skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Dalszy ciąg bumu na fitness

2004.02.02
Fitness staje się coraz ważniejszy w naszym społeczeństwie, które z dnia na dzień żyje coraz szybciej. Wymaga się od nas coraz więcej w coraz krótszym czasie. Siłownie stają się adresami numer 1. Obecnie, bum na fitness dosięgnął nawet Chin, gdzie każdego dnia otwiera się nowe ośrodki - trend z Europy i USA znalazł tam już swoje miejsce w rynku.
Skupiają się tam na gigantycznych centrach fitness oferujących szeroką gamę usług. Dokąd to zmierza i gdzie można to zobaczyć na fitness_ispo?

Kombajny do ćwiczeń oferują wysokie standardy i wysoką solidność. Dzięki tym produktom można stworzyć własną siłownię w domu - ze wszystkimi profesjonalnymi urządzeniami i możliwościami. Jeśli chodzi o segment wellness, Azja jest teraz ważnym tematem lecz nie jako odbiorca - przychodzi do nas w postaci: Yoga, Tai Chi, Qigong czy Taekwondo.

Jeśli chodzi o maszyny to nadal najpopularniejsze są bieżnie mechaniczne. Nic dziwnego, ponieważ biegi wzmacniają wytrzymałość i siłę, będąc małym obciążeniem dla stawów. "Bieg jest najbardziej naturalną formą ruchu, stąd ćwiczenia na bierzniach są doskonałym treningiem. Jeśli masz problemy z plecami, to chodzenie będzie miało ten sam efekt", powiedział Hecker, fizykoterapeuta w Hono Sportmed w Monachium. Nie ważne czy jest to Kettler, Hammer, Nautilus, Tunturi, Stamm, Sunteko, Trim Line czy Casio, Polar, Icon lub Compex: produkty z wyższej półki będzie można zobaczyć na wszystkich stoiskach ispo winter 04.

Nautilus ma premierę Bowflex "Power Rod" stworzony za pomocą nowej technologii i wysokiej jakości materiałów mające zastąpić tradycyjne ciężarki. Pojawiają się połączenia sprzętów. Aby szkolić skuteczniej, potrzeba połączenia ze sobą kilku komponentów, jak monitory akcji serca takie jak M Series Polar’a, lidera na rynku w tym segmencie. Produkty pokazują miejsca poddawane ćwiczeniom, ilość spalonych kalorii i tłuszczu.

"Naszym celem jest znalezienie doskonałych rozwiązań dla każdego indywidualnego klienta", powiedział Dr. Dierk Feyerabend z Polar. "By to osiągnąć, ispo jest bardzo dla nas ważne ponieważ możemy przedstawić nasz produkt i podpisać pierwsze umowy już na miejscu."

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie