skionline.pl o nas wyślij link znajomemu wydrukuj dodaj komentarz

Informacje prasowe

2010.01.01
skionline.pl najpopularniejszą stroną o nartach - Megapanel PBI/Gemius styczeń 2014
marzec 2014
Według badania Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2014 strona skionline.pl znalazła się na 13. miejscu w kategorii najpopularniejszych stron o tematyce sportowej w Polsce. Miło nam, że kolejny rok z rzędu wyniki oglądalności portalu, jako jedynego o tematyce narciarskiej, klasyfikują nas w dwudziestce najpopularniejszych stron.

skionline.pl najpopularniejszą stroną o nartach - Megapanel PBI/Gemius grudzień 2013
luty 2014
Według badania Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2013 strona skionline.pl znalazła się na 18. miejscu w kategorii najpopularniejszych stron o tematyce sportowej w Polsce. Miło nam, że kolejny rok z rzędu wyniki oglądalności portalu skionline.pl, jako jedynego o tematyce narciarskiej, klasyfikują nas w dwudziestce najpopularniejszych stron.

skionline.pl najpopularniejszą stroną o nartach
styczeń 2013

Z nieskrywaną radością donosimy, że według przeprowadzonego audytu Megapanel PBI / Gemius w styczniu 2013 strona skionline.pl była najpopularniejszym w Polsce serwisem tematycznym poświęconym nartom. Także w styczniowym zestawieniu serwisów tematycznych Megapanel PBI / Gemius strona skionline.pl znalazła się w 20 najpopularniejszych stron o tematyce sportowej w Polsce zajmując 18.miejsce.

W tym sezonie po raz kolejny udało nam się osiągnąć rekordowe statystyki. Między 1 - 31 stycznia 2013 strona skionline.pl zanotowała ponad 1 mln wizyt, a 546 362 unikalnych użytkowników dokonało 5 173 721 odsłon. Co dodatkowo cieszy, w tyle pozostawiliśmy zawsze groźną konkurencję - Grupę Onet.pl - Narty i Grupę Gazeta.pl - Na narty.

Unikalni użytkownicy:
1. skionline.pl - 546 362
2. Grupa Onet.pl - Narty 286 378
3. Grupa Innovaweb skiforum.pl - 279 534
4. narty.pl - 184 185
5. Grupa Gazeta.pl - Na narty 153 537

Odsłony:
1. skionline.pl - 5 173 721
2. Grupa Onet.pl - Narty - 1 734 203
3. Grupa Innovaweb skiforum.pl - 1 581 834
4. narty.pl - 760 124
5. Grupa Gazeta.pl - na narty - 335 267

A że naszego sukcesu nie byłoby bez Waszego, drodzy Użytkownicy udziału, przy okazji tej składamy wielkie podziękowania za każdy, jakże dla nas cenny klick! Mamy nadzieję, że w kolejnych sezonach nie zabraknie nam pary do tworzenia jeszcze lepszych treści, które zainteresują obecnych i przyciągną nowych czytelników.


skionline.pl poszerza współpracę z Eurosport Polska
listopad 2009

Dzięki poszerzeniu współpracy, na łamach skionline.pl od najbliższej zimy będą mogli Państwo śledzić najświeższe informacje sportowe pochodzące z serwisu eurosport.pl.
- Taka forma współpracy znacznie wzbogaci nasz dział SPORT, w którym dostarczamy użytkownikom bieżących informacji na temat narciarstwa alpejskiego, klasycznego i skoków - komentuje Jacek Ciszak, redaktor naczelny skionline.pl

Ponadto, na skionline.pl dostępny też będzie program telewizyjny Eurosport, Eurosport2 i link do playera umożliwiającego oglądanie programów emitowanych w Eurosport na żywo.

Czytelników skionline.pl zachęcamy również do udziału w konkursach, które organizować będziemy w zimowych miesiącach - do wygrania mnóstwo fajnych gadżetów z logo Eurosport!


Skionline.pl w sieci tematycznej SPORTSonline
wrzesień 2009

Serwis Skionline.pl rozpoczął współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączył do sieci tematycznej SPORTSonline. Skionline.pl to jeden z najdłużej działających i najpopularniejszych polskich portali o narciarstwie.

Skionline.pl istnieje od 1997 roku i według badań Megapanel PBI/Gemius jest najpopularniejszym polskim serwisem tematycznym poświęconym narciarstwu. W serwisie można znaleźć informacje o praktycznie każdym aspekcie narciarstwa: sprzęt, techniki jazdy, bieżące informacje, warunki narciarskie i aktualną pogodę (Austria, Szwajcaria, Francja, Włochy, Czechy, Polska i Słowacja), sport i forum dyskusyjne. Pod adresem sprzet.skionline.pl znajduje się największa w polskim Internecie baza informacji na temat aktualnych kolekcji sprzętu narciarskiego wszystkich wiodących marek narciarskich (ponad 30.000 skatalogowanych pozycji).

