skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispo Best Ager już po raz piąty

2010.02.08
W tym roku już po raz piąty w historii targów ispo organizatorzy starają się zwrócić uwagę odwiedzających na grupę docelową określaną mianem Best Ager i jej nabywczy potencjał. Co ciekawe, potencjał ten utrzymuje się od lat na wysokim poziomie. Dzieje się tak nawet obecnie, mimo kryzysu światowej ekonomii.
Grupa konsumentów określana mianem Best Ager (pokolenie osób w wieku 50+) to dla producentów i dystrybutorów branży sportowej niezwykle atrakcyjny fragment rynku. Najnowsze analizy wskazują, że istnieją na tym polu tendencje do dalszego wzrostu. Szczegółowe wyniki badań prezentowane są na targach ispo w ramach platformy Best Ager Gallery.

Istotna część wspomnianego projektu to spotkania i dyskusje panelowe z udziałem przedstawicieli uznanych marek branży sportowej oraz opiniotwórczych autorytetów, których tematem uczyniono w tym roku kwestie celowości stosowania metod komunikacji ukierunkowanej i docierania z rynkowym przekazem do nabywcy z segmentu Best Ager.

Naukowcy z "New Dynamics of Ageing", zespołu badawczego z Wielkiej Brytanii, zaprezentują szerokie spektrum możliwości, jakie otwierają się przed segmentem wytwórczym, w szczególności przed producentami tkanin i odzieży sportowej, w odniesieniu do grupy docelowej Best Ager. Projekt dotyczy m.in. takich zagadnień, jak rozwój w zakresie produkcji systemów odzieży wykorzystujących zaawansowane technologicznie tkaniny, segment Wearable Technologies z punktu widzenia konsumenta, czy kwestie najnowszych technologii i rozwiązań designerskich w aspekcie potrzeb i oczekiwań grupy docelowej.

Istotnym elementem platformy Best Ager jest również w tym roku inicjatywa jednego z jej stałych partnerów - Sportsella.com. Pod tym adresem mieści się zbiór cennych informacji dla wytwórców i dystrybutorów, zebranych w oparciu o szczegółowe badania specyfiki omawianego segmentu rynku. Opracowanie ma charakter szkoleniowy, a jego niewątpliwą zaletą jest to, że zainteresowani będą mogli skorzystać z zawartych w nim informacji również po zakończeniu tegorocznej edycji targów.

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo zima 2010

zobacz wszystkie galerie