skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Przedstawiciele środowisk opiniotwórczych dołączają do grona odwiedzających ispo

2010.01.18
Począwszy tego roku, przedstawiciele środowisk opiniotwórczych dołączą do oficjalnej listy zwiedzających uprawnionych do wstępu na targi ispo. Niniejsza zmiana w kategoryzacji osób kwalifikujących się jako odwiedzający ispo wynika z szybkiego rozwoju technologicznego w sektorze sprzętu sportowego, a co za tym idzie nowego pojęcia i znaczenia terminu "odwiedzający".
Dziś odwiedzający to nie tylko osoba zajmująca się dystrybucją sprzętu i odzieży sportowej; są to wszystkie powiązane zawodowo z branżą sportową osoby, których głos i opinie są niezwykle istotne dla dalszego rozwoju tego sektora przemysłu.

Poszerzając krąg osób uprawnionych do odwiedzenia targów, ispo odpowiada na aktualne potrzeby rynku i docenia wkład osób, których praca wiąże się ze sportem. Wspomniana grupa przedstawicieli środowisk opiniotwórczych pełni często rolę pośredników między konsumentem końcowym, a handlowcami i przedsiębiorcami, np. udzielając profesjonalnych wskazówek dotyczących zakupu odpowiedniego sprzętu. Dotyczy to również trenerów i zawodników, właścicieli szkół narciarskich oraz osób odpowiedzialnych za zakupy w instytucjach użyteczności publicznej, takich jak szpitale, Czerwony Krzyż, czy policja. Jak sam termin sugeruje - przedstawiciele środowisk opiniotwórczych mają znaczny udział w podejmowaniu decyzji przez klientów, a tym samym przyczyniają się do wzrostu obrotów dystrybutorów i producentów sprzętu.

O dużym znaczeniu środowisk opiniotwórczych świadczy fakt, że wielu z wystawców wymienia jego przedstawicieli wśród swych najważniejszych gości na stoisku, a nawet wysyła do nich indywidualne zaproszenia na targi.

Biorąc po uwagę wyżej opisane aspekty, ispo dołącza przedstawicieli środowisk opiniotwórczych do grona osób odwiedzających targi. W celu zapewnienia optymalnej komunikacji ze wspomnianą grupą, oficjalne zaproszenia na targi przekazywane będą za pośrednictwem takich organizacji, jak: Niemiecki Klub Narciarski DAV, Niemiecki Związek Narciarski, Niemiecki Związek Instruktorów Narciarstwa, Niemieckie Stowarzyszenie Wellness, Austriacką Federalną Organizację Sportową oraz Krajowe Komitety Olimpijskie. Oczywiście, podobnie jak wszystkie inne osoby odwiedzające targi, przedstawiciele środowisk opiniotwórczych będą musieli udowodnić swój status zawodowy i zarejestrować się w bazie zwiedzających. Przedstawiciele środowisk opiniotwórczych będą mogli odwiedzić targi wyłącznie w ostatni dzień, tj. 10. lutego 2010.

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo zima 2010

zobacz wszystkie galerie