skionline.pl WorldSkitest 15/16 Race SL mężczyźni Völkl
poprzednia nartanastępna narta
Racetiger Speedwall SL UVO

Racetiger to klasa sama w sobie! Od 2011 roku flagowy model Völkla zawsze wjeżdża na podium. W tym roku, narty niemieckiej marki ponownie wygrały w kategorii nart slalomowych, co więcej – zgarnęły również srebrny medal za szatę graficzną w konkursie Snow Style. Testerzy nie doszukali się w nich słabych stron, podkreślając jedynie zalety. Bez wahania, polecamy zakup!

Testowana narty:
długość: 165 cm
promień: 12,7 m
taliowanie: 123-68-104
Ocena:
doskonała
Punkty:
42.3
Długi skręt 8.4
Krótki skręt 8.7
Trzymanie krawędzi 8.7
Stabilność 8.6
Łatwość prowadzenia 7.9

porównaj z innymi nartami

Poziom zaawansowania: Ekspert
Teren: 100% Trasy
Rdzeń: Speedwall Multilayer Woodcore
Technologie: UVO, Power Construction, Powered by Titanium, Speedwall 2.0, Base: P-Tex 4500
Wiązania: rMotion2 16.0 D Race
Rocker: Tip Rocker

150 11.1 120_68_101
155 11.9 120_68_101
160 12.7 120_68_101
165 12.7 123_68_104
170 13.6 123_68_104
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 150/155/160/165/170
Promień: 11.1m / 150
Taliowanie: 120-68-101
Powered by Titanium, Power Construction, UVO, Speedwall 2.0, Tip Rocker
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

Power Construction


Konstrukcja stworzona dla nart, które przenoszą największe obciążenia, na których jeździ się dynamicznie i agresywnie. Jest, tak zwana konstrukcja "sandwich",z pionowymi ścianami bocznymi, gdzie kolejne warstwy narty nakładane są jedna na drugą, a wiązania są bezpośrednio lub poprzez płytę montowane do narty. Zapewnia doskonałą stabilność i trzymanie krawędzi. Tak zbudowane są narty zawodników Pucharu Świata, narty sportowe Racetiger i Code Speedwall, narty z grupy Titanal Freeride.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Tip Rocker


Lekko podniesiony dziób narty ułatwia inicjowanie skrętu przy małych prędkościach, co szczególnie pomaga w nauce jazdy początkującym. Tradycyjny profil narty w strefie wiązania, pozwala na dynamiczną jazdę przy pewnym trzymaniu krawędzi. Tip Rocker ułatwia narciarstwo początkującym, a zaawansowanym narciarzom pozwala na różnorodną, nie tylko dynamiczną jazdę.

zobacz całą kolekcję Völkl 15/16

poprzednia nartanastępna narta
Race SL mężczyźni
High Performance kobiety
High Performance mężczyźni
All Mountain
Allround kobiety
Allround mężczyźni
Złoto:Fischer
Srebro:Völkl
Brąz:Atomic
WorldSkitest 2015 - testy