią się na specjalnie dla nich przygotowanych platformach Greenhouse (outdoor_ispo), SkiLift (ski_ispo).
Obowiązkowym punktem programu jest także wystawa prezentująca nowinki technologiczne w połączeniu z odzieżą sportową (Wearable Technologies) w hali B1, Galeria Best Ager, przybliżająca odwiedzającym tę nową ale jakże istotną dla branży grupę docelową - tzw. generacja 50+, Recco Safety Lounge (hala A3), Runners World Action Point i Floorball Village w hali B4 (platforma skupiająca firmy oferujące sprzęt i odzież do unihokeja).

Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania 40 jubileuszu ispo.
40 lat minęło.. jak jeden dzień, ale mimo "dojrzałego" wieku ispo nadal zachowuje młodzieńczą siłę i kreatywność i wywołuje równie wielkie emocje jak na początku swojego istnienia

Więcej na ispo.com

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo zima 2010

zobacz wszystkie galerie