skionline.pl sprzęt relacje
Wiadomości
ispo winter 09 - największe na świecie targi poprawiają nastroje w branży sportowej
2009.02.11
• Bardzo dobra frekwencja odwiedzających targi
• Pomimo strajku, ponad 60 tys. osób ze 100 krajów odwiedziło targi
• Produkty przyjazne środowisku w centrum uwagi ispo
Atomic: seria butów Renu - ekologiczna nowość
2009.02.11
Na targach ispo winter marka Atomic pokazuje zupełną nowość w segmencie butów: wykonany z biopolimerów, bawełny i włókien bambusa, nadający się do recyclingu model o nazwie Renu. To kolejny przejaw eko-trendu, jaki coraz wyraźniej widać w branży narciarskiej.
Nordica: Frontracer - dwie narty ukryte w jednej
2009.02.11
Szeroką ofertę na tegorocznych targach ispo winter prezentuje włoska Nordica. W morzu sprzętowych nowinek wyróżnia się narta o długiej, ale i obiecującej nazwie. Frontracer Spitfire Pro N Expert 2S Xbi CT to sprzęt dla najbardziej wymagających.
Lacroix: LXR HD - topowa narta w wersji rental
2009.02.11
Narty Lacroix są synonimem najwyższej jakości materiałów i zaawansowanych technologii. Gdy dodamy do tego jeszcze ekstrawagancki design, otrzymamy zestaw mocno poruszający wyobraźnię. Narty są ekskluzywne, więc nie mogą być tanie. Tym bardziej cieszy więc wiadomość, że za rok topowy model francuskiego producenta będzie można znaleźć w wypożyczalni.
Leki: Air Ergo 2 - inteligentne kije
2009.02.11
Leki należy do światowej czołówki producentów kijów narciarskich i trekkingowych. Jedną z ciekawszych propozycji, jakie niemiecka marka prezentuje na trwających właśnie targach ispo, jest nowy model kijów ski-tourowych - Air Ergo 2.
JILT - ekstrawagancja w najlepszym wydaniu!
2009.02.06
JILT to nowa polska firma na rynku odzieży narciarskiej - pomysł niezwykle przebojowej i odważnej projektanki Zosi Sobolewskiej. Firma bowiem postawiła sobie za cel wykreowanie zaskakującej kolekcji narciarskiej, skierowanej do kobiet poszukujących wrażeń nie tylko sportowych, ale i estetycznych. Ale uwaga, JILT nie prezentuje rozwiązań kompromisowych, to propozycja ekstrawagancka i elitarna!
Salomon: Shogun - freeride’owy model z bambusa
fot. skionline.pl2009.02.04
Na stoisku wystawowym Salomona dużo w tym roku interesujących nowości. Przyszłoroczny sezon zapowiada się naprawdę nieźle. Z szerokiej oferty sprzętu wybraliśmy kilka najciekawszych nowinek. W segmencie nart uwagę przyciąga Shogun - freeride’owy model o szerokich możliwościach.
Uvex: UVISION Variotronic, czyli gogle przyszłości
fot. skionline.pl2009.02.04
Uznany specjalista od gogli i kasków - niemiecka marka Uvex, po raz pierwszy - właśnie na tegorocznych targach ispo winter - prezentuje swój najnowszy model gogli narciarskich UVISION Variotronic. W zależności od pogody szyby gogli same rozjaśniają się lub przyciemniają. Na dodatek dzieje się to dosłownie w ułamku sekundy.
Dynastar: Exclusive - o nartach dla pań wiemy wszystko
fot. skionline.pl2009.02.04
Francuski Dynastar dużo uwagi podczas tegorocznych targów ispo winter poświęca promowaniu swojej kolekcji nart damskich. Linia nosi nazwę Exclusive i swoją premierę miała kilka lat temu. Od tego czasu zyskała sobie spore grono wielbicielek, a wygląda na to, że w przyszłym sezonie zadowolonych użytkowniczek będzie jeszcze więcej.
Bogner: jubileusz kolekcji Fire&Ice
fot. skionline.pl2009.02.04
Bogner to Bogner - co roku skupia uwagę, i to nawet w sąsiedztwie innych ekskluzywnych brandów wystawiających swoje kolekcje w ramach ispovision. Podczas tegorocznych targów ispo winter dodatkowym magnesem przyciągającym odwiedzających jest jubileuszowa kolekcja "Fire&Ice". Od jej premiery mija w tym roku 20 lat.
Blizzard IQ-MAX: wiązanie dla ekspertów
fot. skionline.pl2009.02.04
IQ-MAX to kontynuacja systemu wiązań Blizzarda przeznaczonego do nart freeride’owych, freestyle’owych i all mountain. W stosunku do wiązań obecnych aktualnie na rynku, nowy model stanowi duży krok do przodu. Produkt przeznaczony jest dla zawodników i wymagających nie-profesjonalistów. Innymi słowy - wysokiej klasy sprzęt dla ekspertów.
ispo BrandNew: pomysły w centrum uwagi
2009.02.04
Prezentacje z cyklu ispo BrandNew zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. Publiczność chętnie się przygląda, bo pomysły zdolnych debiutantów są często zaskakujące. Tym razem konkurs sponsoruje Thermo°Cool™, a najlepsze produkty oglądać można w hali B3.
poprzednie1 - 12 z 26następne

zobacz wszystkie galerie