skionline.pl stacje Słowacja Wielka Fatra wyślij link znajomemu dodaj opinię

Donovaly

Brak cen skipassów!

Szczegóły
Zniżki:

Bezpłatnie: dzieci urodzone od 2011
Dzieci: urodzone od 2005 do 2010
Młodzież: urodzona od 1999 do 2004
Seniorzy: urodzeni do 1956

 

  • Karnety 3-dniowe i dłuższe, ze względów bezpieczeństwa, będą wydawane tylko z fotografią posiadacza, wykonywaną bezpośrednio w kasie podczas zakupu.
     
  • Wszystkie typy skipassów, za wyjątkiem skipassu „10 dni w sezonie“ , są imienne!!!
     
  • Obowiązują wyłącznie karnety zakupione w oficjalnych miejscach sprzedaży w ośrodku. Karnety przejęte, bądź zakupione od innych osób są nieważne i będą ZABLOKOWANE!
     
  • Do jazd wieczornych uprawniają karnety wieczorne, 1- 2-,3-,4-, 5-, 6-, 7- i 8-godzinne, skipassy 5-,6-,7- dniowe i skipass całosezonowy.
     
  • 1- 2-,3-,4-, 5-, 6-, 7- i 8-godzinne karnety zaczynają obowiązywać od momentu pierwszego przejścia przez bramkę (a nie od chwili sprzedaży). Ważność karnetów kończy się z chwilą upłynięcia czasu, na jaki zostały wystawione lub z chwilą zamknięcia Ośrodka w danym dniu (oprócz karnetów 8-godzinnych).
     
  • 8-godzinny karnet jest ważny od dnia zakupu do końca sezonu narciarskiego 2015/2016. Po przejściu właściciela karnetu przez bramkę, rozpoczyna sie pierwsza godzina, podczas której można wykonać dowolną ilość zjazdów. Po upływie pierwszej godziny w danym dniu i ponownym przejściu przez bramkę, odlicza się kolejna godzina i tak, aż do wykorzystania całego pakietu 8 godzin dostępnego na 1 karcie chipowej.
     
  • Karnet wieczorny upoważnia do jazdy na oświetlonych trasach na Záhradištiu w godzinach 16:00 - 21:00.
     
  • W okresie do 26.12.2016, karnety kilkudniowe nie są dostępne w sprzedaży.
     
  • Utrata, zagubienie karnetu nie upoważnia do rekompensaty.
     
  • Nie jest możliwa wymiana, przedłużenie ani zmiana okresu ważności zakupionego skipassu.
     
  • Niekorzystne warunki pogodowe, awarie techniczne, zagrożenie lawinowe, blokady tras zjazdowych, skrócenie okresu pobytu w ośrodku, nie upoważniają do odszkodowań, zwrotu kosztów, ani przedłużenia ważności karnetu.
     
  • Osoby, które zostaną zatrzymane bez ważnego karnetu, są zobowiązane do zapłacenia opłaty karnej (kwota równa cenie karnetu całodniowego + dopłata w wysokości 100% ceny karnetu całodniowego).
     
  • UWAGA: aby otrzymać zwrot kosztów karnetu z tytułu wypadku, należy przedłożyć świadectwo lekarza lub ratownika pogotowia górskiego. Zwracana jest niewykorzystana kwota za okres od momentu doznania urazu, do końca ważności karnetu. Zwrot kosztów nie przysługuje w przypadku „karnetów godzinowych“. .
     
  • Przy zakupie karnetów kilkudniowych, których czas ważności zawiera się w dwóch, różnych cenowo okresach sezonu, obowiązującą jest cena w dniu zakupu karnetu!
     
  • Ważność karnetu rozpoczyna się z reguły w dniu jego zakupu. Możliwe jest kupno, bez dodatkowej opłaty, karnetu ważnego od dowolnie wybranego dnia w sezonie. Skipassy uprawniające do jazdy dziennej, mogą być używane już od godziny 15 w dniu poprzedzającym rozpoczęcie jego ważności; np. skipass zakupiony w piątek - na sobotę, obowiązuje już w piątek od godziny 15). Karnety kilkudniowe są ważne przez kolejne, następujące po sobie dni, za wyjątkiem karnetu 5/7 oraz karnetu 10 dni z sezonu.
     
  • W związku z wprowadzeniem nowego systemu kontroli - SKI DATA, wszystkie karnety będą wydawane w postaci kart chipowych. Kaucja za kartę chipową wynosi 2 €. Po skończonej jeździe, kartę chipową można zwrócić w kasie (w godzinach otwarcia kas) lub w innych miejscach w ośrodku: Infocentrum, Koliba GORAL, w szkołach narciarskich PATTY SKI, DAMI SPORT i SKI-TI, Bistro Záhradište, Chata pod Magurou oraz w automatach do zwrotu kart. Aby otrzymać kaucję, karta musi być zwrócona w NIENARUSZONYM STANIE !!!
     
  • Kartę chipową – skipass, radzimy nosić w lewej kieszeni kurtki, gdyż umożliwia to łatwy i szybki dostęp, w razie kontroli przeprowadzanej przez pracowników obsługi. Ostrzegamy przed umieszczaniem karty w bezpośredniej bliskości telefonów komórkowych, gdyż grozi to rozmagnesowaniem i wymazaniem danych (co nie podlega reklamacji i nie daje prawa do bezpłatnego doładowania karty!) Podczas przejścia przez bramkę, nie jest konieczne wyciąganie karty z kieszeni.
     
  • pozorUWAGA! W godzinach od 16:00 do 8:30, TRASY ZJAZDOWE SĄ ZAMKNIĘTE!
    Niebezpieczeństwo powstania urazu, w wyniku kolizji z urządzeniami naśnieżającymi lub maszynami wyrównującymi trasy zjazdowe! (jeżeli na trasie (Záhradištie) odbywa się jazda wieczorna, wstęp jest dozwolony do godziny 21:15).
     
  • Wszyscy odwiedzający ośrodek, są zobowiązani do przestrzegania postanowień regulaminu przewozowego, cennika, Białego kodeksu oraz do wypełniania poleceń osoby uprawnionej przez administratora obiektu. Umowa przewozu zostaje zawarta w chwili, gdy dana osoba skorzysta z prawa do przewozu na podstawie ważnego karnetu, tj. wsiądzie do urządzenia przewozowego lub wejdzie do strefy wsiadania/wysiadania – dostępnych wyłącznie dla posiadaczy ważnego karnetu. Zawarcie umowy przewozu jest równoznaczne z deklaracją zapoznania się i gotowości przestrzegania regulaminu przewozowego, cennika i Białego kodeksu.
     
  • Prosimy o zapoznawanie się z bieżącymi ogłoszeniami, umieszczanymi w punktach sprzedaży karnetów oraz przy wyciągach i kolejkach.
     
  • Administrator ośrodka zastrzega sobie prawo do zmiany cen i godzin otwarcia obiektu.

 

Powrót

Booking.com