skionline.pl WorldSkitest 03/04 Allround kobiety Elan
poprzednia nartanastępna narta
Fusion S 8

Nowa technologia wzbudziła zachwyt zwłaszcza byłych zawodniczek Spiess-Werdenigg i Ladstätter. Nadzwyczajnie spokojne prowadzenie w długich skrętach.

długość: 152, 160, 168, 176, 184
promień: 14.3m (168)
taliowanie: 112-67-100

Cena: 990.00 zł
Ocena:
bardzo dobra
Punkty:
35.3
Długi skręt 7.5
Krótki skręt 6.6
Trzymanie krawędzi 6.1
Stabilność 8.0
Łatwość prowadzenia 7.1

porównaj z innymi nartami

4mm Express System, zintegrowana płyta, zaawansowana konstrukcja ścianek bocznych, rdzeń drewniany z kanałami wypełnionymi powietrzem.

Użytkownicy:
Narta dla osób chcących jeździć wszechstronnie: różnymi technikami po różnym terenie.
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 152, 160, 168, 176, 184
Promień: 14.3m (168)
Taliowanie: 112-67-100
X-Press, Comprex Woodcore, AST System
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

X-Press


Zintegrowane platformy przenoszenia sił i energii ze środkowej części narty do czubków i piętki. Platformy wypełnione są elastromerami. W rezultacie łatwiej możemy inicjować skręty, podczas ewolucji narty są dużo bardziej stabilne. Narty z X-Press reagują dynamicznie i zapewniają doskonałe "czucie" krawędzi. System jest "sprawny" , cała przyłożona siła jest przenoszona na krawędzie, w czubki i piętki nart. Kiedy jedziemy na krawędzi mamy poczucie relaksu i kontroli.

Comprex Woodcore


W przypadku konstrukcji Comprex stosuje się specjalnie przygotowany rdzeń drewniany w kombinacji z wtryskiwanym materiałem syntetycznym. Konstrukcja ta jest bardzo podobna do konstrukcji Monoblock. W konstrukcji Comprex drewniany rdzeń również wypełnia prawie całą objętość narty. Połączenie między drewnianym rdzeniem Comprex, a elementami nośnymi stanowi wtryskiwany materiał syntetyczny (zamiast żywicy stosowanej w konstrukcji Monoblock).

AST System


Advanced Sidewall Technology to kolejny krok w eweolucji konstruowania nart Elan. Krawędzie są wyprofilowane pod odpowiednim kątem, aby w każdym elemencie narty było właściwe ciśnienie, niezależnie od części skrętu, w której się znajdujemy.

zobacz całą kolekcję Elan 03/04

poprzednia nartanastępna narta
Austria Ski Test 2003