Nowe Work Stinx zmienią Wasze podejście do nart. Dzięki mocniejszemu taliowaniu i warstwom metalu, narty które do tej pory jeździły głównie w puchu, a trasy odwiedzały raczej niechętnie, teraz tak samo dobrze czuja się i tu i tam. Nie znajdziecie warunków, w których sobie nie poradzą. Ale nie wierzcie nam na słowo. Sami załóżcie Work Stinx, poczekajcie na paskudną pogodę i poddajcie je najtrudniejszym testom.
Technologia polegająca na zastosowaniu w nartach K 2 dodatkowego, elastomerowego, absorbującego drgania rdzenia, niezależnie od drewnianego rdzenia głównego .
Drugi rdzeń skutecznie amortyzuje i tłumi drgania, nie ograniczając przy tym elastyczności rdzenia głównego na całej długości narty.
Jak pokazały testy, dzięki technologii MOD, skutecznie wyeliminowano drgania i wibracje oraz stworzono narty, które pozostają pod kontrolą na każdym etapie jazdy, są wszechstronne i łatwe w prowadzeniu.
Zastosowanie Technologii MOD skutkuje również lepszą przyczepnością i trzymaniem krawędzi na całej długości nart. W efekcie udało się zredukować drgania i "odbicia" podczas jazdy na twardych, oblodzonych trasach, zapewniając doskonałe trzymanie krawędzi i pewną, płynną jazdę.
Titan Technology
Nowa technologię opartą na laminacie metalowym nazwano Titan Tech. W nartach z nowej kolekcji 05/06, Tytan przybrał formę perforowanej powłoki, widocznej w przedniej i tylnej cześci narty. Zmiana struktury laminatu wpłyneła jedynie na obniżenie wagi nart i nadaniu im zwinności. Deski nie straciły natomiast stabilności i wlaściwości amortyzacyjnych, czyli cech jakie zawdzięczamy metalowym laminatom.
Progressive Sidecut
Dzięki Progressive sidecut, narty o szerszej talii nabierają cech uniwersalnych desek, które sprawdzą się w każdych warunkach. Zastosowanie tej technologii sprawia, że szersze narty są bardziej agresywne. Teoria dotycząca sposobu taliowania nart mówi, że narta podążając za linią skrętu powinna zakreślić pełne koło. I faktycznie, taki pogląd sprawdza się idealnie w przypadku nart o wąskiej talii. Gorzej jest w przypadku szerokich nart, które w zróżnicowanych warunkach dostają zbyt dużo energii. Progressive sidecut to specyficzne taliowanie polegające na nadaniu narcie różnej krzywizny w różnych miejscach. Począwszy od tyłów ku dziobom, narta zwęża się coraz bardziej. Efekt jest taki, że na twardym śniegu narta bardzo szybko inicjuje skręt od czubka po talię, natomiast w puchu i na nierównej trasie zachowuje się bardziej łagodnie - inicjacja skrętu następuje pod butem i dalej, poprzez tylną część narty. To pewnie kolejny "wynalazek" K2, który przejdzie do historii narciarstwa.