skionline.pl WorldSkitest 03/04 Allround mężczyźni Elan
poprzednia nartanastępna narta
Fusion S 12

Elan szusował o włos od noty celującej! We wszystkich kategoriach wyśmienite noty. Najwspanialsza cecha: mały nakład sił podczas jazdy.

długość: 152, 160, 168, 176, 184
promień: 14.3m (168)
taliowanie: 112-67-100

Cena: 1190.00 zł
Ocena:
bardzo dobra
Punkty:
39.8
Długi skręt 8.1
Krótki skręt 7.7
Trzymanie krawędzi 7.7
Stabilność 7.9
Łatwość prowadzenia 8.4

porównaj z innymi nartami

4mm Express System, podwójne wzmocnienie tytanowe (0,5mm/0,4mm), zintegrowana płyta, zaawansowana konstrukcja ścianek bocznych, rdzeń drewniany z kanałami wypełnionymi powietrzem, włókna ALUTEX na całej długości nart.

Użytkownicy:
Dla wysportowanych narciarzy oczekujących najlepszych osiągów, do każdych warunków przy największej prędkości.
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 152, 160, 168, 176, 184
Promień: 14.3m (168)
Taliowanie: 112-67-100
X-Press, Comprex Woodcore, AST System
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

X-Press


Zintegrowane platformy przenoszenia sił i energii ze środkowej części narty do czubków i piętki. Platformy wypełnione są elastromerami. W rezultacie łatwiej możemy inicjować skręty, podczas ewolucji narty są dużo bardziej stabilne. Narty z X-Press reagują dynamicznie i zapewniają doskonałe "czucie" krawędzi. System jest "sprawny" , cała przyłożona siła jest przenoszona na krawędzie, w czubki i piętki nart. Kiedy jedziemy na krawędzi mamy poczucie relaksu i kontroli.

Comprex Woodcore


W przypadku konstrukcji Comprex stosuje się specjalnie przygotowany rdzeń drewniany w kombinacji z wtryskiwanym materiałem syntetycznym. Konstrukcja ta jest bardzo podobna do konstrukcji Monoblock. W konstrukcji Comprex drewniany rdzeń również wypełnia prawie całą objętość narty. Połączenie między drewnianym rdzeniem Comprex, a elementami nośnymi stanowi wtryskiwany materiał syntetyczny (zamiast żywicy stosowanej w konstrukcji Monoblock).

AST System


Advanced Sidewall Technology to kolejny krok w eweolucji konstruowania nart Elan. Krawędzie są wyprofilowane pod odpowiednim kątem, aby w każdym elemencie narty było właściwe ciśnienie, niezależnie od części skrętu, w której się znajdujemy.

zobacz całą kolekcję Elan 03/04

poprzednia nartanastępna narta
Austria Ski Test 2003