skionline.pl WorldSkitest 04/05 Race kobiety Fischer
poprzednia nartanastępna narta
RC4 Worldcup SC

nagroda Snow StyleKról krótkich skrętów z niebotycznie wysoką oceną! Łącznie z bardziej niż dobrymi wynikami w pozostałych kryteriach narta otrzymała w teście ocenę bardzo dobrą, zaznaczmy także sukces pod względem wizualnym – trzecie miejsce w rankingu stylu „SNOW STYLE”!
Ocena:
bardzo dobra
Punkty:
35.7
Długi skręt 7.1
Krótki skręt 7.8
Trzymanie krawędzi 7.0
Stabilność 6.8
Łatwość prowadzenia 6.5

porównaj z innymi nartami

Slalomowy Carver, na którym jeździ czołówka Pucharu Świata.

Model, do konstrukcji którego wykorzystano najnowsze technologie (R-Tune).

Nowa, żółta szata graficzna. Wyjątkowo dynamiczna deska.

Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 150/155/160/165/170
Promień: 14m /170
Taliowanie: 118-66-99
Air Carbon Titanium, Power Vacuum, Frequency Tuning (FT), Direct Energy System (DES), World Cup Tuning, Super Base
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

Air Carbon Titanium


Materiał używany w inżynierii lotniczej stosowany w wysokiej klasy nartach FISCHER AirCarbonTi podwyższa twardość pozbawioną drgań, redukuje wagę i doskonale przekazuje energię. Wyłącznie Fischer używa AirCarbon materiał stworzony przez FACC (Fischer Advanced Composite Components) Titanium (Titanium / Aluminum) zapewnia stabilność przy dużych prędkościach.

Power Vacuum


Homogeniczna i całkowicie pozbawiona drgań produkcja wykorzystuje najnowsze materiały jak: Titanium, Aircarbon, Włókno szklane oraz rdzenie drewniane bardzo wysokiej jakości dla uzyskania doskonałych parametrów sprzętu.

Narty o konstrukcji Power Vacuum posiadają warstwę laminatu przenoszącego obciążenie tuż pod szatą graficzną, dzięki czemu przenoszą one energię dokładnie i wprost do właściwej krawędzi.

Frequency Tuning (FT)


Ten proces harmonizacji właściwie pochodzi ze świata muzycznego. Fischer jest pierwszą firmą, która wprowadziła tą technologię do nart. Specjalnie skonstruowana siatka harmonizuje wibracje o wysokich częstotliwościach i zamienia je w energię doskonale rozprowadzaną na krawędzie nart.

A co na ten temat ma do powiedzenia jeden z najlepszych alpejczyków - Michael von Gruenigen: "To niewiarygodne - z Frequency Tuning jestem o wiele szybszy, narty prowadzą się bardzo płynnie, a każdy skręt powoduje jeszcze większe przyspieszenie. To naprawdę milowy krok naprzód w konstruowaniu nart, który pomógł mi w zdobyciu tytułu mistrza świata w St. Anton, czyli czegoś co chciałem zrobić od zawsze."

Direct Energy System (DES)


Nowa płyta, która jeszcze lepiej i szybciej rozkłada siły działające na nartę. Takie właściwości osiągnięto za pomocą specjalnie skonstruowanej płyty o odpowiednim kształcie. Narta z tym systemem zachowuje się bardzo dynamicznie, reagując niezwłocznie na ruchy narciarza.

World Cup Tuning


Krawędzie i ślizgi podlegają obróbce na doskonałych maszynach, na których przygotowuje się również sprzęt dla zawodników Pucharu Świata. Fischer dysponuje jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych na świecie.

Super Base


Innowacyjna technologia „wtłaczanych” spodów sprawia, że w różnych miejscach, poszczególne warstwy narty posiadają różną gęstość. W porównywaniu z tradycyjnym sposobem, w którym wykorzystywano mielony materiał, nowa technologia pozwala na osiągnięcie nieporównywalnie lepszych parametrów.

zobacz całą kolekcję Fischer 04/05

poprzednia nartanastępna narta
Austria Ski Test 2004