Skionline.pl jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego oraz oficjalnym partnerem medialnym największych na świecie Targów Sprzętu i Mody Sportowej - ispo w Monachium. Logo serwisu obecne jest na wielu ważnych imprezach i wydarzeniach sportowych. Serwis uruchomił także Skinoline.tv, platformę prezentującą filmy poświęcone narciarstwu, turystyce, oraz aktywnym formom spędzania czasu.

- Serwis Skionline.pl to zdecydowany lider w swoim zakresie tematycznym, a zarazem miejsce, które rok w rok w sezonie narciarskim gromadzi kilkaset tysięcy internautów miesięcznie. To duże wzmocnienie naszej sieci sportowej, która rozwija się bardzo dynamicznie. Jestem pewien, że to będzie owocna współpraca. - mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

Sieć tematyczna SPORTSonline to sieć reklamy internetowej, która specjalizuje się w projektach reklamowych wykorzystujących sport jako kanał komunikacji marketingowej. Sieć skupia obecnie ponad 30 serwisów sportowych o łącznym zasięgu 1,5 miliona użytkowników. SPORTSonline należy do domu mediowego Cormedia.


Zimowa oferta EasyGo.pl w serwisie skionline.pl
październik 2008

Kanada, Szwajcaria, Francja, Austria, Włochy, Słowenia, ale także Czechy, Słowacja, Polska, a nawet Hiszpania. 10 krajów, setki regionów i blisko 112 000 ofert dla aktywnych narciarzy i snowboardzistów dostępnych od ręki. Tak wielki wachlarz propozycji wyjazdowych przygotował dla użytkowników serwisu skionline.pl portal turystyczny EasyGo.pl. Rusza zimowa współpraca partnerska obu witryn internetowych.

Serwis 'narty' w portalu EasyGo.pl, do którego sięgać będą użytkownicy portalu skionline.pl powstał z myślą o aktywnych turystach, dla których zimowe szaleństwo, słoneczne, doskonale przygotowane stoki i turystyczne doliny stanowią niezbędny element corocznego wypoczynku.

Oferta jest bardzo bogata i zróżnicowana. Praktycznie każdy narciarz czy snowboardzista, niezależnie od kwoty jaką dysponuje, znajdzie ofertę dla siebie. Najtańszy wyjazd dla jednej osoby na 7 dni do czeskiego Harrachova kosztuje zaledwie 141 zł. Najbardziej luksusowe 7-dniowe zimowe wakacje to wydatek 7840 zł za pobyt we francuskim Courchevel.

Ciekawostką są pierwsze po zniesieniu ruchu wizowego transatlantyckie wyjazdy na narty i deskę do Kanady. 11-dniowe wakacje w Kolumbii Brytyjskiej lub Albercie kosztują odpowiednio 5775 zł i 4860 zł. O kanadyjskiej tradycji sportów zimowych nikogo przekonywać nie trzeba, dlatego taka oferta może się okazać hitem sezonu zimowego.

Specjalny serwis narciarski w EasyGo.pl to stały element portalu obecny w nim w okresie od września do końca marca kolejnego roku. W chwili obecnej to bez wątpienia największa i najbardziej zróżnicowana zimowa baza ofertowa na krajowym rynku.

- W poszukiwaniu klientów pod specyficzne grupy produktów, staramy się opierać na różnych źródłach ruchu.Naturalnymi rozwiązaniami są oczywiście wyszukiwarki internetowe, programy afiliacyjne ale i partnerzy branżowi. Mając na względzie profesjonalizm i pierwszą pozycję skionline.pl wybór partnera na ten rok był prosty i oczywisty - komentuje rozpoczętą akcję Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w EasyGo.pl.

Zimowe propozycje EasyGo.pl oprócz informacji o cenie i sposobie dojazdu na stoki zawierają szczegółowe opisy poszczególnych regionów, stacji narciarskich i aktualny serwis pogodowy. Prezentowane są zdjęcia katalogowe, mapki z trasami zjazdowymi i ceny skipass`ów. Szczególnie cenne i ważne są punktowe, słowne, zdjęciowe i filmowe opinie klientów EasyGo.pl o danym obiekcie, miejscowości czy organizatorze wyjazdu. Giełda opinii to najlepszy sposób na prokliencka weryfikację naszego pomysłu urlopowego.

