skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispo winter Russia 06: udana zimowa premiera

2006.03.13
­- 6.823 zwiedzających w Moskiewskim Centrum Krokus; 230 firm z Rosji i 21 krajów;
­- Wystawcy zadowoleni z jakości nawiązanych kontaktów;
­- Pozytywne komentarze dotyczące lokalizacji stoisk w hali i programu towarzyszącego;
­- Plan podjęcia nowych działań mających na celu pozyskanie większej ilości zwiedzających
Między 20 - 23 lutego 2006 w Moskiewskim Centrum "Krokus" odbyły się drugie targi ispo Russia. Po bardzo udanej letniej premierze targów podjęto decyzję o organizacji edycji zimowej.
Na powierzchni 11 tys. m² wystawcy zaprezentowali najnowsze kolekcje sprzętu i odzieży sportowej. W sumie zgromadzono 230 marek z 21 krajów; na stoiskach pojawili się również dystrybutorzy rosyjscy i firmy dostarczające technologii.

Manfred Wutzlhofer, Dyrektor Generalny Messe München GmbH:
"Pierwszą zimową edycję targów ispo Russia możemy zaliczyć do bardzo udanych. Dobrze zagospodarowana powierzchnia wystawiennicza umożliwiła krajowym i międzynarodowym firmom nawiązać cenne kontakty handlowe, dzięki którym przez najbliższe lata mogą umacniać swą pozycję na rynku."



Zwiedzający mieli możliwość uczestnictwa w targach przez wszystkie dni; środowisko opiniotwórcze odwiedziło Centrum Krokus w ostatnim dniu imprezy. W sumie odnotowano 6.823 zwiedzających z 69 regionów Rosji i 23 różnych krajów. Oprócz zwiedzających z Rosji, najliczniej reprezentowane były takie kraje, jak Kazachstan, Ukraina i Białoruś.

Firmy uczestniczące w targach z zadowoleniem komentowały jakość podpisanych umów i kontakty handlowe nawiązane z nowymi partnerami. Dzięki skuteczności programu Buyer Account adresowanego do handlowców, na ispo w Moskwie pojawiła się duża grupa specjalistów z największych sportowych sieci handlowych zlokalizowanych w 70 regionach Rosji.

Kirill Obukhov, Dyrektor Marketingu Fischer Moskwa:
"Nie spodziewaliśmy się aż tak wielu dobrych klientów. Udało nam się nawiązać sporo cennych kontaktów handlowych, głównie z partnerami z Moskwy, Centralnej Rosji i Białorusi. Jesteśmy zadowoleni z udziału w imprezie."



Kent Toernqvist, Dyrektor Marketingu, Craft Russia:
"Dla nowych marek wchodzących na rosyjski rynek udział w ispo Russia jest koniecznością. Tu spotykają się specjaliści z niemal wszystkich regionów kraju, a liczba handlowców uczestniczących w imprezie jest naprawdę imponująca. Spotkaliśmy tu właściwych ludzi i nawiązali istaotne kontakty handlowe z partnerami od St. Petersburga poprzez Moskwę, Rosję Centralną aż po Morze Czarne. Targi w Moskwie to również idealna platforma wymiany informacji w branży i szansa na pozyskanie nowych impulsów do dalszej pracy."

Alex Selivanov, Przedstawiciel handlowy Trespass (Europa Wschodnia):
"Tagi odwiedzają ludzie, którzy stanowią grupę naszych potencjalnych klientów. Pomimo, że frekwencja była nieco niższa niż we wrześniu, udało nam się nawiązać bardzo dobre kontakty. Konkurencja na rynku jest naprawdę duża i trzeba korzystać z faktu, iż handlowcy coraz częściej weryfikują marki, które są w ich ofercie. Dzięki takiej weryfikacji z powodzeniem zaczęliśmy sprzedawać w Rosji odzież z logo Trespass. Ponadto ispo Russia to ważne wydarzenie dla branży w zakresie wdrażania na rynki wschodnie nowych idei i konceptów."



Keni Luhtanen, Dyrektor ds. Eksportu L-Fashion Group:
"Nasza firma jest obecna w większości dużych sieci sportowych Europy Wschodniej od ponad 60. lat. Pomimo tego, podczas ispo Russia nawiązaliśmy dużo nowych kontaktów. Biorąc udział w ispo chcemy przede wszystkim wzmocnić swą pozycję na tutejszym rynku i budować wizerunek marki poprzez uczestnictwo w imprezach towarzyszących, takich jak np. pokazy mody."



Brigitt Lorenz, Sportalm:
"Muszę przyznać, że na tutejszym rynku działamy już bardzo aktywnie, natomiast w ispo Russia uczestniczymy po raz pierwszy. Udało nam się ustalić dokładny harmonogram spotkań ze wszystkimi parterami handlowymi i wypełnić wszystkie dni targów. Tak więc ispo Russia winter były dla nas idealną platformą umożliwiającą zebranie zamówień z całego rynku."

Merkulov Roman, Brand Manager New Balance:
"Choć firma działa na rynku już 11 lat, wciąż poszukujemy nowych kontaktów, stąd też nasz udział w ispo Russia. Targi spełniły nasze oczekiwania; dobrze rozplanowana hala wyglądała naprawdę imponująco."

