dzięki wielkieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie ma sprawy. A na ELANA SL, to chyba nie masz co narzekać. Za taką niską cenę jak na grupę nart Slalom Performance (ja za swoje z płytą 9mm i wiązaniami Tyrolia LD 12 dałem w sumie 1470zł) dostajesz nowy model nart, który we wszystkich europejskich testach zbiera rewelacyjne recenzje. A strona internetowa... na niej się nie jeździ Ja kupując SL-ki brałem pod uwagę przede wszystkim możliwości, opinie i cenę nart. W jednym z najbardziej miarodajnych testów przeprowadzanych w Europie, narta ta dostała ocenę 5/5 + VIP !!! Podobnie jak Atomic SL:9m, Dynamic VR 17 slalom, Fisher RC4 Race SC, Head Worldcup i.SL. Doborowe towarzystwo, prawda? SL-ka pokonała m.in.: Dynastara speed omecarve 9, Nordicę dobermann PRO SC XBS, Rossignola 8S OVERSIZE, Salomona Equipe 10 SC Pilot oraz Volkla P60 SLALOM CARVER !!! A ceny? Atomic SL:9m+Neox 310 yellow - 2398zł, Dynamic VR 17 slalom+Neox 310 yellow - 1898zł, Fisher RC4 Race SC+Tyrolia LD 12 - 2399zł, Head Worldcup i.SL+Tyrolia HD 14 Railflex- 3118zł, Dynastar speed omecarve 9+Look Pivol 10 lifter - 2299zł, Nordica dobermann PRO SC XBS+N 0312 Ti XB - 3649zł, Rossignol 8S OVERSIZE+Axium 300Gold - 2659zł, Salomon Equipe 10 SC Pilot+S914 Pilot - 3690zł oraz Volkl P60 SLALOM CARVER+Marker MOTION AT - 2999zł. Widać więc dokładnie różnicę w cenie - od 428zł w stosunku do Dynamica, poprzez 928zł w stosunku do Atomica i Fischera, aż do 2220zł w stosunku do Salomona! Moim zdaniem różnice w cenie w żaden sposób nie przekładają się na właściwości użytkowe poszczególnych nart. W wielu przypadkach bardzo dużo pieniędzy dopłaca się za markę, a czy warto? Na to pytanie każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Oby tylko śniegu było wystarczająco dużo...