Jacek Ciszak, redaktor naczelny skionline.pl, bacznie obserwuje rynek e-turystyki w Polsce. Jego zdaniem sukces portalu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Rzetelnych, bogatych merytorycznie treści oraz użyteczność strony. Sukces jednak nigdy nie będzie pełny, gdy w realizacji ważnych projektów zabraknie solidnych partnerów. - Wiedząc jak wielu Polaków spędza narciarski urlop za granicą, chcieliśmy polecić naszym użytkownikom najlepszą na rynku ofertę zimowych wyjazdów. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z EasyGo.pl udało nam się osiągnąć zamierzony cel - podkreśla Ciszak.

Blisko 112 000 ofert zimowych w katalogu EasyGo.pl do Kanady, Szwajcarii, Francji, Austrii, Włoch, Hiszpanii i Słowenii, a także do Czech, Słowacji i Polski bezwzględnie spełnia kryteria turystycznego bezpieczeństwa. Oferty przygotowane zostały przez 12 największych w kraju touroperatorów w tym m.in. Neckermanna, Otium i Moje Wakacje. Jak informują przedstawiciele EasyGo.pl katalog ofertowy może jeszcze się powiększyć.


skionline.pl wśród laureatów 3. edycji Webstarfestival 2007!
grudzień 2007

5 grudnia rozdano nagrody i wyróżnienia w 3. edycji konkursu Webstarfestival 2007. Znani i cenieni w branży profesjonaliści oraz Internauci wybrali najlepsze strony www. Miło nam poinformować, iż w wyniku głosowania Internautów, serwis narciarski skionline.pl został uznany za najlepszą stronę w kategorii "Sport i Rekreacja" otrzymując ponad 50 proc. wszystkich głosów i statuetkę Webstar Internautów. Serdecznie dziękujemy wszystkim Internautom, którzy wzięli udział w głosowaniu i wsparli naszą stronę!

Oprócz nagrody Webstar Internautów strona skionline.pl została nagrodzona przez akademię prestiżowym wyróżnieniem.

Webstarfestival uznawany jest za najbardziej prestiżowy konkurs na najlepsze strony w polskim Internecie. Jego celem jest promowanie najlepszych witryn i projektów internetowych. Nagrody w 18 różnych kategoriach przyznaje Akademia Internetu oraz Internauci. Współorganizatorami konkursu są Newsweek Polska, IAB (Interactive Advertising Bureau) oraz MMT Management.
Założona w 2005 roku Akademia Internetu skupia profesjonalistów z różnych dziedzin związanych z Internetem - twórców stron internetowych, przedstawicieli agencji interaktywnych, profesjonalistów zajmujących się Internetem w korporacjach, mediów internetowych i tradycyjnych, laureatów Webstarfestival, dziennikarzy, grafików etc.

Członkami akademii są osoby nominowane przez organizacje branżowe, założycieli oraz laureatów kolejnych edycji Webstarfestival. Założycielami Akademii są członkowie pierwszego, historycznego jury Webstarfestival.

skionline.pl


skionline.pl - najpopularniejszym serwisem narciarskim w Polsce
luty 2007

Wśród wortali internetowych poświeconych tematyce narciarskiej skionline.pl zajmuje na polskim rynku pozycję lidera. Istniejący od 1997 roku serwis jest najchętniej odwiedzanym przez internautów miejscem w Sieci, w którym publikowane są informacje na temat sprzętu, stacji i wszelkich zagadnień związanych z uprawianiem białego szaleństwa.

Według badań polskiego Internetu, Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2006, skionline.pl jest najwyżej notowanym wortalem tematycznym poświęconym narciarstwu i znajduje się w pierwszej dziesiątce najlepszych w naszym kraju serwisów o tematyce sportowej, przy czym zaznaczyć należy, że to ostatnie badanie wszystkie dyscypliny sportowe ujmuje łącznie.

W styczniu 2007 nasze strony odwiedziło 141 183 unikalnych użytkowników, generując 2 965 239 odsłon (źródło: Gemius).

W 2002 roku tygodnik Newsweek uznał skionline.pl za najlepszą stronę poświęconą tematyce narciarskiej.

Redakcja skionline.pl

Powrót

Alagna Experience Resort Alagna Experience Resort

Alagna Valsesia
Piemont, Włochy

Köflerhof Köflerhof

St. Leonhard im Pitztal
Tyrol, Austria

Alagna Experience Resort Alagna Experience Resort

Alagna Valsesia
Piemont, Włochy

comments powered by Disqus
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Informacje
partnerzy ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
www.trentino.plskionline.tv
Google+ | newsletter | mobile | RSS | reklama | kontakt | nota prawna | polityka cookies
Copyright © 1997-2018 Atmedia S.C.