Organizatorzy ispo Russia - Messe München GmbH i Sport Communication Group (SCG) we współpracy z Rosyjskim Związkiem Przemysłu Sportowego planują wdrożenie nowego projektu, którego celem jest pozyskanie większej ilości zwiedzających z poszczególnych regionów Rosji, a także z krajów ościennych Europy Wschodniej i Azji Centralnej.

Anastasiya Vasilkova, Dyrektor Generalny SCG:
"Planujemy kontynuację działań, dzięki którym mamy nadzieję zachęcić większą liczbę osób do odwiedzenia targów ispo w Moskwie. Nadal będziemy organizować road shows, konferencje prasowe, kampanie reklamowe i aktywnie działać w mediach (strona internetowa, newsletter). Te wszystkie działania mają na celu penetrację rynku, dotarcie do możliwie dużej liczby handlowców i zachęcenie ich do udziału w ispo Russia w Moskwie.

Podobnie jak w przypadku ispo w Monachium, organizatorzy zadbali, by targi ispo Russia uzupełniał bogaty program imprez i projektów towarzyszących. To bardzo cenna inicjatywa, która umożliwia wystawcom pozyskanie dodatkowych informacji z rynku, dotarcie do know - how i daje szanse dzielenia doświadczeń. Podczas zimowej edycji ispo Russia, oprócz licznych seminariów, warsztatów i pokazów mody, odbył się 3. Międzynarodowy Kongres "Obiekty sportowe: inwestycje - budowa - utrzymanie", zorganizowano również spotkanie przy okrągłym stole poświęcone tematowi "Problem pozyskania inwestorów w rosyjskiej branży sportowej".

Rosyjskie firmy uczestniczące w ispo winter Russia 06 były szczególnie zadowolone z rozkładu stoisk ekspozycyjnych w hali, planu i organizacji terenów targowych, oraz z programu towarzyszącego targom.

Ragim Kirimov, CEO w firmie TD Ekipirovochny Center, siostrzanej społce firmy BASK:
"BASK prezentuje swą ofertę na ispo Russia już drugi raz z rzędu i planuje kolejny udział w imprezie we wrześniu 2006. Chcę podkreślić, iż targi są organizowane wyjątkowo profesjonalnie i już uzyskały rangę prestiżowej imprezy, co bardzo nam się podoba. Uczestniczymy w targach, by pochwalić się najnowszą ofertą i podpatrzyć, co słychać u konkurencji."

Evgenia Gromova and Elena Shadrina, VIVAX:
"Uczestniczyliśmy w ispo Russia pierwszy raz i musze przyznać, że jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tak dobrą organizacją. ispo Russia to impreza, na którą długo czekaliśmy. Chcemy rozwijać sieć klubów i sklepów sportowych, namawiać młodzież do uprawiania sportu. Mam nadzieję, że ispo Russia to kolejna inicjatywa, która pomoże nam w osiągnięciu zamierzonych celów."

Ekaterina Obydennova, Mizuno:
"Targi były naprawdę doskonałe. Zresztą wiedzieliśmy czego możemy się spodziwać, bo uczestniczyliśmy już we wrześniowej edycji ispo Russia. Spełniły nasze oczekiwania. To miejsce, w którym z pewnością będziemy pojawiać się również w kolejnych latach. Bardzo dobrze działa system informacji: codziennie na stronie internetowej mamy dostęp do bieżących informacji i aktualnych zdjęć z hali tali targowej."

Komentarze handlowców dotyczące ispo Russia winter 06:

Alexey Pschenitschny, Główny Menager "Wysschaja Liga" z Krasnodar:
"ispo Russia jest dla nas kompleksową imprezą, dzięki której możemy spotkać się z partnerami handlowymi i dostawcami. Chcę podziękować organizatorom za realizację tak profesjonalnego projektu. Potrzebujemy takiego centrum biznesu i doceniamy wartość imprez i programów towarzyszących targom. Zapewniono nam optymalne warunki do pracy."

Munir Gafiatullin, Członek Zarządu Centrum Handlowego GUM:
"Pomimo, iż to dopiero druga edycja ispo Russia, targi były bardzo udane i już zyskały miano prestiżowej imprezy. Ogromnie cieszy nas fakt, że organizatorzy docenili wartość rynku rosyjskiego. ispo jest świetną imprezą, miejscem spotkań profesjonalistów oraz okazją do odświeżenia starych i nawiązania nowych kontaktów handlowych."

Centrum handlowe GUM
Centrum handlowe GUM


Michail Moiseev, Dyrektor "Oruscheing Dvor" z Chafarovska:
"Targi spełniły oczekiwania, zarówno pod względem rozmiaru jak i profesjonalizmu, bo przyciągnęły grupę ludzi bezpośrednio zaangażowanych w przemysł sportowy. Nasza praca związana z organizacją stoiska przyniosła bardzo wymierne efekty. ispo Russia to dla nas inspiracja i źródło nowych pomysłów na przyszłość."

Marsil Dautov, Dyrektor "Sparta" z Perm:
"Targi ispo Russia były dla nas bardzo cennym doświadczeniem. Udało nam się pozyskać nowych partnerów handlowych, porozmawiać ze starymi kontrahentami i wypracować nowe strategie. Z pewnością nawiązane kontakty zaowocują w najbliższej przyszłości."

Targi ispo Russia summer 06 odbędą się w Moskwie między 20 - 23 września 2006.

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo Russia