skionline.pl WorldSkitest 14/15 Race GS mężczyźni Voelkl
poprzednia nartanastępna narta
Voelkl Racetiger Speedwall GS UVO

Choć Racetigers nie obronił zeszłorocznej pozycji, zebrał bardzo przyzwoite noty i uplasował w pierwszej piątce. Tym razem jednak Voelkl urzekł jurorów fajną szatą graficzną i prócz złota za slalomki, w konkursie Snow Style zdobył również srebro za model gigantowy. Brawo!

Testowana narty:
długość: 180 cm
promień: 19,1 m
taliowanie: 116-70-98
Ocena:
bardzo dobra
Punkty:
37.7
Długi skręt 8.1
 
Krótki skręt 7.0
Trzymanie krawędzi 7.5
Stabilność 7.7
Łatwość prowadzenia 7.4

porównaj z innymi nartami

Poziom zaawansowania: Ekspert
Teren: On-Piste
Waga pary nart: 3219 g @ 175 cm w/binding, 2200 g @ 175 cm w/o binding
Rdzeń: Speedwall Multilayer Woodcore
Technologie: UVO, Power Construction, Powered by Titanium, Speedwall 2.0
Wiązania: rMotion2 16.0 D Race
Rocker: Tip Rocker

170 (17.9) 114_70_98
175 (17.9) 116_70_98
180 (19.1) 116_70_98
185 (20.3) 116_70_98
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 170/175/180/185
Promień: 19.1m /180
Taliowanie: 116-70-98
Powered by Titanium, UVO, Speedwall Multilayer Woodcore, Speedwall 2.0
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Speedwall Multilayer Woodcore


W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.

zobacz całą kolekcję Voelkl 14/15

poprzednia nartanastępna narta
Race SL mężczyźni
Race GS mężczyźni
High Performance kobiety
All Mountain mężczyźni
Allround kobiety
Allround mężczyźni
Złoto:Salomon
Srebro:Voelkl
Brąz:Rossignol
WorldSkitest 2014 - testy
WorldSkitest 2014 - Montafon
WorldSkitest 2014 - centrum testowe