skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispo 2010 - pomyślny rozwój targów

2010.02.15
- Doskonałe nastroje wśród uczestników targów
- Zdecydowany wzrost liczby odwiedzających z zagranicy

Jubileuszowa, 70. edycja ispo okazała się dużym sukcesem - targi po raz kolejny umocniły pozycję lidera na międzynarodowym rynku sportowym. Najważniejsi przestawicie branży, gwiazdy sportu, przedstawiciele mediów, organizacji handlowych oraz przedstawiciele instytucji rządowych spotkali się w dniach od 7. do 10. lutego 2010, by wziąć udział w wydarzeniu, które przerosło najśmielsze oczekiwania. ispo 10 spotkało się z bardzo wysoką oceną - zarówno wystawców, jak i odwiedzających.
W halach wystawienniczych dało się wyczuć wyjątkowo optymistyczną, sprzyjającą dalszemu rozwojowi branży atmosferę będącą rezultatem udanej pod względem handlowym tegorocznej zimy, oraz bardzo wysokiej jakości oferowanych na targach produktów. Wystawców szczególnie cieszyła wyjątkowo wysoka frekwencja odwiedzających. Co więcej, nowy koncept udziału w targach Przedstawicieli Środowisk Opiniotwórczych wywołał bardzo pozytywne reakcje. Zwiedzający, natomiast chwalili nowy system komunikacji i rozkład stoisk w halach targowych. Zgromadzenie pokrewnych produktów w poszczególnych halach zdecydowanie ułatwiło poruszanie się po terenach targowych i pozwoliło zaoszczędzić sporo czasu.

Cztery dni 70. jubileuszowej edycji ispo okazały się wielkim sukcesem, który najlepiej odzwierciedlają statystyki dotyczące ilości wystawców, odwiedzających oraz wielkość zarezerwowanej powierzchni wystawienniczej. W celu zobaczenia innowacyjnych produktów i zapoznania się z najnowszymi trendami w świecie sportu, na targi monachijskie przyjechało pond 64 tys. odwiedzających z 177 krajów. W stosunku do zeszłego roku jest to aż 7-procentowy wzrost. 68 proc. odwiedzających stanowili obcokrajowcy, co w stosunku do zeszłorocznej edycji ispo jest wynikiem lepszym o 2 proc. Największą grupę odwiedzających z zagranicy, podobnie jak w latach poprzednich stanowili Włosi, Szwajcarzy, Austriacy, Francuzi, Brytyjczycy, Irlandczycy, Hiszpanie, Holendrzy, mieszkańcy Korei, Czech i Szwecji. W bazie ispo zarejestrowało się 2.045 wystawców z 45 krajów, czyli o 5 proc. więcej niż w 2009 roku. Targi były też rekordowe pod względem zarezerwowanej powierzchni wystawienniczej; w stosunku do poprzedniej edycji targów, ilość zarezerwowanych metrów kwadratowych zwiększyła się o 2 proc. i wyniosła 89 tys. m²; w sumie stoiska targowe wypełniły 15 hal wystawienniczych zajmując powierzchnię 175 tys. m².

Klaus Dittrich, Prezes Zarząd Messe München GmbH: - Bardzo cieszy nas sukces jubileuszowej edycji ispo 10. Statystyki jasno pokazują, jak silną pozycję w branży sportowej mamy na międzynarodowym rynku. Pomimo, że działamy już od 4 dekad, wśród przedstawicieli przemysłu sportowego ispo wciąż pozostaje miejscem, w którym "trzeba koniecznie być". W przyszłości planujemy dalszy rozwój poprzez wdrażanie nowych rozwiązań i konceptów, takich jak ispovision czy udział Przedstawicieli Środowisk Opiniotwórczych w targach.

Opinie uczestników ispo 10:

Armin Fuchs, Dyrektor Generalny Amer Sports Niemcy:
- Na naszym stoisku panował wielki ruch, a odwiedzający przejawiali naprawdę duże zainteresowanie nowościami. Strategia, by dostarczyć bardzo szeroką, skierowaną do sportowców uprawiających wszystkie dyscypliny zimowe ofertę spodobała się naszym handlowcom.

Bernd Kuhlmann, Dyrektor Generalny Deuter Sport:
- ispo to genialna platforma dla sektora outdoor. Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w targach; nasza firma godnie zaprezentowała się, a atmosfera na stoisku była naprawdę fantastyczna. Przez pierwsze 3 dni nasze stoisko było cały czas zatłoczone, a personel zajęty.

Hans Taubenberger, właściciel i Dyrektor Generalny Toni Sailer Sports:
- Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani udziałem w targach. Mieliśmy doskonałą frekwencję, zarówno z lokalnego jak i międzynarodowego rynku. Mnóstwo nowych, bardzo dobrych klientów! Ogólne wrażenie jest takie, że klienci są zadowoleni z powoli kończącego się sezonu; podobała się też nasza nowa kolekcja na zimę 2010/2011. Wiemy też o zmianach planowanych w obrębie ispovision, tak więc już nie możemy doczekać się kolejnej edycji ispo.

Benedikt Pelikan, Dyrektor Działu Obsługi Klientów / Dyrektor ds. klientów kluczowych, Europe Burton Snowboards:
- ispo 10 było dla nas bardzo udaną imprezą; generalnie rzecz biorąc, klienci byli bardziej skorzy do składania dużych zamówień. ispo spełnia nasze oczekiwania w zakresie dwóch celów - przede wszystkim spełnia funkcję doskonałej platformy handlowej, której podporządkowujemy cały cykl produkcyjny, po drugie, jako miejsce, w którym spotykają się wszystkie ważne marki, stanowi najlepszy wyznacznik tego, co aktualnie dzieje się w branży.

Barry Mellis, Dyrektor Generalny INTERSPORT Wielka Brytania:
- ispo jest dla nas globalną platformą biznesową branży sportowej. Z tego właśnie tytułu podjęliśmy decyzję, by oficjalne informacje dotyczące połączenia INTERSPORT UK i Allied Parters Ltd przekazać podczas targów w Monachium.

Kevin Young, Dyrektor Marketingu, Snow & Rock:
- ispo jest jedynym miejscem, w którym spotkać możemy przedstawicieli wszystkich liczących się brandów oraz osoby, których głos w branży liczy się najbardziej. Dzięki świetnej lokalizacji w Monachium, tereny targowe są bardzo łatwo dostępne; można tu też fajnie spędzić wolny czas.

Targi ispo 11 odbędą się w terminie 6 - 9 lutego 2011 na Nowych Terenach Targowych w Monachium.

Więcej informacji: www.ispo.com

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo zima 2010

zobacz wszystkie galerie