skionline.pl WorldSkitest 14/15 Race SL mężczyźni Voelkl
poprzednia nartanastępna narta
Voelkl Racetiger Speedwall SL UVO

W tym roku najwyższy stopień na podium Voelkl przegrał zaledwie kilkoma punktami i ostatecznie zajął 2. miejsce. Nasi jurorzy docenili nowoczesny, alternatywny wygląd Voelkli przyznając im złoto w konkursie Snow Style. Gratulacje dla niemieckiego producenta. Deski absolutnie godne polecenia!

Testowana narty:
długość: 165 cm
promień: 12,7 m
taliowanie: 123-68-107
Ocena:
doskonała
Punkty:
40.1
Długi skręt 8.0
 
Krótki skręt 8.3
 
Trzymanie krawędzi 8.2
Stabilność 7.7
Łatwość prowadzenia 7.9

porównaj z innymi nartami

Poziom zaawansowania: Ekspert
Teren: On-Piste
Waga pary nart: 3199 g @ 165 cm w/ binding, 2180 g @ 165 cm w/o binding
Rdzeń: Speedwall Multilayer Woodcore
Technologie: UVO, Power Construction, Powered by Titanium, Speedwall 2.0
Wiązania: rMotion2 16.0 D Race
Rocker: Tip Rocker

155 11.9 120_68_101
160 12.7 120_68_101
165 12.7 123_68_104
170 13.6 123_68_104
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 155/160/165/170
Promień: 12.7m /165
Taliowanie: 123-68-104
Powered by Titanium, UVO, Speedwall Multilayer Woodcore, Speedwall 2.0
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Speedwall Multilayer Woodcore


W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.

zobacz całą kolekcję Voelkl 14/15

poprzednia nartanastępna narta
Race SL mężczyźni
Race GS mężczyźni
High Performance kobiety
All Mountain mężczyźni
Allround kobiety
Allround mężczyźni
Złoto:Voelkl
Srebro:Rossignol
Brąz:Salomon
WorldSkitest 2014 - testy
WorldSkitest 2014 - Montafon
WorldSkitest 2014 - centrum testowe